link stvarno neznam da postavim a pranje i testiranje benziskih dizni nemoze naneti nikakvu stetu ni automobilu ni vlasniku automobila obzirom da nije veliki finansiski izdatak. za ovo vozilo ako radi na lpg ili cng predvidjene su svecice bosch 0 242 236 571/fr7 ki 332s/ ako radi na benzinu 0242 230 500/fr8dpp33+ inace idu dve svecice po cilindru kao kod alfe. mozda su i svecice neodgovarajuce
Greska senzora ugla nema veze sa senzorima vec sa istegnutim lancem.....Svakako poslusaj savet ovlascenog i popravi po njihovim pravilima ako mislis da imas trajno resen problem.
Pazi druze,nije stvar u tome da ce u ovlastenom servisu naći šta je uzrok, i to otkloniti. Problem mi je što sam siguran da ce se to ponoviti ako i dalje nastavim da vozim na ovaj sugavi plinski uređaj, tj. sugavo ugrađen plinski uređaj. Kad sam zvao servis koji je ugradio plin i rekao im koja je greska uzrok slabije vuce, rekli su mi da to nema veze sa plinskim uređajem.
Imam osjecaj da su emulatori, koji su "strucnjaci" stavili da zavaraju missfire greske koje se javljaju na diznama, otklonili posljedice, a ne uzrok tih greski. Tj. stavili su ih samo da se te greske ne bi javljale na kompu, a nisu prokuzili sta je uzrok tih greski. I isto tako mislim da je ova greska radilice i bregase nekako povezana sa tim.
Vidjet cemo za koji dan jbg. Znam samo da sam vise lud zbog tog plina, zgadio mi je novo auto
Izvini... nije ti kriv plin, već bangava ugradnja i podešavanje istog. Nije plin uzrok svega na kolima, a to svi ne-plin majstori odma bacaju kao odgovor (a imaš plin... e onda...) I po mom skromnom znanju, auto može super da ide na plin a na benzin da ne ide uopšte. Zato je uvek dobra polazna tačka 100% ispravan auto na benzin, pa ONDA da vidimo šta je sa plinom.
Kod tebe se sad svašta nešto dešava, što se (čini mi se) moglo izbeći odlaskom u drugi (skuplji) servis za ugradnju tng sistema.
Pazi, auto je bilo 100% ispravno, jer sam ga kupio i pregledao 2 dana prije nego sam ugradio plin. Skupo sam ja platio i ovaj, nista se ti ne brini. A u drugi servis ne idem dok ne vidim moze li se ovo rijesiti, ako ne vadim ovaj plin, trazim pare nazad, pa cemo vidjeti dalje
Problem mi je što sam siguran da ce se to ponoviti ako i dalje nastavim da vozim na ovaj sugavi plinski uređaj, tj. sugavo ugrađen plinski uređaj. Kad sam zvao servis koji je ugradio plin i rekao im koja je greska uzrok slabije vuce, rekli su mi da to nema veze sa plinskim uređajem.
Ispravno su ti rekli. Greška koju si TI naveo je mehaničko stanje sklopa motora i nema veze sa gorivom koje koristiš.
Originally posted by Tiburon
Znam samo da sam vise LUD zbog tog plina, zgadio mi je novo auto
Auto je 2003 koliko sam ja pročitao a to je zdravih 8 godina upotrebe.
Originally posted by DraxNS
Zato je uvek dobra polazna tačka 100% ispravan auto na benzin, pa ONDA da vidimo šta je sa plinom.
Neki serviseri pre početka ugradnje prekontrolišu greške,trimove,i opšte stanje motora ,neki samo nabacaju delove i povežu .
@ Tiburon
Kada se završi popravak trenutnog kvara provozaj se 30dana na benzin da budeš siguran da lepo radi pa onda kreni u rešavanje plina.
PS: Zašto je trebalo 6 meseci da se poseti servis? razlika u vremenu posta je tolika?!
Auto jeste 2003 godiste, ali je presao samo 96 000 KM, provjereno.
Ako nisam pisao na temi, ne znaci da nisam isao u servis. Prvih par mjeseci sam isao najmanje 10 puta kod njih vezano za plin. Uvijek kao su nesto radili, ali rezultat je uvijek bio isti, tj. auto slabije ide. Razlog zasto nisam prije isao u Mercedesov servis je sto su mi tek na kraju rekli da nemaju detaljnu dijagnostiku kao u ovlastenom servisu, i da kod njih ne pokazuje nikakve greske. Tek kad sam otisao u Mercedes, dijagnostika je pokazala je to sto je pokazala
Nakon popravke ,ponovo idi u servis koji IMA dijagnostiku za Mercedes i kad se potvrdi da je na benzinu sve OK. idi u servis za gas da našteluju dizne i podese mapu ubrizgavanja prema popravljenom motoru i na kraju ovde upiši utiske kad sve bude gotovo.
Pregled cu i raditi u ovlastenom servisu.
Mapa ubrizgavanja se ne steluje jer je takav uredjaj. Znaci plug&go. Komp plina automatski cita podatke sa ECU, i nista se ne podesava. Tako su meni barem rekli, a tako stoji i na sajtu proizvođača.
Comment