stag 300 premali pritisak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Plinadzija
    CBC Senator XXL
    • 29.07.2008
    • 1514
    • Paracin

    #16
    Odg: stag 300 premali pritisak

    Ne zanosi se...
    UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

    Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #17
      Odg: stag 300 premali pritisak

      Originally posted by b_samardzic View Post
      Nemoguce da je proizvodjac nepravilno dimenzionirao isparivac. Upravo ste mu vi ukazali na problem gde su kontaktne povrsine u isparivacu bile prljave i sprecavale odavanje toplote. Mislim da je bolje popraviti nego leciti probleme. Zagrevanje gasa pre isparivaca moze biti kontraproduktivno. U samoj cevi se javi gasna faza a onda je ona restriktor za prolazak tecne faze kroz ventil prve membrane.
      Zašto bi bilo nemoguće da se napravi proizvod koji nije dobro dimenzioniran? To se dešava nonstop.
      Nisam rekao da je poželjno da gas isparava u cevi ali ti nisi shvatio ni ostalo šta sam rekao. Gasna faza ne može biti restriktor jer nije cigla pa da kroz nju ništa ne prolazi. Sa pritiskom u boci od 10 bara proteraće i metak a ako nema pritiska u boci onda džaba krečimo...

      Sve je stvar tajminga, ima dosta gasovitog gasa u diznama ili nema. Ako ima sve lepo fercera a ako nema onda se to da ima može ostvariti na više načina.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • nijebitno
        CBC Senator XXL
        • 14.03.2006
        • 629
        • Modrica

        #18
        Odg: stag 300 premali pritisak

        Zanimljivo! Ima li negdje fotografija tog grijaca gasne faze?
        Difference between man and boys is the price of their toys

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #19
          Odg: stag 300 premali pritisak

          Ja ga nisam nikad video ali treba da je grejač tečne faze
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #20
            Odg: stag 300 premali pritisak

            Originally posted by b_samardzic View Post
            . Zagrevanje gasa pre isparivaca moze biti kontraproduktivno. U samoj cevi se javi gasna faza a onda je ona restriktor za prolazak tecne faze kroz ventil prve membrane.
            U toj cevi pre reduktora je pritisak 2-3 pa do 15-20 bara. Pratkicno je neizvodljivo grejanjem koje postoji ispod haube postici toliku temperaturu da bi se pri tom pritisku dogodilo vrenje TNG.
            Nisam racunao niti zagledao u tablice ali pri 10 bara bi verovatno bilo potrebno vise stotina stepeni za promenu agregatnog stanja.

            Upravo zbog toga da bi se uopste omogucio prelazak iz tecnosti u gas se vrsi tako veliko obaranje pritiska i tek nakon pada pritiska moze doci do isparavanja a i tada je potrebno dovoditi spolja toplotu.

            Prenos toplote se mora odvijati na mestu gde se smanjuje pritisak a to znaci unutar reduktora.
            Pre i posle njega nema uticaja na proces prelaska iz tecnog u gasovito stanje, osim ako zaostane nesto neisparene tecne faze posle reduktora pa se to onda naknadno greje nekim vazduh-vazduh izmenjivacem toplote.

            Kao sto prljavstina na sijalici bitno smanjuje kolicinu svetlosti koju odasilje sijalica tako i prljavstina na izmenjivacu bitno smanjuje kolicinu prenete toplote ( i time kapacitet reduktora da prevede tecnosti u gas).
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #21
              Odg: stag 300 premali pritisak

              Originally posted by danijelva View Post
              Ocistio sam danas i ide auto normalno.
              Nisam stigao da zakacim dijagnostiku i da provozam da vidim pritisak i da prestelujem. Ali za sada je ok.

              Imas novu PP.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • nijebitno
                CBC Senator XXL
                • 14.03.2006
                • 629
                • Modrica

                #22
                Odg: stag 300 premali pritisak

                To znači da crv, pardon grejač, nije ni postojao :-)
                Difference between man and boys is the price of their toys

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #23
                  Odg: stag 300 premali pritisak

                  Originally posted by sw.brick View Post
                  Kao sto prljavstina na sijalici bitno smanjuje kolicinu svetlosti koju odasilje sijalica tako i prljavstina na izmenjivacu bitno smanjuje kolicinu prenete toplote ( i time kapacitet reduktora da prevede tecnosti u gas).
                  Bricku,
                  Znam da polako čitaš pa ću polako pisati... TO o čemu pričaš ima samo taj isparivač i nijedan više i nije problem prljavština zbog izmene toplote nego fizički zapuši kanal pa gas ne prolazi u dovoljnoj količini.
                  NIJEDAN drugi isparivač nema taj problem jer nema bakarne spirale u kanalu za isparavanje gasa pa time nema na šta da se uhvati prljavština, svaka druga marka isparivača kad se otvori, taj deo je čist.

                  Gas ne isparava zato što se greje nego zato što se naglo smanji pritisak, gas (propan) vri na -42 pa mu ne treba nikakva toplota da bi to uradio ali mu zato treba manji pritisak. Zato će usput dok vri zalediti sve okolo pa se dovodi toplota da odledi to sve okolo, itd... znaš ti to samo ....

