alfa romeo 156 2.0 ts + Lovato fast 90

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #16
    malo drugaciji opis uzroka problema sa potrosnjom-

    imas npr vodovodnu cev koja je uzana i trazis da time zalivas bastu.
    da bi to ostvario moras da stalno drzis potpuno otvorenu slavinu i kada polivas neki mali zbun i neko vise drvo.

    uvek trosis najvise moguce vode i opet su rezultati onako (onaj limit obrtaja u petoj).

    imas npr siru vodovodnu cev i time opet zalivas bastu. ali sada za niski zbun malo odvrnes slavinu i potrosis taman vode koliko je dovoljno a za visoko drvo postoji dovoljna rezerva pa otvoris vise slavinu i to je dovoljno da voda dobaci do vrha krosnje drveta.

    potrosnja je sve ukupno manja jer je optimalno podesena a rezultati su bolji (dobacis do vrha drveta, dobacis do 6200 obrtaja, nema vise limita).


    ili, ako je vec fabrika Lovato napisala da je kapacitet i limit primen isparivaca 90kW onda to tako i znaci u praksi.

    za tvoj motor fabrika nalaze upotrebu onoga od 120kW, i taj je jedini odgovarajuci i ispravno tehnicki resenje.

    pokusao sam da bude jasnije, nadam se da sam uspeo.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #17
      Upravo tako! Ne treba preterivati ni u jednom sluchaju.Odgovarajuci reduktor je onaj koji pokriva od 90-120kW i ni jedan drugi.

      @ Wiz

      kod mene je trenutno reduktor sa extra large brizgachima za snage do 250kW. (test varijanta, koja ce zvanichno biti u prodaji od nove godine)
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • Wiz
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 3104
        • Nish

        #18
        Aha znaci za 4 klipa mogu da racunam na 200kw max

        Comment

        • superhik
          CBC Član
          • 18.10.2005
          • 38
          • Varaždin

          #19
          Hvala na iscrpnim i slikovitim odgovorima.
          Naručen sam za iduću subotu pa ću probat rješit problem.
          Poslje će mo

          Ivane što misliš o skidanju katalizatora na mom autu i postavljanju lonca na njegovom mjestu. On ima samo jednu lamba sondu i to ispred katalizatora. Neki stručnjaci mi kažu da je ispuh preotvoren i da skidanjem katatlizatora mogu samo izgubiti na snazi.

          Moje je mišljenje da ako maknem taj čep od katalizatora mogu samo nešto malo dobiti. Možda 5-7 ks. Što ti misliš po tom pitanju?

          Comment

          • *IvanT*
            CBC Senator XXL
            • 30.01.2005
            • 3234
            • Srbija, Beograd, Kara

            #20
            Ako je kat ispravan, bolja je varijanta da ostane u izduvnom sistemu.
            Ukoliko je zapushen i dotrajao, skini ga.
            http://www.lovatogas.co.rs

            Comment

            • superhik
              CBC Član
              • 18.10.2005
              • 38
              • Varaždin

              #21
              Prošle godine prošao je ekotest bez problema.
              Ali već su godine tu. Star je osam godina! A i 160.000 kilometara ima iza sebe. Osim toga kod alfe je u jednom komadu u provom djelu katalizator a u drugom lonac. Velika vjerojatnost da nakon toliko godina nešto ne štima.
              Mislio sam od rosfraja napravit lonac po mjeri zajedno sa flanđama.

              Comment

              • Dren
                CBC Senator XXL
                • 24.08.2005
                • 1068
                • Sarajevo

                #22
                Na'rani pse, i nista ne diraj...

                Ako jos nije crkao ne skidaj... Kada se skroz napuni, zacepi, raspadne mu se sace iznutra, znaces da je zreo za zamjenu jer ce progoriti lim sa strane lonca, tuda ce mu biti lakse da izadje nego kroz zacepljeno sace...
                Manifestovace se kao kad progori lonac, tenkovska buka ispod poda... Nakon toga stavljaj lonac umjesto njega...

                Moje iskustvo s BMW 316i je da mi se to desilo na nekih 210.000 km, lambda je bila daleko naprijed, na pocetku izduva, kada 4-2-1 predje u 1 cijev... Umjesto katalizatora isla je super-varijanta, lonac od Stojadina, jer je pljosnat, pa da ne strsi ispod trbuha... Mozda je bio u konacnici par dB glasniji, ali ne znatno...

