Trzanje prilikom otpustanja gasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #61
    Odg: Trzanje prilikom otpustanja gasa

    Ako si još u posedu softvera probaj da isključuješ jednu po jednu gasnu diznu.

    Nešto je tu pobrkano, nije to dobro instalirano...

    Usput, ako još jednom kažeš da je na benzinu dobro (shvatili smo) zaključaću ti temu i tebe. Zašto ej dobro ima 7800 razloga od kojih je na forumu objašnjeno 8230 samo nema ko da čita.

    Navešću ti samo jedan najvažniji, motor nije koncipiran tako da mu gorivo dolazi sa 15 do 25cm udaljenosti od ventila nego da mu se nalazi na pečurci ventila.

    Umeće majstora je da anuliraju tu manu a šalabajzera da je istaknu ili ignorišu.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • b_samardzic
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 1557
      • Smederevo

      #62
      Odg: Trzanje prilikom otpustanja gasa

      Ajde i ja da se umesam, sta se desava sa pritiskom gasa u voznji kad je cut off funkcija aktivna? Sumnjam na ventil membrane koji regulise pritisak u isparivacu. Moguce da ne dihtuje najbolje i da se pri cut off-u podigne pritisak u railu.
      Sa manjim diznama i vecim pritiskom je problem manje izrazen.

      Comment

      • Vladamir
        CBC Član
        • 15.10.2010
        • 58
        • Šumadija i Pomoravlje

        #63
        Odg: Trzanje prilikom otpustanja gasa

        Evo mene opet.

        Dora, pregledao sam kablazu i elektromagneti dizni su korektno povezani po cilindrima.

        Evo sta sam odradio:

        Produzio sam hod dizni za 0.20, vratio 1.5mm vrhove i podigo pritisak isparivaca u radu (90 stepeni) na oko 1.25 bar-a. Sve spakovano nazad i autokalibracija izvrsena. Mnozilac pocinje na 1.55 a zavrsava na 1.2. Mapa jos malo doterana u voznji mada moze jos bolje. Trenutno odstupanje je +2 do -7%. Motor mnogo bolje prima gas sa lera (bez knedle). U voznji se ponasa korektno (bar ovako skroz zagrejan) a upozorenje da su dizne otvorene je dao najnize na 5200 obrtaja pri cemu je lambda bila na maksimalnoj vrednosti. Da sam jos malo podigo pritisak (1.30-1.35) mislim da ne bi bilo problema sigurno do 5500 obrtaja a mozda i vise.
        Da ga ne ureknem preliminarni rezultati su vrlo dobri, ali videcu ujutru kad bude hladan i kad krenem u gradsku voznju.

        Odgovor za B Samardzica:
        Kad je cutoff aktivan pritisak gasa raste po ac softveru negde oko 0.3-0.4 bar-a u odnosu na radni.


        E sad jedno pitanje. Ako se pokaze korektan u radu posle hladnog starta ujutru da li da povecam jos malo pritisak na isparivacu i odradim ponovnu kalibraciju da bih eliminisao ono upozorenje na 5200 obrtaja da su dizne otvorene ili da ne diram nista?

        Comment

        • Vladamir
          CBC Član
          • 15.10.2010
          • 58
          • Šumadija i Pomoravlje

          #64
          Odg: Trzanje prilikom otpustanja gasa

          Sad se setih pa da dodam. Primetio sam da prilikom usporenja zbog parkiranja ili stajanja u prvoj ili drugoj brzini kada se desava vracanje ubrizgavanja iz cut off-a (padne broj obrtaja na 1400 ili nize do lera oko 750) u tom rezimu rada motora benzinske dizne imaju vreme ubrizgavanja od oko 1.8 do 2.3 ms sto mi se cini dosta kratko da bi ovaj Rail IG 1 ispratio pravilno. Mozda gresim ali mozda vama znaci taj podatak.

