alfa romeo 156 2.0 ts + Lovato fast 90

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #31
    Originally posted by superhik
    Originally posted by IvanT
    Vreme otvaranja plinskih brizgacha ne mora da bude isto kao vreme otvaranja benzinskih, vec je bitno da prilikom rada na plin vreme otvaranja benzinskih brizgacha ostane nepromenjeno, da se ne bi poremetila mapa ubrizgavanja benzinskog dela. (nadam se da sam bio jasan).
    Vreme otvaranja benzinskih brizgacha treba ostati nepromenjeno kad motor radi na leru?
    Ona ravna crta na dijagnostičkom uređaju koja pokazuje otvaranja brizgacha kad motor radi na leru mora uvjek pokazivati isto vrijeme otvaranja benzinskih brizgacha bez obzira kakvo se podesi na plinu?
    Ukoliko auto pravi problem na benzinu, nakon ugradnje, smeshu treba korigovati.
    Za takve sluchajeve postoji opcija advanced calibr.
    Tada se auto kalibrira u voznji. Snima se mapa ubrizgavanja, prilikom voznje na benzin i bitno je imati shto vishe popunjenih polja. Mapa je tipa rpm/MAP.
    Sa tako napravljenom mapom prorachunava se mapa plinskog ubrizgavanja, koja je u tom sluchaju skoro 100% tachna.
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • superhik
      CBC Član
      • 18.10.2005
      • 38
      • Varaždin

      #32
      Danas sam bio na promjeni isparivača.Stavljen je isparivač za motore od 90 do 120kW. I po mapama je malo prčkano. Na žalost meštar nema laptop pa u vožnji nema podešavanja!
      Uglavnom stanje je ovakvo:
      108 km=17,7 litara plina. Pola od toga je međugradske vožnje sa brzinama oko 100, a pola na autocesti brzinom od 180.
      u petoj i dalje samo 6000 okretaja na plinu, a na benzinu 6.200 i još malo.
      Imate kakav savjet?
      Pa to je 30%veća potrošnja nego na benzinu, a radi se o sekvencijalnom ubrizgavanju!

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #33
        Superhik,
        Nisi nam rekao kolike su ti dizne za gas. Ne sme da bude potrosnja toliko velika. Kakav je to majstor bez laptopa? To kako se podesava ti je Ivan vec napisao. U voznji, najbolje !

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #34
          Originally posted by superhik
          u petoj i dalje samo 6000 okretaja na plinu, a na benzinu 6.200 i još malo.
          Imate kakav savjet?
          Pa to je 30%veća potrošnja nego na benzinu, a radi se o sekvencijalnom ubrizgavanju!
          Na žalost teško se može pomoći ovako, to je sistem koji se podešava preko kompjutera i nema neke mogućnosti da sam nešto uradiš.

          To nije dobro podešeno, nema drugog objašnjenja.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • nubira
            CBC Član
            • 22.10.2005
            • 43
            • Ljubljana

            #35
            Originally posted by superhik
            Danas sam bio na promjeni isparivača.Stavljen je isparivač za motore od 90 do 120kW. I po mapama je malo prčkano. Na žalost meštar nema laptop pa u vožnji nema podešavanja!
            Uglavnom stanje je ovakvo:
            108 km=17,7 litara plina. Pola od toga je međugradske vožnje sa brzinama oko 100, a pola na autocesti brzinom od 180.
            u petoj i dalje samo 6000 okretaja na plinu, a na benzinu 6.200 i još malo.
            Imate kakav savjet?
            Pa to je 30%veća potrošnja nego na benzinu, a radi se o sekvencijalnom ubrizgavanju!
            Ja sam ugradio sistem FAST 90 na Nubiru 1.6 prije mesec dana. I meni je potrošnja plina posle ponovnog programiranja za oko 28% veca nego benzina (pre ponovnog podesenja je bila oko 10-15% veca ali je motor gubio na snazi kod voznje na plin), a imam i probleme sa paljenjem hladnog motora.(pre ugradnje palio odmah i na -25C).
            Racunao sam da ce se investicija vratiti posle 35-40 hiljada kilometara, kod ovake potrosnje ce mi trebato oko 73 hiljada km da dodjem na nulu, ako kod nas(u sloveniji) ne poskupi plin (u zadnje vreme poskupio za 10%).

            Zanima me kakava je onda potrosnja kod jeftinijih sistema i zasto platiti 2 puta vise za FAST ako ne radi dobro (mozda kod nas ne znaju pravilno podesiti sistem, ugradili su ih samo par).
            Daewoo nubira 1.6sx /LOVATO fast 90

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              #36
              Promer dizni koje dolaze uz FAST za 4 cilindra je 2,7mm. To je dovoljno za motore do 2000ccm3 i 120kW.
              Potrosnja na alfi koja je oko 16,5l je KATASTROFALNO visoka. Uredjaj nije dobro kalibrisan.

