Ugradjen lovato Fast avto kad je hladan tesko pali - pomoc!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #91
    Cackanje pod kontrolisanim uslovima, OK, a da li ce uvek i biti?
    Zamisli se ovako: Da li se trebamo ljutiti na celu automotivnu industriju kad nedozvoljava pristup svojim software?
    Chipovanje je nista drugo do hack zakonski nedozvoljen u celom EU.
    No sad ima duplog morala ovde jer ta ista industrija hacka donosi velike poreske dobiti
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • nubira
      CBC Član
      • 22.10.2005
      • 43
      • Ljubljana

      #92
      Bio sam sa avtom kod Dore u NS.

      Avto sada radi super, nema vise trzanja, gasenja, prebacivanja na benzin, ujutro pali od prve (kod -8C) vozi se isto ako ne i bolje kao na benzin. Potrosnja plina se je isto smanila, samo ne znam tačno koliko jer mi je na pola puta iz NS u LJ prestao raditi brojač kilometara pa od prilike malo ispod 10l gasa . Kad predjem vise kilometara i popravim brojač kilometara, i još podesim neke stvari na motoru ču napisati više!

      A šta se je radilo bi bilo najbolje da napiše Dora jer če znati i sve tačno razložiti da je ne kažem kakvu glupost.

      E da isparivač je ispravan
      Daewoo nubira 1.6sx /LOVATO fast 90

      Comment

      • ada
        CBC Senator XXL
        • 04.06.2005
        • 2375
        • Novi Sad
        • Svasta nesto

        #93
        SAMO SADA NEMOJ DA DAJES SLOVENCIMA DA VIDE STA JE DORA RADIO DA TI OPET NE RASKANTAJU SVE
        Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
        Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
        Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
        Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

        Comment

        • Dren
          CBC Senator XXL
          • 24.08.2005
          • 1068
          • Sarajevo

          #94
          nubira

          Cestitam na uspjesnom rjesavanju (predugog) problema...!!! Ustvari, trebao sam pohvaliti i Doru...

          Drago mi je da te je najzad zapao "ispravan" isparivac... Krajnje je vrijeme bilo...

          Ne znam kada ce, i hoce li Dora prepricati problem koji je bio na Nubiri, a kako me je tvoj slucaj zainteresovao, mozda bi i ti mogao onako laicki da nam ispricas sta se to desavalo sto u SLO nisu znali da rijese...?

          I ne daj im da ti vise "kopaju" po autu... Nek' uce gdje treba, a ne vise na tebi...

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #95
            Mada nije bitno ali da odgovorim da neko ne trune
            Instalacija je uradjena vrlo kulturno sa majstorske strane, trudio se čovek vidi se. Auto je stvarno radio kao traktor i preliminarno štelovanje u vožnji je pokazalo da će biti nešto od njega. Ispod 2500 obrtaja je stvarno cimao ali se to dosta popravilo štelovanjem.

            Da bi bio siguran otišao sam u ovlašćeni servis da proverim neke stvari sa njima. Skener nije pokazao ništa, to jest sve je uredu ali auto ima neko trokiranje i sporije prima gas. Pošto su izrazili sumnju na loše uparene bregaste pogledao sam i opet uz njihovu konsultaciju je bilo da je uredu a po meni baš i nije. Dat je zadatak da to neko tamo u SLO proveri do kraja.
            Pošto je bio donet materijal od kuće a mi smo imali alat zamenjne je matrix (dizne) i kompjuter mada lično misli mda nije trebalo.
            Izvršena je kompletna kalibracija od početka kako inače radimo i proverena u vožnji. U vožnji je malo doradjeno i to je to.
            Auto radi sasvim normalno u svim režimima kako i treba.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • nubira
              CBC Član
              • 22.10.2005
              • 43
              • Ljubljana

              #96
              Presao sam preko 1000 kilometara sa avtom i radi fenomenalno. Za 14 dana sam naručen na na servis da promene bregasti i naštelaju ventile pa ču onda napisati dali ima kakve promene . Kako je rekao Dora, kad se to sredi morala bi i potrošnja pasti (več je i sada za oko 10 litara pre servisa kod Dore nikako ispod 13 litara a i do 16 litara plina/100 km).