                  Idealan isparivač bi bio veličine tanjira za Pizu ali ne bi stao u auto pa su ga smanjili.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • nijebitno
                    CBC Senator XXL
                    • 14.03.2006
                    • 629
                    • Modrica

                    #24
                    Odg: stag 300 premali pritisak

                    Ovo je bas onako post napisan u afektu :-) Toplota je neophodna, i siguran sam da to Dora zna.
                    Difference between man and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #25
                      Odg: stag 300 premali pritisak

                      Kad budeš jednom na sneg po mrkloj zimi prosuo par litara gasa na ledenu zemlju i video kako to vri, shvatićeš šta sam hteo da kažem.

                      Normalno da je u afektu kad ga već stoti put upozoravam da ne troluje svaku temu gde se pojavi.
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #26
                        Odg: stag 300 premali pritisak

                        Upravo zbog toga da bi se uopste omogucio prelazak iz tecnosti u gas se vrsi tako veliko obaranje pritiska i tek nakon pada pritiska moze doci do isparavanja a i tada je potrebno dovoditi spolja toplotu.
                        Kao sto je podvuceno.
                        I da, u temi je prica bas o Zeta reduktoru, i niko nigde nije pominjao nista drugo pa se opis odnosi na njega.

                        Sto se tice propana i -42C i tada se dovodi toplota da bi isparavao. Svaki prelazak iz tecnosti u gas bilo cega zahteva spolja dovedenu toplotu i to nema veze sa temperaturom na kojoj se desava. Inace -42C sadrzi u sebi toplotu, (+)231K.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • zoranbg
                          CBC Senator XXL
                          • 23.03.2005
                          • 4098
                          • Rooster's Hill , Beog
                          • Grande Punto 1.2

                          #27
                          Odg: stag 300 premali pritisak

                          zasto bi se dovodila temperatura,kada je ambijentalna temperatura na planeti zamlj i uvek veca od -40 C ,ako je cist propan u pitanju.
                          potrebna je toplota ,posto gasu nije dozvoljeno da se slobodno siri,nego i dalje ostaje u nesto sirem gumenom crevu,dok ide ka motoru.

                          prica radi price,nema smisla,. kada svi znamo o cemu pricamo konkretno.
                          Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #28
                            Odg: stag 300 premali pritisak

                            Sine Brick, malo ćeš da ladneš jedno 6 meseci pa onda posle toga opet dokazuj familiji kako si ti pametan. Da ne bude zabune, nije samo ova tema uzrok nego mnoge kao neki dan gde čovek pita kak oda reši problem za 500 dinara a ti mu namontiraš metodu gde ima 3 majstora u državi koji bi mu to uradili a trebao bi bubreg da dodeli za to i pri tome ubedjuješ sve kako je to uobičajena metoda...

                            I takvih primera mnogo kroz primere. Pošto upozorenaj na i razgovori na PP i uživo ne pomažu, žao mi je.

                            Čovek je popravio stvar sa isparivačem, neko je spomenuo grejanje pre isparivača koje iskreno nisam video ali sam obrazložio zašto se dešava da pada pritisak ako nema dovoljno dotoka toplote u tom trenutku u isparivač i to se rešava jačim ili većim isparivačem a možda i tim predgrejačem jer ako ga nisam video ne znači da ne postoji.

                            Možda bi neki majstor uzeo učešća pa bi ispalo nešto pametno iz teme sem što je rešio kvar da se i nauči nešto ali ti ćeš da me naučiš da -42 nije apsolutna nula? ma da.. uči nekog drugog...
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #29
                              Odg: stag 300 premali pritisak

                              Originally posted by zoranbg View Post
                              zasto bi se dovodila temperatura,kada je ambijentalna temperatura na planeti zamlj i uvek veca od -40 C ,ako je cist propan u pitanju.
                              potrebna je toplota ,posto gasu nije dozvoljeno da se slobodno siri,nego i dalje ostaje u nesto sirem gumenom crevu,dok ide ka motoru.

                              prica radi price,nema smisla,. kada svi znamo o cemu pricamo konkretno.

                              Zapamti šta si ga pitao, posle 6 meseci će moći da odgovori...
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • TECA
                                CBC Senator XXL
                                • 14.10.2007
                                • 2355
                                • Oz

                                #30
                                Odg: stag 300 premali pritisak

                                U toj cevi pre reduktora je pritisak 2-3 pa do 15-20 bara. Pratkicno je neizvodljivo grejanjem koje postoji ispod haube postici toliku temperaturu da bi se pri tom pritisku dogodilo vrenje TNG.
                                Nisam racunao niti zagledao u tablice ali pri 10 bara bi verovatno bilo potrebno vise stotina stepeni za promenu agregatnog stanja.

                                Upravo zbog toga da bi se uopste omogucio prelazak iz tecnosti u gas se vrsi tako veliko obaranje pritiska i tek nakon pada pritiska moze doci do isparavanja a i tada je potrebno dovoditi spolja toplotu.

                                Prenos toplote se mora odvijati na mestu gde se smanjuje pritisak a to znaci unutar reduktora.
                                Pre i posle njega nema uticaja na proces prelaska iz tecnog u gasovito stanje, osim ako zaostane nesto neisparene tecne faze posle reduktora pa se to onda naknadno greje nekim vazduh-vazduh izmenjivacem toplote.
                                Ja ovde ne vidim nista pogresno.Mogu samo da se slozim sa ovim i da iznesem i svoje misljenje,a to je ,da nikav grejac ispred reduktora nece poboljsati efikasnost reduktora

                                Comment

                                Working...
                                X