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #65
            Odg: Trzanje prilikom otpustanja gasa

            Napisao sam da isključiš jednu po jednu diznu a ne da proveriš kablažu. Ako je lambda sonda na maksimumu, zanemari upozorenje.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • Vladamir
              CBC Član
              • 15.10.2010
              • 58
              • Šumadija i Pomoravlje

              #66
              Odg: Trzanje prilikom otpustanja gasa

              Ok. Posto sam se sad vratio sa jedne kratke test voznje, sacekacu malo da se ohladi pa idem da probam sa iskljucivanjem jedne po jedne dizne iz softvera. Samo da napomenem ako je bitno da sam u prvim danima posle ugradnje pokusavajuci da resim ovaj isti problem menjao ceo Rail. Isto je bilo i sa drugim (isti model 3ohm IG 1)

              A sad izvestaj:
              Problem nije resen. Jutarnja voznja pokazala je isto ponasanje kao i ranije.
              Gledajuci vremena ubrizgavanja u softveru i na mapi dolazim do zakljucka da ovaj motoric opet dobija previse goriva (ili dotok kasni onda kad je najbitnije zbog udaljenosti dizni od oko 15cm), odnosno da gasni sistem ima problem sa preciznim doziranjem u radu od lera (750) do oko 1500 obrtaja. Sto su obrtaji nizi problem je izrazeniji.
              Last edited by Vladamir; 08.04.2012, 10:34.

              Comment

              • Vladamir
                CBC Član
                • 15.10.2010
                • 58
                • Šumadija i Pomoravlje

                #67
                Odg: Trzanje prilikom otpustanja gasa

                Evo izvestaja sa druge test voznje:

                Iskljucivao sam dizne jednu po jednu ali to ne daje nikakve promene u ponasanju auta.

                Problem postoji dok je auto hladan i nesto manje dok je auto poluhladan, kad se zagreje na 80-90 stepeni problem je zanemarivo malo izrazen.


                Pitanje: Da li da vredi da probam da ublazim problem sa korekcijom temperaturne mape od -10% (mozda cak i 15% jer mi je pritisak isparivaca 16% veci od podesenog dok temperatura vode ne dostigne 80 stepeni) do 30 stepeni gasa sa smanjenjem korekcije do 0% na 40 stepeni gasa?
                Jer mi se cini da da negde u tom opsegu prestaju postepeno brljotine u radu.

                Jos jedno zapazanje!
                Ubrizgavanje ostaje u cut off rezimu sve do 1200 obrtaja kada se pusti gas i auto sam usporava motornim kocenjem. Kada se pusti gas i pritom koci koliko sam mogao da ulovim mislim da se vraca iz cut off-a ranije, negde oko 1400-1500 obrtaja.

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #68
                  Odg: Trzanje prilikom otpustanja gasa

                  Imaš 3d mapu i opterećenje i T mapu i temperaturu. Čačkaj malo, neko mora da vozi a neko da čačka...
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • Vladamir
                    CBC Član
                    • 15.10.2010
                    • 58
                    • Šumadija i Pomoravlje

                    #69
                    Odg: Trzanje prilikom otpustanja gasa

                    Postavio sam hod dizni na 0.42mm, vratio vrhove od 1.5mm, pritisak isparivaca podesio na 1.30-1.35 bar-a. Odradio samokalibraciju i dodatna podesavanja u voznji. Auto odlicno prima gas sa lera, ne prijavljuje gresku ni upozorenje do 5500 obrtaja. Kad je temperatura motora 75-95 stepeni i kad je temperatura gasa 45 ili vise stepeni sve je kao podmazano. Kada je manje onda ima onih nepravilnosti u radu, a kada je hladan motor kad na 30 stepeni prebaci na plin problemi su jako ozbiljni (vec sam opisivao).
                    Slike sam na brzinu uspeo da izvucem posle gasenja auta cisto da vidite postavke (mozda sam ja nesto prevideo) i kako sam podesio.

                    Moj zakljucak je da su mi potrebne brze dizne a evo i zasto. Motronik kod ovog fiata ima strategiju da pri oduzimanju gasa ne odlazi istog trenutka u cut off nego se na kratko zadrzi na ciklusu ubrizgavanja od 2ms (benzinske dizne) a zatim iskljuci dizne. Ovo sam pazljivo ponavljao i posmatrao mnogo puta danas. Pri tome vreme gasnih dizni je nikad manje od 4ms po AC softveru (iako je mnozilac na tom mestu na mapi 1.47, a 2*1.47 nije 4 ili vise nego manje od 3ms). Ako uzmemo u obzir vecu gustinu hladnog gasa i nesto veci pritisak isparivaca u fazi zagrevanja dolazimo do (po meni srzi problema). Previse goriva u smesi u kratkim impulsima koji proizvode ono jako trzanje pre odlaska u cut off.

                    Sta vi mislite?

