Trzanje prilikom otpustanja gasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #76
    Odg: Trzanje prilikom otpustanja gasa

    Onda probaj da nadješ žute špulne (1 om) ... Na kraju će se možda ipak ispostaviti da nije baš ko tambura na benzinu
    Treba dobro iščitati karakteristike dizni.. U softveru možeš napisati šta hoćeš ali ako su spore one ne mogu raditi na 2 ms iako će pisati svašta, realno one to rade duže od napisanog. Što je veći hod sve je gore, inercija bato, dok klip ode gore i vrati se prodje neko vreme, to što mu je struja ukinuta pre pola sata ne znači da se tada trenutno zatvorio.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • NeCi
      CBC Član
      • 19.11.2011
      • 69
      • Kragujevac
      • Alfa Romeo 33 1.7 16v,Honda Jazz 250cc

      #77
      Odg: Trzanje prilikom otpustanja gasa

      ja sam trzanje smanjio tako sto sam prvu tacku podigao na 1.6 na mapi, ali opet to je moj problem sa map-om i podpritiskom ,ti mozes probati sa ovom novom verzijom softvera, kod mene nema nekih razlika...
      ne razumem bas najbolje sta im znaci ovo , ali mislim da ima veze sa time sto tebe muci...

      Comment

      • Vladamir
        CBC Član
        • 15.10.2010
        • 58
        • Šumadija i Pomoravlje

        #78
        Odg: Trzanje prilikom otpustanja gasa

        Dora,
        posto nisam u tom poslu (neznam gde se delovi mogu nabaviti, gde je povoljnije itd) da li mi mozete preporuciti ovde u temi ili na PP gde mogu kupiti te zute spulne ili ceo valtek rail ? Ovaj koji imam 3ohm je presao 15000-20000km i trenutno je podesen na 0.42mm. Ili ako imate na prodaju ceo rail ili spulne, molim vas kontaktirajte me sa detaljima.

        Unapred zahvalan!

        P.S.
        Videh negde na internetu da je stvarno minimalno vreme ciklusa kod tih zutih valtek 1 ohm negde oko 2.3- 2.5ms sto bi meni bilo nadam se dovoljno.

        Comment

        • Vladamir
          CBC Član
          • 15.10.2010
          • 58
          • Šumadija i Pomoravlje

          #79
          Odg: Trzanje prilikom otpustanja gasa

          Neci,
          nije mi problem da to upisem u softveru, problem je sto stag zbog toga verovatno skrati vreme ubrizgavanja ali to ne znaci nista gasnim diznama koje taj podatak ne mogu da reprodukuju u praksi.

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #80
            Odg: Trzanje prilikom otpustanja gasa

            Originally posted by Vladamir View Post
            Dora,
            posto nisam u tom poslu (neznam gde se delovi mogu nabaviti, gde je povoljnije itd) da li mi mozete preporuciti ovde u temi ili na PP gde mogu kupiti te zute spulne ili ceo valtek rail ?
            Union Karić Beograd ili neki gasadžija koji ima viška ali sumnjam da će ti iko dati višak
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • Vladamir
              CBC Član
              • 15.10.2010
              • 58
              • Šumadija i Pomoravlje

              #81
              Odg: Trzanje prilikom otpustanja gasa

              Nisam ni mislio da mi da nego da mi proda . Posto ja trenutno imam RAIL IG1 3ohm crne dizne da li se mogu zameniti samo spulne valtekovim zutim ili nisu kopatibilne? Takodje me interesuje da li ima jos nekih razlika kao na primer u masi klipcica koja mozda nije ista a negativno bi uticala na vremena ciklusa bez obzira na stavljenu spulnu od 1 ohm.

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #82
                Odg: Trzanje prilikom otpustanja gasa

                Pod neće dati sam mislio neće prodati Tražena je roba a ja sam ih davno bacao na kile a mogao sam se obogatiti kasnije Dovoljno je samo špulne da zameniš ako ih nadješ...

                Kupiš lepo nove kod Karića a ove utapkaš nekom ili ih ostaviš za lepu uspomenu....
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • Vladamir
                  CBC Član
                  • 15.10.2010
                  • 58
                  • Šumadija i Pomoravlje

                  #83
                  Odg: Trzanje prilikom otpustanja gasa

                  Samo da se javim. Nabavio sam nov set RAIL IG 1 ali zute 1ohm. Valtek je trebalo cekati i bio je nesto skuplji. Jel sam pogresio?