              Bio sam kod svog majstora (nisam dao da avto prikluči na komputer). Vozio je avto i rekao da je bio siguran da se ne da voziti nubiru na plin, kad je probao promenio je mišjenje.
              Daewoo nubira 1.6sx /LOVATO fast 90

              Comment

              • Srdjan
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 2416
                • Bajina Basta/Beograd

                #97
                A koliko si ti kilometara presao kada moras da menjas bregastu??? 300.000km?
                Lancia Kappa 2.0 20v

                Comment

                • nubira
                  CBC Član
                  • 22.10.2005
                  • 43
                  • Ljubljana

                  #98
                  150.000 km po servisnim uputama se menja svakih 100.000 km (osim ako "zobati jermen" nije bregasta, pa sam naopako preveo, nije nemoguće)
                  Daewoo nubira 1.6sx /LOVATO fast 90

                  Comment

                  • BLABLABLA
                    CBC Član
                    • 26.10.2005
                    • 78
                    • Ljubljana

                    #99
                    Originally posted by nubira
                    150.000 km po servisnim uputama se menja svakih 100.000 km (osim ako "zobati jermen" nije bregasta, pa sam naopako preveo, nije nemoguće)
                    Na svu sreču zobati jermen nije bregasta osovina.

                    Zobati jermen poganja odmično gred (bregasta osovina).

                    Mjenja se stvarno na cca 60.000-150.000 kKM ovisno o tipu motora.

                    Ciena rimena je samo fraktura ciene bregaste osovije, ako se mjenja na vreme, kad rimen pukne, onda je masaker oko bregaste osovine.

                    Zbog toga brzo mjenjaj rimen, da neče biti kasno.



                    LP

                    Matjaž PLINFARER


                    Pozdrav

                    Matjaž PLINFARER

                    Comment

                    • overspeed
                      CBC Senator XXL
                      • 24.05.2005
                      • 2779
                      • Kosovska Mitrovica

                      Mjenja se stvarno na cca 60.000-150.000 kKM ovisno o tipu motora.
                      NHF, ali ovakvu glupost josh nisam chuo. Da se bregasta menja na cca 100 k km Takav auto nikad ne bih kupio...
                      http://www.bmw.tv

                      Comment

                      • Srdjan
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 2416
                        • Bajina Basta/Beograd

                        Sad mi tek nista nije jasno... Znaci da mi slovenacki ne ide od ruke.. Jel ti menjas bregastu ili zupcasti kais??? Ako menjas zupcasti kais onda on nema nikakve veze sa potrosnjom gasa... Ako menjas bregastu, koliko ce te to kostati i ne mogu da verujem da je to normalno i da tako fabrika preporucuje...
                        Lancia Kappa 2.0 20v

                        Comment

                        • overspeed
                          CBC Senator XXL
                          • 24.05.2005
                          • 2779
                          • Kosovska Mitrovica

                          Ni meni ovaj slovenacki ne ide bas najbolje...

                          Znaci ipak nije bregasta nego kaish (jermen), a jeste slichno sa remen
                          http://www.bmw.tv

                          Comment

                          • nubira
                            CBC Član
                            • 22.10.2005
                            • 43
                            • Ljubljana

                            Kao sto sam mislio napisao sam naopako menjam kaiš a ne bregastu osovinu. A veze sa potrošnjom ima tako da se prebrzo otvaraju ventili za od****vanja plinova jer kako kaže Dora nije dobro naštelano, i povuče i dio neisgoritih plinova, zato i avto kad dam gas ne skoči odmah nego malo kasni a tek onda povuče. Nadam se da sam sada ispravno napisao (što je opet moguče da nisam) ako nisam neka me netko ispravi
                            Daewoo nubira 1.6sx /LOVATO fast 90

                            Comment

                            • Dren
                              CBC Senator XXL
                              • 24.08.2005
                              • 1068
                              • Sarajevo

                              Mislim da ovaj put nema omaške, sve je jasno...

                              Comment

                              • zoranbg
                                CBC Senator XXL
                                • 23.03.2005
                                • 4098
                                • Rooster's Hill , Beog
                                • Grande Punto 1.2

                                A tebi su znachi ventili rashtelovani,pa ce da ti nashteluju kad zamene zupchasti?
                                zar nemas neke samoshtelujuce ventile a?
                                Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                                Comment

                                Working...
                                X