PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nikolabob
    CBC Član
    • 28.12.2010
    • 33
    • Bec

    #16
    Re: PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

    U pravu si, prevideo sam da je zamenjen taj senzor. Znaci to otpada kao mogucnost.

    Comment

    • Stratos
      CBC Senator XXL
      • 10.09.2008
      • 2594
      • Novi Sad

      #17
      Re: PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

      Majstori mu izmenjali sve,uzeli novce,a kvar mu ostavili za uspomenu

      Comment

      • ljubisa tomic
        CBC Član
        • 08.05.2010
        • 25
        • srbija

        #18
        Re: PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

        Evo i fotki . Neznam sta je AFR .










        Comment

        • Stratos
          CBC Senator XXL
          • 10.09.2008
          • 2594
          • Novi Sad

          #19
          Re: PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

          AFR je odnos vazduha i goriva u u****noj smeši u svaki cilindar. Višak ili manjak goriva u izduvnim gasovima prepoznaje lambda sonda i prikazuje kao naponsku vrednost. U konkretno tvom slučaju treba da varira između 50 i 800mV. Idealan odnos je oko 450-470mV.

          A što se fotki tiče,majstor ti je prevezao senzor pritiska gasa i instalirao takozvani externi,ali je u svom svom inspirativnom žaru "odstranio" i senzor temperature gasa. Pošto sa jednostavno odspojenim senzorom za temperaturu gasa taj BRC neće raditi,majstor je morao da nešto na instalaciji tog senzora prespoji da bi ga slagao o podatku bitnom za količinu ubrizganog gasa po cilindru tj o temperaturi gasa. Samim tim,što temperatura gasa više odstupa od te fiksne lažne,to je greška ubrizgavanja gasa veća te dolazi sporadično,pre ili kasnije,a posebno kada je hladno i vlažno vreme napolju,do bitnih odstupanja u količini ubrizganog gasa po cilindru,a samim tim i do promene AFR koja se inikuje preko lambda faktora. ECU tada kodira grešku tipa P0300 i pored nje bar kao sporadičnu i P030X a u slučajevima E3 i E4 norme motorima električno isključuje napajanje cilindra/cilindara na kojima je detektovao misfire u cilju zaštite elemenata sklopa.
          Stanje dodatno pogoršava dužina putanje ubrizganog gasa od gasnog injektora do usisnog ventila,koja se na fotkama ne vidi direktno,ali se zaključak može izvesti po lokaciji i orijentaciji skupa gasnih injektora.

          Dalje?
          Curenje injektora,bilo gasnih,bilo benzinskih se može utvrditi uvidom u live parametre rada motora na više načina.
          Možda ih i opišem kasnije. Sada kasnim na posao a gazda gde radim je vrlo zaj.ban po tom pitanju.

          Comment

          • ljubisa tomic
            CBC Član
            • 08.05.2010
            • 25
            • srbija

            #20
            Re: PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

            Svaka cast Stratos! Mislim da postoji velika verovatnoca da je taj senzor za temperaturu gasa u pitanju.E sad dali postoji mogucnost da na onom orginalnom nije otkazao deo za temperaturu vec samo za pritisak,pa da prikljucim zice jer sam zadrzao orginalni konektor kada ga je majstor odsekao. Dali moze digitalnim unimerom da se utvrdi ispravnost tog senzora za temperaturu,posto pretpostavljam da je to neki NTC ili PTC otpornik. Sto se tice duzine creva od gasne dizne do uvodnika u granu mislim da su dugacka to su konstatovali i majstori , neznam dali postoji tehnicka mogucnost da se gas uvede u granu negde blize. Skinuo sam sa neta program" BRC sequvent plug an drive" dali moze sa njim da se pristupi plinskom ECU uz odgovarajuci interfejs.

            Comment

            • Stratos
              CBC Senator XXL
              • 10.09.2008
              • 2594
              • Novi Sad

              #21
              Re: PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

              Na tom isključenom senzoru ne crkava senzor temperature,koliko ja imam iskustva( ),inače NTC tip je i ako uspeš da nateraš softver koji si nabavio da komunicira sa gasnim ECU lako ćeš utvrditi njegovu (ne)ispravnost.Slabo pamtim ali bih rekao da su dva pina u dijagonali na konektoru senzora za temperaturu a druga dva pritisak. Znači,ommetar u šake... Inače softver sa raskačenim senzorom temperature registruje -40*C.
              Oko pravljenja interfejsa ti ne mogu pomoći,nažalost.

              Comment

              • ljubisa tomic
                CBC Član
                • 08.05.2010
                • 25
                • srbija

                #22
                Re: PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

                Snaci cu se lako oko pravljenja, elektronika mi je hobi samo da nadjem shemu interfejsa (ako neko ima neka mi posalje na pp).Neznam zasto ima dva konektora za dijagnostiku (fotka gore) jedan je manji drugi veci a na oba ima po tri zice. Danas cu da prikljucim senzor za temperaturu .

