Od pocetka, ali ukratko.
Kupujem clio I 1.2, 1998 za sitne pare(auto solidan, stavise dobar), pazarim u union karic akciju set AC Stag 300-isa2, dizne su crvene 3 oma.
To sve fino ugradjujem, po PS-u(prethodno sam ugradio na 2 svoja auta plin, ali karburatorske verzije)
Kupujem interfejs USB, radim kalibraciju i pustam auto u pogon na plin.
Odradio sam benzinsku mapu(doduse nije potpuna jer neznam da je napravim skroz, vozio i polako i brzo i u blokadi), i krece stelovanje plinske mape.
Molim vas da mi ne zamerite jer priznajem da nisam majstor za tng, vec covek bez novca koji bi uz pomoc drugih hteo da resi stvar(surovo ali istinito) a usput i naucim kako se to radi.Ma koliko prosto izgledalo to stelovanje preko kompa moram priznati da bas i nije tako.
Auto na plinu ide dobro, do otprilike 4k obrtaja, posle se utromi i slabo ide skoro nikako(dizne fabricke male?)
Pritisak fabricki otprilike oko 1.11 auto ide slabo preko 4k obrtaja a i ispod toga slabije na plinu negoli na benzinu
[IMG]
Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
[IMG]
Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
[IMG]
Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
[IMG]
Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
[IMG]
Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
[IMG]
Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
Posto nemam burgiju 1.7 ili 1.8 po logici nekoj povecavam pritisak na isparivacu na otprilike 1.3-1.32, stvari se popravljaju, auto ide bolje ali ni priblizno kao na benzinu.
[IMG]
Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
[IMG]
Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
Dali mi neki majstor moze pomoci sta dalje(stojim i blenem ko tele), na koliko da stavim pritisak a na koliko dizne trebaju biti, motor ima 43kw.
Muci me i stelovanje plinske mape koliko treba tackicu mrdnuti a koliko se gore kriva pomeri procentualno.
Ako vec na forumu postoji slican link uputite me ili mi probajte objasniti dalju proceduru.
Unapred zahvalan na vasim odgovorima(makar i surovi bili).
Zadnja neka opcija mi je poseta majstoru ali mi suma koju traze bas i nije jeftina s obzirom da sam interfejs platio vec 3500din.
Kupujem clio I 1.2, 1998 za sitne pare(auto solidan, stavise dobar), pazarim u union karic akciju set AC Stag 300-isa2, dizne su crvene 3 oma.
To sve fino ugradjujem, po PS-u(prethodno sam ugradio na 2 svoja auta plin, ali karburatorske verzije)
Kupujem interfejs USB, radim kalibraciju i pustam auto u pogon na plin.
Odradio sam benzinsku mapu(doduse nije potpuna jer neznam da je napravim skroz, vozio i polako i brzo i u blokadi), i krece stelovanje plinske mape.
Molim vas da mi ne zamerite jer priznajem da nisam majstor za tng, vec covek bez novca koji bi uz pomoc drugih hteo da resi stvar(surovo ali istinito) a usput i naucim kako se to radi.Ma koliko prosto izgledalo to stelovanje preko kompa moram priznati da bas i nije tako.
Auto na plinu ide dobro, do otprilike 4k obrtaja, posle se utromi i slabo ide skoro nikako(dizne fabricke male?)
Pritisak fabricki otprilike oko 1.11 auto ide slabo preko 4k obrtaja a i ispod toga slabije na plinu negoli na benzinu
[IMG]

[IMG]

[IMG]

[IMG]

[IMG]

[IMG]

Posto nemam burgiju 1.7 ili 1.8 po logici nekoj povecavam pritisak na isparivacu na otprilike 1.3-1.32, stvari se popravljaju, auto ide bolje ali ni priblizno kao na benzinu.
[IMG]

[IMG]

Dali mi neki majstor moze pomoci sta dalje(stojim i blenem ko tele), na koliko da stavim pritisak a na koliko dizne trebaju biti, motor ima 43kw.
Muci me i stelovanje plinske mape koliko treba tackicu mrdnuti a koliko se gore kriva pomeri procentualno.
Ako vec na forumu postoji slican link uputite me ili mi probajte objasniti dalju proceduru.
Unapred zahvalan na vasim odgovorima(makar i surovi bili).
Zadnja neka opcija mi je poseta majstoru ali mi suma koju traze bas i nije jeftina s obzirom da sam interfejs platio vec 3500din.
Comment