PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stratos
    CBC Senator XXL
    • 10.09.2008
    • 2594
    • Novi Sad

    #31
    Re: PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

    Ima njegov serviser iz Beograda pa neka mu snimi i prebaci na Long Play. U stvari na CD,zbunih se...
    U stvari,šta se mešam,nije mi jasno. Bolje da sedim i tumačim te dijagrame

    Comment

    • ljubisa tomic
      CBC Član
      • 08.05.2010
      • 25
      • srbija

      #32
      Re: PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

      Novi momenat u mom problemu oko BRC-a. Posle ukljucivanja senzora temp.gasa na railu ,dan -dva sa ponasao isto kao i ranije,medjutim sada vec dva dana nece da izbrise gresku (antipolution fault) ,ali auto radi normalno ,ne trokira ni na benzinu ni na gasu,cek lampica je upaljena non stop.Pretpostavljam da bi sada trebao da odem na dijagnostiku i motornog i gasnog ECU.Problem mi je sto zivim u malom mestu a njblizi servis za peugeot je 45km,a za BRC 150km pa to nemogu odmah da uradim.U BRC servisu motornom EKU pristupaju rucnim malim instumentom tako da neverujem da mogu da snime logove o kojima smo pricali.A kad sabrem putne troskove, troskove dijagnostikovanja itd.mozda uz malu doplatu mogu da nabavim neke interfejse za laptop pa da uz vasu pomoc resimo problem.

      Comment

      • Stratos
        CBC Senator XXL
        • 10.09.2008
        • 2594
        • Novi Sad

        #33
        Re: PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

        Odavde cenim da bi sada trebalo napraviti novu mapu i voziti se bez problema.
        Pod uslovom da je sve navedeno u prethodnim postovima sigurno i pouzdano ispravno tj. regularno remontovano ili zamenjeno za novo,a pri tome i ispravno.

        Što se pravljenja mape tiče,to se ispravno radi samo "live",a forum može da pomogne u principu. Neophodno je da to radi vešt i obučen (u radno odelo ) operater uz upotrebu nekih pomagala kao što je taj ručni OBD skener kojim su ti u servisu čitali benzinski eku.

        Comment

        • ljubisa tomic
          CBC Član
          • 08.05.2010
          • 25
          • srbija

          #34
          Re: PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

          Nije me bilo na forumu jer nista novog i nema . Odlucio sam da prvo rascistim sa radom motora na benzin. Nasao sam u blizini BRC servisa peugeotov servis pa cu da "spojim" majstore oba sarvisa,da rascistim sa radom motora na benzin da nebude vise "sa mame na tatu,sa tate na mamu",pa kad zavrsim tu onda u BRC za gas.Zanima me dali pri mapiranju treba auto voziti da to bude u realnim uslovima ili moze na licu mesta uz pritisak papucice gasa,i dali mapiranje obuhvata i hladan motor.
          javicu rezultate a do tada pozdrav za sve!

          Comment

          • Stratos
            CBC Senator XXL
            • 10.09.2008
            • 2594
            • Novi Sad

            #35
            Re: PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

            Želim prvo da se ispravim. Napisao sam onomad:
            Sa odspojenim senzorom temperature gasni ECU takav otvoreni krug tumači kao -40*C
            što jednostavno nije tačno. Taj otvoreni krug BRC tumači kao temperaturu od -51*C.

            Što se mapiranja tiče...hm...svaki majstor to radi na svoj način.Stoga su i iskustva različita.
            Mapiranje može da obuhvati i hladan motor,međutim,gasni uređaj obično ne radi sa hladnim motorom,tako da nema potrebe za tim.

            Činilo mi se da ste na početku teme spomenuli da vam auto na benzinu radi odlično,ili se varam?

            Comment

            • ljubisa tomic
              CBC Član
              • 08.05.2010
              • 25
              • srbija

              #36
              Re: PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

              Da na benzinu radi, ne pokazuje nikakvu gresku jedino kad mu se naglo doda gas do daske (ne u pokretu vec u mestu) kao da proguta knedlu pa onda dobije turazu.To je kazu odlika svih 307-micai,medjutim BRC majstori kazu da to nije u redu i da postoji neki problem: dizne,kompresija ,bila je bobina u opticaju,svecice,itd.pa hocu to da eliminisem da ga stavim na dijagnostiku (kazu da imaju original) u prisustvu i BRC majstora pa da zajedno dodju do nekog zakljucka. U medjuvremenu sam sipao u rezervoar Wins* aditiv za ciscenje dizni i potrosio sav benzin sa tim aditivom ali ne vidim da ima nekih promena sto se tice rada na benzinu.

