Pozdrav svima!
Nedavno sam sa drugarom koji je vec ugradjivao razne gasne pa i sekvent sisteme, ugradio AC stag 4 sa valtek 3 ohm diznama i tomaseto isparivacem u moju fiat bravu 1.2 16v (59kw) 2001 godiste. Precnik dizni smo prvo stavili 1.8mm ali je pocetni mnozilac bio 1.5 ako se dobro secam. Posle povecanja precnika na 1.9mm mnozilac je negde oko 1.2 uz pritisak isparivaca od oko 1.1-1.2 u voznji (fabricki je nominalno postavljen na 1.3). Auto ide dobro, maksimalna brzina je skoro identicna, lepse povlaci na nizim obrtajima na plinu nego na benzinu i na maksimalnom opterecenju ne prijavljuje problem niti prebacuje nazad na benzin.
Jedini problem za sada i razlog mog pitanja je to sto auto trza prilikom naglog otpustanja gasa pri radu na plin, problem je jako izrazen kada je motor hladan tj kada je tek presao na rad na plinu. Problem postoji i kada je potpuno zagrejan samo ne trza toliko brutalno.
Na benzinu radi savrseno u svim rezimima i jednostavno klizi po putu.
Molio bih strucne za savet kako resiti problem sa trzanjem? Ako sam nesto propustio za dodatne informacije stojim na raspolaganju.
P.S.
Posle autokalibracije, prilikom kalibracije u voznji, plinska kriva nije poklopljena sa benzinskom tj ispod nje je u pravilnom razmaku iako su istog oblika. Pitam se da li bi se ovaj problem mogao resiti softverskom korekcijom pritiska na isparivacu ili da pokusamo sa vracanjem na dizne od 1.8mm
Hvala unapred.
Nedavno sam sa drugarom koji je vec ugradjivao razne gasne pa i sekvent sisteme, ugradio AC stag 4 sa valtek 3 ohm diznama i tomaseto isparivacem u moju fiat bravu 1.2 16v (59kw) 2001 godiste. Precnik dizni smo prvo stavili 1.8mm ali je pocetni mnozilac bio 1.5 ako se dobro secam. Posle povecanja precnika na 1.9mm mnozilac je negde oko 1.2 uz pritisak isparivaca od oko 1.1-1.2 u voznji (fabricki je nominalno postavljen na 1.3). Auto ide dobro, maksimalna brzina je skoro identicna, lepse povlaci na nizim obrtajima na plinu nego na benzinu i na maksimalnom opterecenju ne prijavljuje problem niti prebacuje nazad na benzin.
Jedini problem za sada i razlog mog pitanja je to sto auto trza prilikom naglog otpustanja gasa pri radu na plin, problem je jako izrazen kada je motor hladan tj kada je tek presao na rad na plinu. Problem postoji i kada je potpuno zagrejan samo ne trza toliko brutalno.
Na benzinu radi savrseno u svim rezimima i jednostavno klizi po putu.
Molio bih strucne za savet kako resiti problem sa trzanjem? Ako sam nesto propustio za dodatne informacije stojim na raspolaganju.
P.S.
Posle autokalibracije, prilikom kalibracije u voznji, plinska kriva nije poklopljena sa benzinskom tj ispod nje je u pravilnom razmaku iako su istog oblika. Pitam se da li bi se ovaj problem mogao resiti softverskom korekcijom pritiska na isparivacu ili da pokusamo sa vracanjem na dizne od 1.8mm
Hvala unapred.
Comment