                Comment

                • TECA
                  CBC Senator XXL
                  • 14.10.2007
                  • 2355
                  • Oz

                  #23
                  Re: PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

                  Danas probano sa raskacinjanjem dizni pri radu na plinu i BRC 24 ne vraca na benzin...iskreno,bio sam posumnjao u svoju memoriju.

                  Comment

                  • TECA
                    CBC Senator XXL
                    • 14.10.2007
                    • 2355
                    • Oz

                    #24
                    Re: PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

                    Danas cu da prikljucim senzor za temperaturu .
                    Pa da ga neko nije prej...,sumnjam da bi radio sa temp.od minus 40

                    Comment

                    • ljubisa tomic
                      CBC Član
                      • 08.05.2010
                      • 25
                      • srbija

                      #25
                      Re: PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

                      Prekjuce je prikljucen senzor temperature gasa u vec pomenutom servisu u BG-u jer su oni poceli i mnogo sam para ostavio kod njih pa da ne bude da sam ja nesto budzio,a nemam jos uvek interfejs da bih dijagnostikom proverio rad istog,tako da je to uradjeno ,provereno ali......problem jos uvek egzistira.Samo sto sada- bar mi se tako cini posle prvog jutarnjeg startovanja i skoro redovnog pojavljivanja greske posle 5-6km sada treba da napravim kracu pauzu svega 3-4 minuta i kad startujem posle se vise ne javlja greska dok ne prenoci.Razmisljam da vratim stare injektore (kod mene su) pa ako je opet sve isto (nije gore) da im vratim te njihove nove injektore jer je 10 hiljada din.jedan.Dvoumim se samo zbog podesavanja dali treba, a verovatno treba . Dali plinski ECU moze sam da uradi neko podesavanje (autokalibraciju) posle zamene injektora.Sta mi preporucujete dali to da uradim ili da sacekam da nabavim interfejs pa tek onda.

                      Comment

                      • Stratos
                        CBC Senator XXL
                        • 10.09.2008
                        • 2594
                        • Novi Sad

                        #26
                        Re: PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

                        Ako su dizne isti tip,nije neophodna autokalibracija posle zamene ispravnih dizni za ispravne dizne.
                        Autokalibraciju gasni ecu ne radi samostalno,već po naredbi.
                        Eventualnu korekciju ubrizgavanja će uraditi benzinski ecu...
                        Šta bi sa logovima? Zanima me vrednost LTFT posle duže vožnje na gas.

                        Comment

                        • ljubisa tomic
                          CBC Član
                          • 08.05.2010
                          • 25
                          • srbija

                          #27
                          Re: PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

                          Zapazio sam da mi trazite logove ali vas molim da mi pojasnite sta je to ,dali to mora dijagnostikom da se ocita ?

                          Comment

                          • Stratos
                            CBC Senator XXL
                            • 10.09.2008
                            • 2594
                            • Novi Sad

                            #28
                            Re: PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

                            Da,podatci koje čitaju benzinska i gasna dijagnostika iz pripadajućih ECU.
                            Podatci u korelaciji mogu uputiti "tragača" na pravi trag.

                            Primer koji nađoh na brzinu: http://postimage.org/image/2jn27gsx0/

                            Comment

                            • Stratos
                              CBC Senator XXL
                              • 10.09.2008
                              • 2594
                              • Novi Sad

                              #29
                              Re: PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

                              a onaj orginal na RAILU je iskljucen i neke zice koje su bile prikljucene na njega su kratkospojene(pretpostavljam za indik.temperature)
                              Sada primetih i ovaj detalj. Sa odspojenim senzorom temperature gasni ECU takav otvoreni krug tumači kao -40*C a kratkospojene žice senzora temperature proizvode tumačenje max moguće temperature(zaboravih koliko tačno,ali sigurno daleko preko 100*C).
                              Fabrička preporuka za ovakvu izmenu podrazumeva instalaciju sa džeksnama koja prespaja senzor pritiska gasa a u isto vreme koristi stari senzor temperature.
                              Nema potrebe za sečenjem,lepljenjem i sl. osim ako je "malo mimo navedene preporuke".

                              Teorija sa problematičnom masom je takođe moguća,ali se ne manifestuje tako kako ste opisali svoj problem.

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                #30
                                Re: PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

                                Originally posted by Stratos
                                Da,podatci koje čitaju benzinska i gasna dijagnostika iz pripadajućih ECU.
                                Podatci u korelaciji mogu uputiti "tragača" na pravi trag.

                                Primer koji nađoh na brzinu: http://postimage.org/image/2jn27gsx0/
                                Ona 4 dijagrama ispod one bezvezne slike od vagcoma naročito da se snime...

                                Šalim se naravno, otkud njemu interfejs i softver za Brcu...
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X