              Comment

              • Stratos
                CBC Senator XXL
                • 10.09.2008
                • 2594
                • Novi Sad

                #37
                Re: PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

                Sličan auto,isti uređaj,problem od pre neki dan.
                Otklonjeni nedostatci na gasu,ali povremeno u nekim uslovima vraća rad motora na benzin.
                Reklo bi se da sam uzalud radio dva prepodneva,tj bez rezultata u otklanjanju kvara.
                Konzilijum sumnja na sve i svašta...Međutim!
                Posle probne vožnje sa dijagnostikom i čitanjem parametara gasnog sistema parče kartona je rešilo sve probleme.
                Zaista na benzinu radi savršeno,ali problem koji se izražava u radu na gas su za automehaničara a ne za gasadžiju.
                Sledeće nedelje mu menjam termostat
                Možda ovo iskustvo pomogne i Vašim majstorima.

                Može li naziv gasnog servisa na pp?

                Comment

                • ljubisa tomic
                  CBC Član
                  • 08.05.2010
                  • 25
                  • srbija

                  #38
                  ReEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

                  Juce sam bio na dijagnostici u Peug.servisu medjutim ispostavilo se da imaju los softver za dijag nostiku ne ocitava tacno temperaturu rashl.tecnosti (na dijagnostici 21 stepen a na instrum.tabli 90 ) pa odem u Verano motors da vidim sta nevalja dali senzor temperature ili njihov soft.jer je bilo price da ako je dobar i njehov soft. i senzor da treba da se uradi update benz.ECU,medjutim nije senzor u pitanju.U Verano motorsu je sve ok.eventualno treba ocistiti benz dizne i zameniti lulice na bobini.Danas mi u BRC servisu rade prepravku na usisnoj grani da skrate creva od gasnog injektora do uvodnika u granu i prekontrolisace benz.dizne pa cu videti kako ce se ponasati dalje.

                  Comment

                  • ljubisa tomic
                    CBC Član
                    • 08.05.2010
                    • 25
                    • srbija

                    #39
                    Re: PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

                    Nista ! ponovo sam na pocetku.Uradjena je prepravka na usisnoj grani , usput ultrazvucno ociscene dizne za benzin. Krenem iz BG i posle 50-60km opet ista prica, upali se cek lampica i poruka antipollution fault.Sutradan isto kad prebaci na plin slabo vuce kao na tri klipa a kad ugasim auto i upalim na benzin ide normalno ali vise ne gasi cek lampicu.(do BG sam isao na benzinu i nije palio cek lampicu sve je bilo ok. na benzinu sam isao da bi na dijagnostici imali verniju sliku).pri dijagnostici sam zapazio da prva lambda sonda daje oko 450mv a druga oko 650mv dizne na ler gasu oko 3.41ms a kada se doda gas ide preko12ms to sam uspeo da zapamtim.Nisam bio prisutan pri podesavanju gasa ali sam se cuo sa majstorima posle ovoga i prica ide dalje ,da treba ponovo da mapiraju kad zamenim lulice na bobini ,da su primetili pri prvom jutarnjem paljenju plavicasti dim iz auspuha ,da su mi verovatno otisle gumice na ventilima da mi je mozda ostecen katalizator itd.vise neznam sta da radim grdne pare sam potrosio mogao sam da bacim ovaj BRC i ugradim neki drugi sistem i da imam i garanciju ovako puko sam ko zvecka a problem nije ni za dlaku krenuo na bilje.NAUCITE ME LJUDI STA DA RADIM!!!!!!!!!!!

