Problem sa Landirenzo na Logan 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Franjo
    Banovan
    • 14.08.2009
    • 2831
    • Inđija - Beograd
    • Renault megan II res

    #16
    Odg: Problem sa Landirenzo na Logan 1.4 MPI

    Originally posted by Dora View Post
    Odgvor za Franju, plovak "čangrlja" kad dodje u odredjeni položaj.

    Kompromis bi bio MV sa strane, levo ili desno...
    Hvala na odgovoru! Čisto informativno, jer mi je ova oblast nepoznata. Radi razumevanja, koristila bi shema MV, ili možda slika, jer po opisu, radi se o plovku, kao kod klasičnih rezervoara za gorivo, sa potenciometrom za pokazivanje nivoa goriva u rezervoaru. Ako sam dobro shvatio, idealno bi bilo, da je plovak postavljen sa leve, ili desne strane, čime bi bio u težištu (centru) rezervoara. U tom slučaju, lagao bi samo pri bočnom nagibu vozila, odnosno rezervoara.

    Ipak, meni nevernom, ne ulazi u tikvu toliko odstupanje zbog položaja rezervoara. Iz lošeg iskustva sa pomenutom klasikom, znam da je potrebno podesiti novi plovak i potenciometar, da pokazuju kako treba.

    Comment

    • TECA
      CBC Senator XXL
      • 14.10.2007
      • 2355
      • Oz

      #17
      Odg: Problem sa Landirenzo na Logan 1.4 MPI

      Ovde se radi o manjku od 8-9l,cisto sumnjam da bi rotiranje boce resilo problem,jedino ako stoji pod uglom od 30 stepeni.Ode li sa tom tvrdnjom,da je boca postavljena pogresno i da zato staje 60 posto,odma ce da dobije od servisa pedalu

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #18
        Odg: Problem sa Landirenzo na Logan 1.4 MPI

        Ne čudi me, neki dan je bila elantra sa garancijski ugradjenim gasom, novo vozilo, katastrofa, žice zavrnute bez letovanja, bakarne cevi direktno na oštre rubove već dopola presečene, punjenje tik iznad otvora auspuha 10 cm a na drugoj strani mesta da slon igra kolo a ovde je stavio mučeći se. Ukratko idiotizam i ne sumnjam da će popiti pedalu ako se opravdano buni da mu stane 9 litara manje. Tako treba...
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • ppejic
          CBC Član
          • 09.09.2007
          • 75
          • Dornbirn-Nis

          #19
          Odg: Problem sa Landirenzo na Logan 1.4 MPI

          Kod mene je multiventil pozadi, sto znaci da mozda i ostane plina u boci, mada nije nagib toliko veliki da zaostane 8 litara tecnog plina.

          U ponedeljak idem u servis koji mi je instalirao sistem. Ako me ponovo isprate, ne preostaje mi nista drugo nego da se uputim za Kragujevac ( Ekoluka ). Oni ce sigurno znati resiti problem.
          Last edited by ppejic; 04.05.2012, 13:34. Reason: dopuna
          LOGAN 1.4 MPI Preference + AC

          Comment

          • TECA
            CBC Senator XXL
            • 14.10.2007
            • 2355
            • Oz

            #20
            Odg: Problem sa Landirenzo na Logan 1.4 MPI

            Ukratko idiotizam i ne sumnjam da će popiti pedalu ako se opravdano buni da mu stane 9 litara manje.
            Slazem se,ali pokrenuto je pitanje tek sad,a plin ugradjen pre tri godine,meni tu nesto ne stima i moram da stanem na stranu servisera

            Comment

            • ppejic
              CBC Član
              • 09.09.2007
              • 75
              • Dornbirn-Nis

              #21
              Odg: Problem sa Landirenzo na Logan 1.4 MPI

              Za kolicinu sam pitanje odmah pokrenuo, ali "to je tako, i mi tu nista ne mozemo"

              Originally posted by Dora View Post
              Ne čudi me, neki dan je bila elantra sa garancijski ugradjenim gasom, novo vozilo, katastrofa, žice zavrnute bez letovanja, ... Tako treba...
              Tako je i kod mene, uvrtene zice i oblepljene izolir trakom. Cekam da prodje garancija kako bih uzeo lemilicu u ruke, vulkanizersku traku ili termo sakupljajuci buzir.
              Last edited by ppejic; 04.05.2012, 14:43.
              LOGAN 1.4 MPI Preference + AC

              Comment

              • TECA
                CBC Senator XXL
                • 14.10.2007
                • 2355
                • Oz

                #22
                Odg: Problem sa Landirenzo na Logan 1.4 MPI

                Ako su ti dali garanciju za plinski uredjaj tri godine,imas dovoljno materijala da ih hvatas za vrat

                Comment

                • ppejic
                  CBC Član
                  • 09.09.2007
                  • 75
                  • Dornbirn-Nis

                  #23
                  Odg: Problem sa Landirenzo na Logan 1.4 MPI

                  Istice za mesec dana
                  LOGAN 1.4 MPI Preference + AC

                  Comment

                  • ppejic
                    CBC Član
                    • 09.09.2007
                    • 75
                    • Dornbirn-Nis

                    #24
                    Odg: Problem sa Landirenzo na Logan 1.4 MPI

                    Hvala svima, dobio sam od Slavka odgovor i moji problemi ce biti reseni.
                    LOGAN 1.4 MPI Preference + AC

                    Comment

                    • TECA
                      CBC Senator XXL
                      • 14.10.2007
                      • 2355
                      • Oz

                      #25
                      Odg: Problem sa Landirenzo na Logan 1.4 MPI

                      Na koji nacin ce biti reseni?