              Situacija u kojoj auto nece da ide preko 6000 obrtaja govori da vektorski deo mape nije proshiren (u programu postoji opcija gde se moze prosiriti mapa).

              S obzirom da se auto u principu lose ponasa, treba napraviti mapu sa medju-vrednostima na svakih 300-400 obrtaja. Standardno je na svakih 500.

              Majstori vam nemaju iskustva, ochigledno.
              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #37
                Ili ne citaju uputstva a mozda ih i nemaju

                Mora stalno da se uci. Nema druge...

                Comment

                • superhik
                  CBC Član
                  • 18.10.2005
                  • 38
                  • Varaždin

                  #38
                  Originally posted by dranix
                  Superhik,
                  Nisi nam rekao kolike su ti dizne za gas. Ne sme da bude potrosnja toliko velika. Kakav je to majstor bez laptopa? To kako se podesava ti je Ivan vec napisao. U voznji, najbolje !
                  Rekao mi je da su dizne 2,7mm. Nisam provjeravao! Taj "common rail" u kojem su dizne dosta je bučan i čuje se kuckanje cijelo vrijeme!

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #39
                    Mora da se cuje. Cuju se i benzinski, mozda malo manje. Sve izgleda kao da je problem u lose podesenom sistemu. To ti je najlakse da resis jer i Dora i Ivan to uspesno rade. Lovato nikako nije problem.

                    Comment

                    • superhik
                      CBC Član
                      • 18.10.2005
                      • 38
                      • Varaždin

                      #40
                      Uh izgleda da mi zadnji post nije prošao.
                      A tako sam ga dugo pisao. Sad moram nanovo.

                      Dakle...
                      Za ugradnju plina treba se naoružati strpljenjem. Evo ja ga već gubim.
                      Danas sam bio kod majstora kod kojeg inače servisiram auto a koji nije ugrađivao plinsku instalaciju. Stavio je na CENTRALU BENZINA examiner i prva dijagnoza je ovakva:

                      Kvar na lamda sondi i ne da se izbrisati.Kad motor radi na plinu ili na benzinu ima siromašnu smjesu. Integrator lamda sonde je vani s desne strane a pokazuje 200mili volti (normalno na leru treba pokazivati 480 do 500 mili volti).
                      Posumljao je u kvar sonde. Otpojio je sondu sa konketora i pokazalo mu se 430 mili volti (dakle motor radi u safe mode ) i integrator je bio u sredini područja-dakle radi ali u safe modu.

                      Onda je natrag spojiio konektor ali je otpoji žicu s kojom je lamda sonda spojena s FASTOM odnosno plinskom centralom i gle čuda nakon male zadrške napon je porastao na normalnih 480 do 500 mili volti, a integrator je bio u sredini.
                      Zaključili smo: LAMDA SONDA JE ISPRAVNA.
                      A POTROŠNJA PLINA I DALJE JE VELIKA, ALI USTANOVILI SMO I BENZINA jer je zbog lamda sonde prebogata smjesa. Prešao sam 100 kilometara autocestom brzinom od 140km i potrošnja plina je bila 15 litara umjesto 10,5

                      Nazvao sam majstora koji je ugrađivao fast i iznio mu problematiku . A on mi kaže da je to problem samo s mojim autom Da ostali nemaju problema s potrošnjom i da će se informirat! A kad sam došao na razgovor o ugradnji hvalili su se kako su u već n- automobila kakav je moj ugradili plin!
                      I kaže da lamda podatak ovako i onako ne utiče ne potrošnju. Pa zašto se onda uopče spajao na lamda sondu?

                      Sumnjam da nije dobro programirana plinsku centralu. Tu se baš nema što zeznut. Kopira se benzinska mapa i podesi se. Otišao sam i po drugo mišljenje kod drugog majstora za plin i on je preprogramirao plinsku centralu ali ništa se nije promjenilo (laptop+software2.6). Potrošnja je i dalje 50 posto veća. Ostaje mi sumnja da nešto nije dobro napravljeno ili me nešto jako muljaju

                      POMOZITE

                      E da, pošto moram sutra na atest, otpojio sam tu žicu koja povezuje lamda sondu sa fastom kako bi mogao proći eko test.Bar će mi lamda sonda raditi ispravno.
                      Prilikom vožnje na plinu, i na benzinu nema nikakvih promjena bez obzira na otpojenu žicu. Automobil ima ista vozna svojsta.
                      Ostavit ću ga tako jedno vrijeme možda se potrošnja smanji....

                      Comment

                      • superhik
                        CBC Član
                        • 18.10.2005
                        • 38
                        • Varaždin

                        #41
                        krivo napisah.
                        Kad motor radi na plinu ili na benzinu ima PREBOGATU smjesu.

