Re: Razlike u ceni i jos nesto !
@ Dzoni_mkv
Shvatio si me pogresno. Kao prvo ovde Gorana nisam pomenuo u negativnoj konotaciji, cak sta vise priznajem ga kao dobrog majstora i kolegu, covek dugo radi taj posao bavi se iskljucivo time, stekao je dosta priznanja itd. Znaci njemu svaka cast. Nazalost on trenutno nema nesto preterano posla zato sto ima jeftinijih "majstora" kod kojih narod ide, provereno znam da bi zbog toga i on korigovao cene na nize, e sad posto ima ugovor sa Zavolijem i Stanisicem d.o.o. to mu nije dozvoljeno da uradi.
E sad imam neka pitanja za tebe, ako ti je Maki dobro odradio venturi (naravno i Makija priznajem, kao prijatelja, majstora i kolegu) sto si otisao kod Gorana, idemo dalje, posto je tebi Goran dobro odradio auto i posto si bio zadovoljan, sto ga ti nisi preporucio tvom ocu nego si ga poslao kod malo Rada, hoces da mi kazes da je kod malog Rada dobio istu opremu i kvalitet ugradnje (kao sto bi dobio kod Gorana) za manje para odnosno to sto ti je naplatio stvarno vredi toliko?
Prema kolegama nisam ostar, naprotiv svakog priznajem i o svakome samo lepa rec. Malog Rada (Rajka) ne smatram za kolegu, radimo isti posao ali kolege nismo a sad cu da obrazlozim i sto: moj otac se poslom ugradnje auto gasa bavi vec vise od 25 godina (polagao u Italiji poceo time da se bavi u Hrvatskoj...), ja i brat se bavimo tim istim poslom punih osam godina tj. ja od moje 19 godine, isli smo do Italije i Lovatove fabrike, pratio sve moguce seminare i sajmove u vezi toga, isao kod mnogih generalnih zastupnika i pratio obuke da bih dobio sertifikate za razne proizvodjace, mnogo ulozio u objekat i alate, Goran je prosao slicno, bavi se time vise od 15 godina ulozio pare u znanje, objekat i alate, majstror Bojke iz Vrbe isto, Dora isto, Ivan T isto, kao i mnoge druge kolege sa ovog foruma... E vidis oni su majstori i moje kolege... Ne moze covek koji se do juce bavio mehanikom, da se danas bavi ugradnjom auto gasa i pri tom nikakvu obuku nije prosao niti ima neko znanje o uredjaju koji ugradjuje, nije stekao znanje nije ulozio u objekat i alate, ne zna za OBD tester, ne zna sta su labda inetgratori, fuel trimovi, preko 200 auta je odradio sa AC-om a i dalje mu mapa krece od 1,8 ili 2,0 mislim strasno, ne moze taj covek da mi bude kolega.
@ Dzoni_mkv
Shvatio si me pogresno. Kao prvo ovde Gorana nisam pomenuo u negativnoj konotaciji, cak sta vise priznajem ga kao dobrog majstora i kolegu, covek dugo radi taj posao bavi se iskljucivo time, stekao je dosta priznanja itd. Znaci njemu svaka cast. Nazalost on trenutno nema nesto preterano posla zato sto ima jeftinijih "majstora" kod kojih narod ide, provereno znam da bi zbog toga i on korigovao cene na nize, e sad posto ima ugovor sa Zavolijem i Stanisicem d.o.o. to mu nije dozvoljeno da uradi.
E sad imam neka pitanja za tebe, ako ti je Maki dobro odradio venturi (naravno i Makija priznajem, kao prijatelja, majstora i kolegu) sto si otisao kod Gorana, idemo dalje, posto je tebi Goran dobro odradio auto i posto si bio zadovoljan, sto ga ti nisi preporucio tvom ocu nego si ga poslao kod malo Rada, hoces da mi kazes da je kod malog Rada dobio istu opremu i kvalitet ugradnje (kao sto bi dobio kod Gorana) za manje para odnosno to sto ti je naplatio stvarno vredi toliko?
Prema kolegama nisam ostar, naprotiv svakog priznajem i o svakome samo lepa rec. Malog Rada (Rajka) ne smatram za kolegu, radimo isti posao ali kolege nismo a sad cu da obrazlozim i sto: moj otac se poslom ugradnje auto gasa bavi vec vise od 25 godina (polagao u Italiji poceo time da se bavi u Hrvatskoj...), ja i brat se bavimo tim istim poslom punih osam godina tj. ja od moje 19 godine, isli smo do Italije i Lovatove fabrike, pratio sve moguce seminare i sajmove u vezi toga, isao kod mnogih generalnih zastupnika i pratio obuke da bih dobio sertifikate za razne proizvodjace, mnogo ulozio u objekat i alate, Goran je prosao slicno, bavi se time vise od 15 godina ulozio pare u znanje, objekat i alate, majstror Bojke iz Vrbe isto, Dora isto, Ivan T isto, kao i mnoge druge kolege sa ovog foruma... E vidis oni su majstori i moje kolege... Ne moze covek koji se do juce bavio mehanikom, da se danas bavi ugradnjom auto gasa i pri tom nikakvu obuku nije prosao niti ima neko znanje o uredjaju koji ugradjuje, nije stekao znanje nije ulozio u objekat i alate, ne zna za OBD tester, ne zna sta su labda inetgratori, fuel trimovi, preko 200 auta je odradio sa AC-om a i dalje mu mapa krece od 1,8 ili 2,0 mislim strasno, ne moze taj covek da mi bude kolega.
Comment