PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ljubisa tomic
    CBC Član
    • 08.05.2010
    • 25
    • srbija

    PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

    Pozdrav svima na forumu,zovu me ljuba,zivim u Resavici i imam 57 godina.Forum je ekstra,mnogo sam naucio sa ovog foruma ali ne dovoljno da bih resio trenutni problem.Radi se o PEZOU 307 1,6 ,16v 2001god.Uvezen je 2007god. iz Italije sa ugradjenim BRC sequvent 24 plinskim uredjajem.Sve je bilo ok.do prve zime odnosno prvih temperatura ispod nule.Poceo je da pojavljuje gresku "antipolution fail" i "katalist......bla bla zaboravio sam" pri voznji na gas.Kad pojavi tu gresku pocne slabije da vuce kao da radi na tri klipa,kad vratim prekidac na poziciju benzin i dalje kao da radi na tri klipa sve dok ga ne ugasim i ponovo upalim.Kad ga upalim sa prekidacem ukljucenim na benzinu auto radi normalno i posle nekog vremena izbrise sve greske i radi odlicno do ponovnog ukljucenja na gas.Napomenuo bih da ponekad prebaci normalno na gas i predjem i po 100-200km dok ne pojavi te greske.Kad pojavi te greske nema sanse da proradi na gasu dok ga ne ostavim bar 1ili 2 sata .Posle nekad hoce a nekad opet nece.A evo sta sam sve radio ovih godina da bih resio problem a ne pitajte koliko sam para potrosio:Zamenjeni gasni injektori (narandzasti),stavljen je nov indikator pritiska (cetvrtasta kutija ) pored RAILA sa injektorima a onaj orginal na RAILU je iskljucen i neke zice koje su bile prikljucene na njega su kratkospojene(pretpostavljam za indik.temperature),promenjen filter,uradjena reparacija isparivaca,sve je to radjeno u ovlascenim servisima BRC u BG.jedino nije menjan plinski kontroler (racunar)gde mislim da i lezi zec.To je sto se tice gasa ,kad problem nije resen poceli su da prebacuju loptu na benzinski odnosno zajednicki deo.Promenio sam svecice (nekoliko puta),bobinu(rampu),merio kompresiju,isao na kompletnu dijagnostiku u Peugeot servisu gde je bilo sve ok. (na benzinu i radi ok.) Problem egzistira i dalje kao na pocetku vise neznam sta da radim pomagajte i izvinite na ovako opsirnom postu.
    pozzzz.....
  • Keketarac
    CBC Senator XXL
    • 01.09.2007
    • 588
    • Novi Sad
    • Seat Ibiza 1.2 TSI

    #2
    Re: PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

    Laicki, a meni je to jedan cika radio u slicnom slucaju, treba prikljuciti BRC i ECU na lap top, sesti u auto i voziti dok se ne pokaze greska.

    Comment

    • Stratos
      CBC Senator XXL
      • 10.09.2008
      • 2594
      • Novi Sad

      #3
      Re: PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

      Pre svega,dobro nam došao.
      Kao što Keketarac reče,jednostavno je uloviti momenat anomalije i snimiti je dijagnostičkom opremom.
      Snimljene parametre (najbolje kao logove) postavi,pa ćemo zajedno analizirati.
      U međuvremenu,narandžasta ček lampica na instrument tabli se palila?
      Šta su majstori pročitali dijagnostičkom opremom,dok je svetlela?
      Ili se sama gasila ta lampica posle nekog vremena vožnje na benzin?

      Comment

      • ljubisa tomic
        CBC Član
        • 08.05.2010
        • 25
        • srbija

        #4
        Re: PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

        Majstori su procitali "da nije doslo do paljenja smese u cilindrima,koliko pamtim bio je neki broj greske 300" zato su mi rekli da su mozda u pitanju svecice ,bobina, da mozda ne drzi neki ventil itd. Ja imam utisak da gasni racunar ili iskljucuje pojedine injektore kako gasne tako i benzinske,ili ukljucuje istovremeno i gasne i benzinske pa zato imam utisak kao da radi na tri cilindra jer ili nema smese ili je ona prebogata pa nemoze da sagori. Tek kad ugasim auto (gasni racunar ostane bez struje) i odmah ga upalim on proradi na benzinu normalno i radi sve dok ne prebacim na gas gde nekad prihvati a nekad ne ,ili prihvati pa posle 20 km pojavi gresku i nece da vuce kako na gasu tako i na benzinu dok ga ne ugasim.