                      Comment

                      • ppejic
                        CBC Član
                        • 09.09.2007
                        • 75
                        • Dornbirn-Nis

                        #26
                        Odg: Problem sa Landirenzo na Logan 1.4 MPI

                        Mogu pokusati u bilo kom ovlascenom servisu. Ako ne uspem, mogu da se zalim Renault-Nissanu Srbija.
                        Znaci na misice.

                        Pravo da vam kazem, zalim svaki dinar dat tom servisu koji mi je ugradio sistem.
                        LOGAN 1.4 MPI Preference + AC

                        Comment

                        • Keketarac
                          CBC Senator XXL
                          • 01.09.2007
                          • 588
                          • Novi Sad
                          • Seat Ibiza 1.2 TSI

                          #27
                          Odg: Problem sa Landirenzo na Logan 1.4 MPI

                          Pejo, reci ljudima sta je kvar, da li ces ga resiti u RNS ili u Madridu, manje je bitno.

                          Comment

                          • ppejic
                            CBC Član
                            • 09.09.2007
                            • 75
                            • Dornbirn-Nis

                            #28
                            Odg: Problem sa Landirenzo na Logan 1.4 MPI

                            Upoređivao sam Landirenzo direktive i izvedeno stanje na mom autu.

                            Evo isečka iz zvaničnog uputstva za instalaciju Landirenzo na Loganu/Sanderu.

                            Obratite pažnju na vakum crevce prema isparivaču. Na mojoj instalaciji vakuum nije uzet kao po uputstvu već kao što sam označio. :conf:

                            LOGAN 1.4 MPI Preference + AC

                            Comment

                            • ppejic
                              CBC Član
                              • 09.09.2007
                              • 75
                              • Dornbirn-Nis

                              #29
                              Odg: Problem sa Landirenzo na Logan 1.4 MPI

                              Danas su odradili poduhvat u Dacia servisu.


                              1. Filter tecne faze ................................ 500 din
                              2. Filter gasne faze ............................... 1500 din
                              3. Plinski servis (verovatno rad)................ 1700 din
                              4. Stelovanje i kalibracija plinskog uredjaja .. 0 din

                              Ovo pod (4) je otklanjanje nedostaka koje sam naveo u prethodnim postovima (punjenje boce do 25l umesto do 33l, zujanje isparivaca, probleme prilikom prebacivanja na gas) Detalje sta je tacno radjeno znaju samo oni, jer nema specifikacije o tome.

                              Za sada ne primecujem nista od prethodno opisanih problema. Izgleda da je pacijent uspesno izlecen. Zahvaljujem se Slavku.
                              LOGAN 1.4 MPI Preference + AC

                              Comment

                              • ppejic
                                CBC Član
                                • 09.09.2007
                                • 75
                                • Dornbirn-Nis

                                #30
                                Odg: Problem sa Landirenzo na Logan 1.4 MPI

                                Danas sam posetio Eko Luka servis u Beogradu.

                                Ponovo se javlja zvuk iz isparivaca, uz istovremeno VIBRIRANJE poda u predelu nogu vozaca. Servis u Nišu mi je rekao da sam PRVI koji se javio sa takvim problemom i da oni ne znaju kako da mi pomognu. Kako sam igrom slucaja imao poslova u Beogradu, uputili su me tamo i najavili moj dolazak. Profesionalno nema sta zameriti.

                                U Beogradu, ljubazni serviser mi je objasnio da to nije nikakav problem i da se to dogadja kod citiram: "skoro svakog drugog isprivaca" i da se to cuje "strujanje plina". Da, cak i vibriranje poda i levog krila na koje sam se požalio se smatra NORMALNIM!
                                Pretpostavljam da misli na LANDIRENCO isparivace, jer kod kolega koji koriste plinske uredjaje raznih "nekvalitetnih" i nepoznatih brendova se niko ne žali na takvu pojavu

                                Znaci, ako vam se iz isparivaca cuje zvuk kao "struganje propale biksne" uz istovremeno vibriranje poda i prednjeg levog krila automobila, nemojte se brinuti, ne morate ici ni u servis, vec slobodno nastavite sa upotrebom sistema, pa makar putovali do Atine i nazad! To se cuje "protok" plina.
                                Last edited by ppejic; 24.07.2012, 14:35.
                                LOGAN 1.4 MPI Preference + AC

                                Comment

                                Working...
                                X