                  Sad sam dosao sa probne voznje a trenutno je sistem u ovoj konfiguraciji:

                  Rail ig 1 1ohm, hod je samo prekontrolisan i fabricki je dosao 0.36mm na sve cetiri dizne. Vrhovi 1.9mm i pritisak isparivaca 1.05 bar-a.

                  Samokalibracija je uradjena na oko 50 stepeni temperature gasa i oko 85 stepeni isparivaca. Pocetni mnozilac je izasao na 1 a mapa mnozioca se zavrsava na oko 0.8. To je u voznji dalo mapu plina dosta ispod mape benzina pa je rucno podesavano bez pomoci autoadaptacije ISA2 koju sam iskljucio. Neke tacke na mapi mnozioca sam morao da podignem oko 20 klikova strelicom da bih dobio odstupanje od oko 5 % cele mape doduse svih 5 je u minusu za sad.
                  U voznji nema gresaka do 6000 obrtaja (verovatno i do crvenog polja) Nisam imao vremena da detaljnije podesavam. Cekam da vidim kakvo ce ponasanje biti ujutru posle hladnog starta pa da nastavim sa podesavanjem.

                  Cak razmisljam da probam da dobijem veci mnozilac sa 1.5mm vrhovima a da sve ostalo ostavim isto. U teoriji razlika izmedju 1.5 i 1.9 je oko 26% sto bi u slucaju zamene trebalo da da pocetni mnozilac oko 1.3 - 1.4. Ili da povecam malo i pritisak isparivaca na 1.10bar i da dobijem pocetni mnozilac od oko 1.2-1.3 koji na kraju mape ne bi padao ispod 1.

                  Posto su ovo stvari iz iskustva preporucite mi na koje optimalno podesavanje bi ste vi isli sa ovim "brzim" diznama?

                  Da li mi savetujete da ukljucim ISA 2 autokorekciju i koliki procenat dozvoljene devijacije treba upisati kao optimalan?

                  Hvala unapred na odgovorima posto cu uskoro morati da vratim i interfejs i laptop pa bih da ostavim postavke dok jos mogu onako kako je najbolje dugorocno a tu mi znaci vase iskustvo.
                  Last edited by Vladamir; 10.04.2012, 01:43.

                  Comment

                  • Vladamir
                    CBC Član
                    • 15.10.2010
                    • 58
                    • Šumadija i Pomoravlje

                    #84
                    Odg: Trzanje prilikom otpustanja gasa

                    Molim za odgovor:

                    Da li ostaviti ukljucenu ili iskljucenu autoadaptaciju? Ako treba ostaviti ukljucenu koji procenat odstupanja upisati?

                    Da li upisati postavke u ovu novu opciju AC softvera "advanced"? Cini mi se da bi moglo koristiti za ugladjeniji rad hladnog motora na gasu. Koje vrednosti upisati za pocetak u polje max gas injetion time (ako mapa pocinje od 2ms a zavrsava sa 15ms) a koje u max rpm? Za reducer temp treshold vec znam koja mi vrednost treba.

                    Nadam se da ce biti odgovora pre nego budem morao da vratim laptop i interfejs.

                    Hvala!

                    Comment

                    • kdi
                      CBC Senator
                      • 16.11.2010
                      • 238
                      • leskovac

                      #85
                      Odg: Trzanje prilikom otpustanja gasa

                      mislim da ce sve biti isto..mislim da je 1.9 previse...
                      videcemo ujutrru!!!
                      pozdrav!!

                      Comment

                      • Vladamir
                        CBC Član
                        • 15.10.2010
                        • 58
                        • Šumadija i Pomoravlje

                        #86
                        Odg: Trzanje prilikom otpustanja gasa

                        Da remiziram (rezimiram) sto bi reko Srećko Šojić
                        Dobitna kombinacija su ipak vrhovi od 1.5mm da bi motor radio posle hladnog starta korektno na otpustanju gasa. Naravno podrazumeva se da su ostale komponente adekvatno podesene.
                        Zbog greske o otvorenim gasnim diznama na 4500 obrtaja morao sam da podignem pritisak isparivaca na 1.20 bar-a (nadam se da je prihvatljiva velicina?). Sada gresku prijavi tek preko 5000 obrtaja sto nije lose sa obzirom da je max snaga ovog agregata na 5000 obrtaja. Dizne su zute i jako su precizne cak i na 2ms. Mnozilac pocinje sa 1.6 i penje se u jednom delu do 1.7 a zatim pada.
                        Verovatno bih trebao da povecam fabricki hod dizni sa 0.36mm na 0.42 i da tako dobijem nepojavljivanje upozorenja o diznama preko 5000 obrtaja i naravno manji mnozilac. Ili da ne diram nista? Sta vi mislite?