        Comment

        • Stratos
          CBC Senator XXL
          • 10.09.2008
          • 2594
          • Novi Sad

          #5
          Re: PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

          Dati podatci ne vode do otkrivanja problema ali ukazuju na činjenicu da gasni uređaj pravi problem. Mogućih scenarija ima više. Recimo neadekvatno podešen uređaj,neispravne ili razdešene gasne dizne,pogrešno mesto za uvodnike gasa ili predugačka creva,falš vazduh,neispravan gasni računar...
          Mnogo bi pomoglo kada bismo imali detaljnije podatke. Kodna greška P0300 određuje uopšteno problem,i ne vodi do rešenja istog.
          Za početak bi pomogle fotografije motornog prostora na kojima se vide detalji komponenti gasnog uređaja.

          Comment

          • ljubisa tomic
            CBC Član
            • 08.05.2010
            • 25
            • srbija

            #6
            Re: PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

            Slikacu sve i poslati. Danas sam se cuo sa glavnim majstorom u BRC servisu u BG (to je servis prema Lestanu majstor se zove Misel) on i dalje tvrdi da nije do plinskog sistema vec da su mozda benzinski brizgaci zaprljani i da propustaju benzin . Na ler gasu sa benzinom motor radi mirnije nego na ler gasu sa plinom gde ima zo oko 60 o/min manje nego na benzinu gde ima 800 o/min.Primer za danas: Krenuo sam za Jagodinu (40km od Resavice) normalno je prihvatio plin i posle 4-5 km pojavila se greska ,vratio sam prekidac na poziciju "benzin" ali motor i dalje kao da radi bez jedne svecice ne zaustavljajuci se ugasio sam motor i odmah ga startovao u hodu (sa prekidacem na poz. benzin) motor je sastavio rad i posle par sekundi izbrisao gresku i nastavio da radi kako treba.Posle 10km voznje zaustavio sam, ugasio, i sacekao 10 min. upalio ponovo prebacio prekidac na poz."gas" i normalno je prihvatio i celog dana kreni stani po JA.i vratio se kuci bez ijedne greske vise.U medjuvremenu sam procitao negde na nekom hr.forumu da je neko imao slican problem ali sa drugom markom automobila i da su mu resili problem proverom "mase" plinskog racunara. Neznam gde su spojili na mom autu plinski racunar sto se tice toga ja sam prekontrolisao iza farova one zavrtnje na sasiji ali nisam siguran da je na njima vezan plinski ECU. Kad bih mogao da nadjem softver i interfejz za ovaj plinski ECU pa sto je vec i predlozeno kad krenem negde, laptop pored mene, dok ne ulovim "zeca". Pozzzz za sve forumase.

            Comment

            • TECA
              CBC Senator XXL
              • 14.10.2007
              • 2355
              • Oz

              #7
              Re: PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

              Verovatno imas problem sa radom jedne pl.dizne.Probaj,kad se to desi ,da u radu skidas i vracas jedan po jedan konektor na pl.diznama da utvrdis na kojoj nema promene u radu.Ako ti podje za rukom,zameni mesta diznama i zapamti gde si stavio tu sto je mozda neispravna.Vozi dalje i kad se opet javi problem istom metodom proveri da li ne radi isti cilindar ili je opet u problemu ista dizna.Moguci problem moze biti i sam konektor na dizni,ozicenje do iste...
              A isto tako more biti i problem sa visokim naponom na tom cilindru,na benzin nema tih simptoma,a na plin ima...

              Comment

              • Actro
                CBC Član
                • 05.12.2009
                • 17
                • Kosovska Mitrovica

                #8
                Re: PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

                Pazljivo sam procitao sve postove i sve mi se cini da ti i9mas isti problem kao sto sam ja predstavio u temi W 202n Miss fire,potpuno ista stvar je mene mucila mesecima,isto se manifestovala greska.Ja sam svoj problem resio pre 15 dana,deluje prosto neverovatno ali jednostavno tako sto sam skinuo i odradio ultrazzvucno ciscene benzinskih dizni.Od momenta kada sam namontirao ociscene dizne auto je progledao drugim ocima,poceo je neuporedivo bolje da ide na benzinu a narocito na plinu,jednostavno motor je potpuno promenio rad,zvuk je drugaciji,kao da tek sada dise kako treba,zznaci vuce za 40% bolje a od tada mi se vise ni jednom nije javio miss fire,odnosno da motor radi samo na tri klipa,sto se i tebi desava.Znaci ocistio benzinske dizne,vratio ih i nikakvo stelovanje nisam radio a svi problemi su reseni.