                Comment

                • superhik
                  CBC Član
                  • 18.10.2005
                  • 38
                  • Varaždin

                  #23
                  Jučer sam gledao lovatovu dijagnostiku na djelu. Puno dijagrama i grafikona. Vidim da je glavna stvar pratiti podatak od lamba sonde i vremena otvaranja za benzin i plin kad motor radi na leru i pod opterećenjem!
                  Nešto slično ovom
                  [img][/img]

                  U vožnji sam primjetio da je temperatura motora u gradskoj vožnji porasla nekih 5-10 stupnjeva. Ima li nekih razloga za takvu pojavu?

                  Comment

                  • *IvanT*
                    CBC Senator XXL
                    • 30.01.2005
                    • 3234
                    • Srbija, Beograd, Kara

                    #24
                    Temperatura rashladne technosti ne sme i ne moze da poraste nakon ugradnje autogas uredjaja, shtavishe deo toplote se preko isparivacha odvlachi i motor malo sporije moze da dodje do radne temperature (uglavnom neprimetno)
                    http://www.lovatogas.co.rs

                    Comment

                    • superhik
                      CBC Član
                      • 18.10.2005
                      • 38
                      • Varaždin

                      #25
                      Gledam danas instalaciju plina i vidim da iz isparivača ide jedno usko crevo u kutiju filtera zraka. (otprilike promjera 1 do 2 cm).Ona je ispred MAF-a.
                      Čemu služi to crevo?

                      Comment

                      • *IvanT*
                        CBC Senator XXL
                        • 30.01.2005
                        • 3234
                        • Srbija, Beograd, Kara

                        #26
                        Odushak iz reduktora. Ukoliko se pojavi vishak plina, da ne bi izashao u motorni prostor, vrati se kroz usis u motor.
                        Ok je to.
                        http://www.lovatogas.co.rs

                        Comment

                        • superhik
                          CBC Član
                          • 18.10.2005
                          • 38
                          • Varaždin

                          #27
                          Ivane daj me malo prosvjetli u vezi Lovatovih emulatora.
                          Jesu li oni univerzali dobri i za alufu 156. Je li stvar samu u konektorima ili i u nečem drugom?

                          Comment

                          • superhik
                            CBC Član
                            • 18.10.2005
                            • 38
                            • Varaždin

                            #28
                            Originally posted by IvanT
                            Vreme otvaranja plinskih brizgacha ne mora da bude isto kao vreme otvaranja benzinskih, vec je bitno da prilikom rada na plin vreme otvaranja benzinskih brizgacha ostane nepromenjeno, da se ne bi poremetila mapa ubrizgavanja benzinskog dela. (nadam se da sam bio jasan).
                            Vreme otvaranja benzinskih brizgacha treba ostati nepromenjeno kad motor radi na leru?
                            Ona ravna crta na dijagnostičkom uređaju koja pokazuje otvaranja brizgacha kad motor radi na leru mora uvjek pokazivati isto vrijeme otvaranja benzinskih brizgacha bez obzira kakvo se podesi na plinu?

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #29
                              Da probam prostije..
                              Ako se podesi plin tako da nije odgovarajuća smeša benzinski komjuter će pokušavati da koriguje smešu i menjaće vreme otvaranja benzinskih brizgača. Prilagodiće se tome ali to neće valjati kad bude stvarno radio na benzin.

                              Dakle, plin ne bi smeo da utiče na promene vremena benzinskih brizgača, da li je to ravna crta koju spominješ ili bilo šta nije važno.
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • *IvanT*
                                CBC Senator XXL
                                • 30.01.2005
                                • 3234
                                • Srbija, Beograd, Kara

                                #30
                                Originally posted by superhik
                                Ivane daj me malo prosvjetli u vezi Lovatovih emulatora.
                                Jesu li oni univerzali dobri i za alufu 156. Je li stvar samu u konektorima ili i u nečem drugom?
                                Emulatori su univerzalni za sve brizgache koji imaju otpoprnost od oko 15ohm.

                                Postoji mogucnost izbora konektora (bosh tip, japanski).
                                Ako konektori ne odgovaraju, pristupa se najnesrecnijem reshenju, tj. seckanju zica.
                                http://www.lovatogas.co.rs

                                Comment

                                Working...
                                X