                        Comment

                        • *IvanT*
                          CBC Senator XXL
                          • 30.01.2005
                          • 3234
                          • Srbija, Beograd, Kara

                          #42
                          Zica iz instalacije FAST koaj se "kaci" na signal lambda sonde, nema nikakvog uticaja na rad samog uredjaja. SLuzi samo da se ima uvid u rad sonde.

                          Problem je definitivno u lose programiranoj centralini, jer je smesha uek prebogata. Nakon voznje na gas i benzinski ECU ti se "zaglupi" i otuda losa vrednost na lambdi i safe mod.

                          Automobili sa VVT tehnologijom (kod Alfe varijator radi slicnu stvar) moraju da se programiriju u voznji, da bi se dobile prave vrednosti za otvaranje benzinskih injektora, a kasnije napravila odgovarajuca mapa ubrizgavanja gasa.

                          Neshto vam majstori ne rade kako treba.
                          http://www.lovatogas.co.rs

                          Comment

                          • superhik
                            CBC Član
                            • 18.10.2005
                            • 38
                            • Varaždin

                            #43
                            Originally posted by IvanT
                            Zica iz instalacije FAST koaj se "kaci" na signal lambda sonde, nema nikakvog uticaja na rad samog uredjaja. SLuzi samo da se ima uvid u rad sonde.

                            Problem je definitivno u lose programiranoj centralini, jer je smesha uek prebogata. Nakon voznje na gas i benzinski ECU ti se "zaglupi" i otuda losa vrednost na lambdi i safe mod.

                            Automobili sa VVT tehnologijom (kod Alfe varijator radi slicnu stvar) moraju da se programiriju u voznji, da bi se dobile prave vrednosti za otvaranje benzinskih injektora, a kasnije napravila odgovarajuca mapa ubrizgavanja gasa.

                            Neshto vam majstori ne rade kako treba.
                            Hvala Ivane.
                            Probat ću još kod drugog majstora preprogramirat centalu u vožnji jer ovaj moj nema laptop .

                            Ali nikako mi nije jasno ako se ta žica sa lamda sonde otpoji sa fasta onda lamda radi normalo, a kad se spoji ne radi normalno i odmah prijavi grešku, a daje pregobatu smjesu kad radi na benzinu a samim tim onda daje i na plinu prebogatu smjesu.

                            Misliš li da bi se ovako kad je fast skinuta sa lamde moglo desiti da se smanji potrošnja?

                            Nekako mi je objašnjivo da u tom slučajau lamda radi normalno i da se onda ne remeti vrjeme otvaranje injektora na benzinu, a preko emulatora i na plinu.

                            Comment

                            • superhik
                              CBC Član
                              • 18.10.2005
                              • 38
                              • Varaždin

                              #44
                              Bio sam jučer na ekotestu i prošao ga. Također sam konačno uspio proči 100 km sa 11,8 litara plina :hap: :hap: :hap:
                              (nadam se da nije greška u mjerenju ).

                              Što je bilo?
                              Fast se spaja sa lamda sondom i ta žica buni lamda sondu koja onda radi neispravo na nekim 200 mili voliti na leru, odnosno u bilo kojem režimu daje bogatu smjesu, kako na plinu tako i na benzinu.
                              Nakon što je ta žica otpojena (mastori tvrde da nema neku zančajnu ulogu jer se plin dozira ne temelju podatka koji dobivaju od benzinskih injektora preko emulatora ) i fast preprogramiran, plinske mape su se smanjile sa 2tisuće i nešto na 1tisuću i nešto, a po prvom mjerenju smanjila se i potrošnja plina).
                              Majstor mi tvrdi da se takve stvari inače ne dešavaju.??? Kod mene je jedna lamda sonda ispred katalizatora (ima 4 žice).EURO 2 norma ispuha.
                              Kud baš meni...wal: :wal:
                              NADAM SE DA ĆE SAD BITI SVE U REDU

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                #45
                                Nakon što je ta žica otpojena (mastori tvrde da nema neku zančajnu ulogu jer se plin dozira ne temelju podatka koji dobivaju od benzinskih injektora preko emulatora
                                ja bih pod hitno pobegao od tih majstora koji uopste ne kapiraju kako radi motor i sistem regulacije goriva.

                                sonda i ta zica je OSNOVNI element regulacije rada motora i to je uredjaj koji odredjuje doziranje benzinskih injektora.

                                razmisli, odakle bi inace benzinski injektori znali koliko da ubrizgaju tacno ?

                                a posredno ako ni benzinski injektori ne znaju nece znati ni gasni injektori.

                                sve u svemu, ja vise ne bih voleo da se nadjem u blizini tog majstora koji tako "popravlja" posledicu a nema ideju sta je uzrok kvara.

                                ima li neki strucniji majstor negde u okolini ( do recimo 300km) da to zaista podesi kako treba ?
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X