                    Comment

                    • Gavra
                      CBC Senator XXL
                      • 06.03.2008
                      • 2031
                      • Beograd

                      #40
                      Re: PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

                      Jel imas Pxxx format greske iz Peugeot servisa?
                      Poslednji nek ugasi svetlo

                      Comment

                      • ljubisa tomic
                        CBC Član
                        • 08.05.2010
                        • 25
                        • srbija

                        #41
                        Re: PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

                        Mislim da je P0300 iz price sa majstorima BRC sam cuo da je to povremena greska a odnosi sa na paljenje smese u cilindrima.Ako ste pratili od pocetka moje postove zbog toga sam stavljao novu bobinu sa kojom se nista nije promenilo pa su ljudi iz servisa od kojih sam je uzeo vratili uz naravno prethodni dogovor.Razmisljam da mozda nisu kompatibilni ECU plina i benzina i dali postoji mogucnost da se na BRC isparivac (koji je servisiran) prikljuci neki drugi plinski ECU sa odgovarajucim injektorima i od kog proizvodjaca bi to moglo.

                        Comment

                        • slavko_bgd
                          CBC Senator XXL
                          • 24.03.2009
                          • 771
                          • Batajnica
                          • Stilo 1.6 16V MW

                          #42
                          Re: PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

                          Da, P030x jeste greška izostajanja paljenja. "X" pokazuje i tačno na kom cilindru se greška javlja. Uzrok greške kod gasnih uređaja može biti nepravilno napajanje cilind(a)ra gasom (previše ili premalo goriva koji ne mogu pravilno da sagore). Razlozi mogu biti: greška u ugradnji, pogrešno podešavanje, kvar na gasnim injektorima ili kvar na gasnom ECU.

                          Greške u ugradnji ili podešavanju se najlakše otkrivaju i otklanjaju. Greške na injektorima malo teže a "najkvarniji" kvar je takav kvar ECU kada u određenim momentima u određenim režimima ispravne gasne dizne nisu pravilno upravljane. Obično je to početni simptom "crkavanja" ili nekog drajvera (otkazaće vremenom jedan kanal ka gasnim inj) ili procesora (sistem više uopšte ne radi na gas). Takođe, moguć je i kvar gasnog ECU u smislu kvara nekog od modula za isključenje napajanja benzinom-motor do jednog momenta radi normalno na gas, zatim dođe do zatvaranja kola za isklj.benzina i dati cilindar meša goriva (b+G).

                          Ovo je,naravno, samo teorija, za konkretan uređaj treba svakako dobiti mišljenje kolega koji rade BRC.Metodologiju tačne provere kolege uglavnom znaju.
                          Kod ovakvih kvarova obavezno treba imati strpljenja i ne zaletati se sa nepotrebnom zamenom delova i nepotrebnim troškovima. To je rat nerava, gubi ko izgubi nerve.

                          Istu vrstu EOBD koda mogu uzrokovati nepravilnosti na motoru, čak i kada izgleda da motor radi dobro na benzin:
                          -curenje benzinskih injektora (mehanička provera)
                          -sistem za paljenje (stanje svećica,indukcionih namotaja, nivo i pravilnost ulaznih signala sa benzinskog ECU)
                          -uzupčenje
                          -kompresija (odn pad pritiska u cilindrima)-gas traži veći pritisak u cilindru nego benzin.

                          Srećno!
                          Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                          Comment

                          • Gavra
                            CBC Senator XXL
                            • 06.03.2008
                            • 2031
                            • Beograd

                            #43
                            Re: PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

                            Potrebno je izmeriti signal benziskih i plinskih dizni kad je problem prisutan..znaci pusti ga da trokira NE GASI nego pravo kod majstora i zoves da odmah snimi signal pre nego ga ugasis pa postavi ovde .

                            Signal treba snimiti osciloskopom a ne skenerom....
                            Poslednji nek ugasi svetlo

                            Comment

                            • ljubisa tomic
                              CBC Član
                              • 08.05.2010
                              • 25
                              • srbija

                              #44
                              Re: PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

                              Problem je sto u Jagodini tesko da neko ima osciloskop za auto dijagnostiku.Ja imam obican za elektroniku 2 puta 10Mhz dali bi moglo sa njim i kako se to radi.Mogao bih fotoaparatom da snimim oscilograme.

                              Comment

                              • Gavra
                                CBC Senator XXL
                                • 06.03.2008
                                • 2031
                                • Beograd

                                #45
                                Re: PEŽO 307 1,6 ,16v 2001god BRC

                                Mozes naravno...samo ja ne znam koje su dizne na njemu da li je peak&hold ili nije....to ce morati neko od kolega koji ugradjuje da ti kaze pa od toga zavisi setovanje.
                                Poslednji nek ugasi svetlo

                                Comment

                                Working...
                                X