                Comment

                • Plinadzija
                  CBC Senator XXL
                  • 29.07.2008
                  • 1514
                  • Paracin

                  #9
                  Re: PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

                  Originally posted by TECA
                  Verovatno imas problem sa radom jedne pl.dizne.Probaj,kad se to desi ,da u radu skidas i vracas jedan po jedan konektor na pl.diznama da utvrdis na kojoj nema promene u radu.Ako ti podje za rukom,zameni mesta diznama i zapamti gde si stavio tu sto je mozda neispravna.Vozi dalje i kad se opet javi problem istom metodom proveri da li ne radi isti cilindar ili je opet u problemu ista dizna.Moguci problem moze biti i sam konektor na dizni,ozicenje do iste...
                  A isto tako more biti i problem sa visokim naponom na tom cilindru,na benzin nema tih simptoma,a na plin ima...

                  Onog trenutka kad izvuce jedan konektor plinski ECU ce vratiti na benz i prijaviti gresku da je iskljucen konektor. Na taj nacin mogu se testirati benzinske dizne ili svecice tj da se vade konektori iz gorenavedenih, plin jok.
                  UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                  Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                  Comment

                  • TECA
                    CBC Senator XXL
                    • 14.10.2007
                    • 2355
                    • Oz

                    #10
                    Re: PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

                    Jesi li siguran?

                    Comment

                    • Stratos
                      CBC Senator XXL
                      • 10.09.2008
                      • 2594
                      • Novi Sad

                      #11
                      Re: PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

                      Prethodno iznesoh uopšteno mišljenje o problemu. Idemo dalje...
                      U ovom slučaju motorni kontroler je Bosch ME 7.4.4 a to znači monitoring misfire situacije i odgovarajuća reakcija na kodne greške P03XX.
                      Iskustvo mi govori da je u pitanju drastičan poremećaj AFR u nekom ili u svim cilindrima.Tražih log da bismo utvrdili da li je višak ili manjak goriva.
                      Kada budemo znali odgovor na prethodno pitanje,kvar će se sam prijaviti.

                      Možda Plinadžija nije siguran,ali što se ovog BRC tiče je to tačno.

                      Comment

                      • Plinadzija
                        CBC Senator XXL
                        • 29.07.2008
                        • 1514
                        • Paracin

                        #12
                        Re: PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

                        Slab sam ti ja BRC-ista ali idem logikom da ako svi sistemi koje sam ja do sada "video" rade tako onda radi i BRC...
                        UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                        Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                        Comment

                        • Stratos
                          CBC Senator XXL
                          • 10.09.2008
                          • 2594
                          • Novi Sad

                          #13
                          Re: PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

                          Leho,Rail i kako su ga sve još zvali jedini ne reaguje povratkom na gas kada mu isključiš gasnu diznu,od onih što sam ja video. Radi na tri,a probao sami na dva i nisam mogao da verujem. Naravno,experiment na OBDI kopatibilnom ECU.

                          Comment

                          • Nikolabob
                            CBC Član
                            • 28.12.2010
                            • 33
                            • Bec

                            #14
                            Re: PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

                            Plinsku diznu mozes da testiras tako sto ces klestima da stisnes crevo ka uvodniku, ako ne moze da se skida konektor u radu.
                            A jeli moguce da onaj senzor pritiska plina koji je cesta greska kod BRC-a tako strada da daje cudne vrednosti tako da ECU ne ugasi kao da nema plina ali pocne da koriguje vreme ubrizgavanja tako da se smesa poremeti? Mada za resenje tog pitanja je sigurno neminovan pristup softwerom.

                            Comment

                            • Stratos
                              CBC Senator XXL
                              • 10.09.2008
                              • 2594
                              • Novi Sad

                              #15
                              Re: PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

                              Jesi li pročitao postove pokretača teme?

                              Comment

                              Working...
                              X