                    Comment

                    • Vladamir
                      CBC Član
                      • 15.10.2010
                      • 58
                      • Šumadija i Pomoravlje

                      #70
                      Odg: Trzanje prilikom otpustanja gasa

                      Evo i slika, nisam uspeo da ih stavim u gornjem postu.










                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #71
                        Odg: Trzanje prilikom otpustanja gasa

                        Originally posted by Vladamir View Post
                        Evo i slika, nisam uspeo da ih stavim u gornjem postu.



                        Isključi threshold pa probaj. To ti tovari gas u usis kad pustiš gas.
                        Koliko vremena si posle gašenja slikao?
                        Zaboravio sam da dodam, uključi ekstra ubrizgavanje (upiši) 1.1 pa probaj.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • Vladamir
                          CBC Član
                          • 15.10.2010
                          • 58
                          • Šumadija i Pomoravlje

                          #72
                          Odg: Trzanje prilikom otpustanja gasa

                          Probao sam sa iskljucenim i ukljucenim ne menja ponasanje jer pritisak ne ide toliko gore. Svejedno iskljucicu ujutru.
                          Nedugo posle gasenja sam slikao, ali neznam koliko je proslo tacno.
                          Ekstra ubrizgavanje mogu da probam ali vreme ubrizgavanja od 1.1 nemam nikada. Pre odlaska u cut off vreme ubrizgavanja benzinskih dizni je od 1.7 do 2.5ms po AC softveru. Zar ne bih trebao da upisem 2.5 ?

                          Comment

                          • NeCi
                            CBC Član
                            • 19.11.2011
                            • 69
                            • Kragujevac
                            • Alfa Romeo 33 1.7 16v,Honda Jazz 250cc

                            #73
                            Odg: Trzanje prilikom otpustanja gasa

                            od prilike moja alfa ovako zeza ,ali samo kad je auto hladan ,secka i trokira, cim se zagreje sve radi kako treba, ja mislim da je sve to zbog mog map-a ali izgleda da ne mora da znaci meni se ta greska javljala za otvorene dizne, nesto sam promenio u parametrima ili na mapu pa se sada ne javlja, ne mogu da se setim sta jbg ...

                            u novom softveru 8.2.0.9 ima opcija advanced- i tu ima nesto za hladan motor, jel ste probali mozda tu opciju??? ja cu ujutru, mozda se nesto promeni...
                            Last edited by NeCi; 09.04.2012, 00:12.

                            Comment

                            • Player
                              CBC Senator XXL
                              • 13.04.2006
                              • 458
                              • Novi Sad
                              • Alfa Romeo GTV V6 TB

                              #74
                              Re: Odg: Trzanje prilikom otpustanja gasa

                              Ne bi trebao da upises toliku vrednost jer postoje odredjeni rezimi rada motora kada ce ubrizgavanje biti toliko ili manje od toga pa ce to izazvati dodatni problem. Upisi 1.1 kao sto ti je rekao Dora. Pitanje da li tvoj ECU ima uopste extra injection, ali svejedno nece da skodi... probaj.
                              Objects in the mirror appear
                              TO BE LOSING !!!

                              Comment

                              • Vladamir
                                CBC Član
                                • 15.10.2010
                                • 58
                                • Šumadija i Pomoravlje

                                #75
                                Odg: Trzanje prilikom otpustanja gasa

                                Rezultati jutarnjeg testa:

                                Dora,
                                treshold je iskljucen, vreme ekstra ubrizgavanja stavljeno na 1.1ms bez promene ponasanja u radu, zatim sam podigo na 1.5ms i dalje bez promena u radu.

                                Sta bih jos mogao da uradim?


                                @ Neci
                                Zanimljiva ideja je to sa novim AC softverom samo neznam da li bi uspelo (moze se probati). Mada je ovde imam izgleda hardverski a ne softverski problem.
                                Jedino nisam imao trzanje kada su postavke takve da su ove dizne 3 ohm sa hodom od 0.40mm , vrhovi 1.50mm i pritisak isparivaca je 1.20- 1.25 bar-a. Tada mnozilac bude na pocetku oko 1.9.
                                To odgovara gasnim diznama jer im je signal od benzinskih dizni oko 2ms pre odlaska u cut off sto kad prodje kroz stag ecu sa takvom mapom dodje na oko 4 ms koje nisu problem ovim rail ig1 diznama tj mogu da precizno doziraju gas u smesi.
                                Nedostatak te kompromisne postavke je nedovoljno gasa na visim obrtajima sto opet nije prihvatljivo.

                                Comment

                                Working...
                                X