Sam svoj majstor uz pomoc strucnjaka(vas)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Chubbs
    Everybody lies
    • 29.01.2006
    • 5807
    • Novi Sad
    • Audi A6 1.8T

    #31
    Re: Sam svoj majstor uz pomoc strucnjaka(vas)

    Meni nije jasno što je pomoc morala na pp a ne javno na forumu.
    You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
    Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
    Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #32
      To su one masonske tajne, trljanje nosovima, tapšaj desnom rukom iza levog uveta ali preko ledja (da ne bude sumnjivo) stav mirnog ždrala itd...
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • Ji 4Tze
        CBC Senator XXL
        • 04.05.2006
        • 806
        • bg
        • Honda CR-V 4WD

        #33
        Re: Sam svoj majstor uz pomoc strucnjaka(vas)

        A burgije ne smeju da predju granicu ili ih nema za naručiti online?

        Comment

        • gorky
          CBC Senator XXL
          • 08.06.2007
          • 860
          • Vojvodina,Kikinda

          #34
          ma ima ih za poruciti kod nas,naravno i to od raznih poizvodjaca u raznim kvalitetima...

          Comment

          • Plinadzija
            CBC Senator XXL
            • 29.07.2008
            • 1514
            • Paracin

            #35
            Eba ga, ja sam moje kupio u Nish na buvljak, ima covek korak 0.1 ali ako mesas proizvodjace moze da se ugodi i 0.05 sto je meni ispalo vise nego korisno izmedju velicine 2 i 2.2.
            UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

            Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

            Comment

            • bojanjov
              CBC Veteran
              • 06.04.2009
              • 99
              • https://t.me/pump_upp
              • Fiat EVO 1.4 8V

              #36
              Dajte ljudi, ne spamajte mi po temi
              https://t.me/pump_upp

              Comment

              • potyo
                CBC Član
                • 30.04.2013
                • 97
                • Ada
                • Laguna 1.6 16V 1999

                #37
                Pozdrav ljudi

                U pitanju je Renault K4M720 motor (1.6 16V 79kW), na ovom motoru pritisak benzina je konstantna, ne zavisi od pritiska (vakuma) u usisnoj grani. Regulator pritiska benzina je u rezervoaru, ide jedan cev od pumpe (rezervoara) do distributera benzina, i to je to. Da li na ovom motoru treba povezati regulator pritiska gasa sa usisnom granom, ili ne? S obzirom da benzinski kompjuter vec racuna s tim, da je pritisak benzina konstantna, i na osnovu toga otvara benzinske dizne, a plinski kompjuter uzima podatke od benzinskog kompjutera, meni zvuci logicno, da apsolutni pritisak gasa treba takode da bude konstantna, odnosno nezavisna od vakuma u usisnoj grani.

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #38
                  To što zvuči logično nije uvek tačno. Treba povezati,
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • slavko_bgd
                    CBC Senator XXL
                    • 24.03.2009
                    • 771
                    • Batajnica
                    • Stilo 1.6 16V MW

                    #39
                    1. Nije moguće porediti pritisak i protok benzina sa gasovitom fazom tng-a ili kpg-a (metana) jer se radi o totalno fizički različitim gorivima;

                    2. Zadatak pritisne kompenzacije (nepravilno nazivana vakuum) je da obezbedi konstantnu razliku pritiska gasa u injektorima i pritiska vazduha u usisnoj grani. To je definicija koja većini nije baš najjasnija pa ću probati da "dočaram" da bude razumljivije.

                    Pritisak vazduha u usisnoj grani kod atmosferskih motora kreće se u granicama od 0,22 bar do otprilike 1,90 bar. Veće opterećenje = veći MAP, veći MAP = veća masa vazduha > treba više goriva i suprotno.

                    Osnovno konstruktivno ograničenje za ubrizgavanje goriva je vreme otvaranja injektora, tako da treba "uštimovati" dva ekstrema: da na praznom hodu i nižim režimima injektori mogu da izvrše ubrizgavanje u opsegu iznad minimalnog a na visokim režimima (režimi visokih RPM i vršna opterećenja motora) da imaju dovoljno veliki protok da bi napojili motor gorivom.

                    Kada je povezana pritisna kompenzacija isparivač na leru i nižim režimima radi sa manjim pritiskom a kada se "nabode" gas pritisak gasa u isparivaču i u injektorima se povećava. Znači, manje opterećenje=manji MAP=manji pritisak gasa=manje gasa u motoru i suprotno.

                    Načelno, ako je gasni uređaj takav da gasni injektori imaju malu inerciju (male vrednosti vremena otvaranja/zatvaranja ili srpski rečeno "brze dizne"), moguće je ukomponovati da sve radi u zadatim granicama i pritisna kompenzacija nije potrebna.

                    Kad se uporedi cena "brzih" dizni i zezanje da se sve to "uštimuje" sa pola metra creva i jednom sisicom za vakuum (koja baš na starijim K4M motorima postoji na usisnoj grani) takva ugradnja je nesvrsishodna.

                    Dinamika pritisaka kod motora sa nadpunjenjem (turbopunjač ili kompresor) i VALVETRONIC motora je drugačija pa o tome možemo neki drugi put...
                    Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #40
                      Bravo majstore, imaš volje da opišeš
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • slavko_bgd
                        CBC Senator XXL
                        • 24.03.2009
                        • 771
                        • Batajnica
                        • Stilo 1.6 16V MW

                        #41
                        Hvala lepo dragi kolega...Im'o sam volje prekjuče, naišlo mi, a sad me skroz prošlo....
                        Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                        Comment

                        • speedplus
                          RIP Bio nam je drug!
                          • 15.01.2007
                          • 2419
                          • LAZAREVAC

                          #42
                          Opiši

                          Comment

                          • slavko_bgd
                            CBC Senator XXL
                            • 24.03.2009
                            • 771
                            • Batajnica
                            • Stilo 1.6 16V MW

                            #43
                            Koji deo?
                            Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #44
                              Ima više delova?
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • potyo
                                CBC Član
                                • 30.04.2013
                                • 97
                                • Ada
                                • Laguna 1.6 16V 1999

                                #45
                                Sta mislite o ovoj ugradnji? Jel ima uocljivih nedostataka? Na osmoj slici se vidi, gde su busili rupu u kablove, da fiksiraju filtar (crvena izolir traka iza srafa)...

                                Comment

                                Working...
                                X