                        Celo trenutno odstupanje mape je u okviru od 7 % doduse svih 7 je u minusnom opsegu. Autokorekcija ISA 2 je iskljucena, kao i one advanced opcije AC softvera.

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #87
                          Odg: Trzanje prilikom otpustanja gasa

                          Ako radi ne diraj ništa, to što si napisao nema veze sa pameću ali preko neta je dovoljno da si popravio

                          5 (PET) puta sam ti napisoa da je to UPOZORENJE a ne greška (otvorene dizne) i da se to normalno dešava i na drugim automobilima ali si ti uporan da slušaša samo sebe. Da bi lakše shvatio postoji deo meape kad se vozi na benzin gde su dizne isto previše otvorene a lambda sonda se ugasi, to jest ECU je ne ferma nego sipa, koliko bi tek to podešavao bog zna

                          Takodje sam ti više puta napisao da jedan vozi a drugi podešava. prilikom otpuštanaj gasa ili bilo koje radnje lambda sonda nešto beleži, brzina dizni nešto govori a kursor je negde što istio tako nešto govori. E taj što nešto gleda i kome to govori, treba nešto da zna, koliko si se navozao ko god da je gledao naučio bi i da ništa nije znao. Onaj koji vozi ne stigne to da vidi.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • Vladamir
                            CBC Član
                            • 15.10.2010
                            • 58
                            • Šumadija i Pomoravlje

                            #88
                            Odg: Trzanje prilikom otpustanja gasa

                            Ok ok dva puta u istom postu sam napisao greska a jednom upozorenje. Mislim da smo se odavno razumeli oko pojmova i znacenja pa nema potrebe da se natezemo oko semantike. Moj propust je svakako.

                            Ja sam za ova tri rezervoara plina i pola rezervoara benzina naucio svasta o podesavanju sekventa a najbolje da vozim a da gledam u ekran. Sad znam kako je pilotima.

                            Elem moje pitanje je da li ostaviti ukljucenu autoadaptaciju ili ne?

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #89
                              Odg: Trzanje prilikom otpustanja gasa

                              Dobro je da se nisi strmbao negde.. PoJenta priče o grešci ili upozorenju je bila da si zapeo ko pijan za tarabu da se to ne pojavi a nije nikakav problem ako se pojavi a da pro tome ima dosta goriva. I to sam ti napisao bar dva puta.

                              Drugi problem je što si zapeo da napraviš baš na 1 množilac što je nešto idealno ali nije baš da mora inače bi se automobili štelovali 500 godina. Nije dobro kad je 1.6 ili 0.6 što bliže 1 je dobro.

                              Autokorekciju možeš da upališ pa da probaš pa ako ne valja ugasiš pa probaš....
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • Vladamir
                                CBC Član
                                • 15.10.2010
                                • 58
                                • Šumadija i Pomoravlje

                                #90
                                Odg: Trzanje prilikom otpustanja gasa

                                Taj drugi problem mozda nije problem jer sam na 1.9mm vrhovima imao idealan mnozilac od 1.05 ali sam imao vece nepravilnosti u radu hladnog motora. Tako da ni nije namera da postignem mnozilac 1 nego da eventualno ovaj trenutni 1.6 spustim na neku prihvatljiviju (po vasem iskustvu) vrednost. Produzenjem hoda dizni na 0.42 mm mislim da bih mogao da dobijem mnozilac od 1.4. Vise od toga ne bih ni pokusavao. Mada ako njemu ne smeta, ni meni ne smeta trenutno stanje stvari.

                                Za autoadaptaciju sa zakljucavanjem polja (autostop) kad se postigne ukucani procenat odstupanja sam vas pitao zbog vaseg iskustva koje ja nemam. Posto coveku od koga sam pozajmio laptop i interfejs moram sto pre da vratim iste da me ne bi prijavio policiji (trenutno sam u bekstvu jer sam prekardasio sve rokove ) pa nemam vremena da eksperimentisem sa autoadaptacijom. Dakle kako bi ste vi ostavili?

                                Hvala.

                                P.S.
                                Znam da se ne moze dati napamet egzaktan odgovor ali me interesuje sta je praksa u vecini slucajeva pokazala kao bolje.

                                Comment

                                Working...
                                X