Nemoguce da je proizvodjac nepravilno dimenzionirao isparivac. Upravo ste mu vi ukazali na problem gde su kontaktne povrsine u isparivacu bile prljave i sprecavale odavanje toplote. Mislim da je bolje popraviti nego leciti probleme. Zagrevanje gasa pre isparivaca moze biti kontraproduktivno. U samoj cevi se javi gasna faza a onda je ona restriktor za prolazak tecne faze kroz ventil prve membrane.
Zašto bi bilo nemoguće da se napravi proizvod koji nije dobro dimenzioniran? To se dešava nonstop.
Nisam rekao da je poželjno da gas isparava u cevi ali ti nisi shvatio ni ostalo šta sam rekao. Gasna faza ne može biti restriktor jer nije cigla pa da kroz nju ništa ne prolazi. Sa pritiskom u boci od 10 bara proteraće i metak a ako nema pritiska u boci onda džaba krečimo...
Sve je stvar tajminga, ima dosta gasovitog gasa u diznama ili nema. Ako ima sve lepo fercera a ako nema onda se to da ima može ostvariti na više načina.
. Zagrevanje gasa pre isparivaca moze biti kontraproduktivno. U samoj cevi se javi gasna faza a onda je ona restriktor za prolazak tecne faze kroz ventil prve membrane.
U toj cevi pre reduktora je pritisak 2-3 pa do 15-20 bara. Pratkicno je neizvodljivo grejanjem koje postoji ispod haube postici toliku temperaturu da bi se pri tom pritisku dogodilo vrenje TNG.
Nisam racunao niti zagledao u tablice ali pri 10 bara bi verovatno bilo potrebno vise stotina stepeni za promenu agregatnog stanja.
Upravo zbog toga da bi se uopste omogucio prelazak iz tecnosti u gas se vrsi tako veliko obaranje pritiska i tek nakon pada pritiska moze doci do isparavanja a i tada je potrebno dovoditi spolja toplotu.
Prenos toplote se mora odvijati na mestu gde se smanjuje pritisak a to znaci unutar reduktora.
Pre i posle njega nema uticaja na proces prelaska iz tecnog u gasovito stanje, osim ako zaostane nesto neisparene tecne faze posle reduktora pa se to onda naknadno greje nekim vazduh-vazduh izmenjivacem toplote.
Kao sto prljavstina na sijalici bitno smanjuje kolicinu svetlosti koju odasilje sijalica tako i prljavstina na izmenjivacu bitno smanjuje kolicinu prenete toplote ( i time kapacitet reduktora da prevede tecnosti u gas).
Kao sto prljavstina na sijalici bitno smanjuje kolicinu svetlosti koju odasilje sijalica tako i prljavstina na izmenjivacu bitno smanjuje kolicinu prenete toplote ( i time kapacitet reduktora da prevede tecnosti u gas).
Bricku,
Znam da polako čitaš pa ću polako pisati... TO o čemu pričaš ima samo taj isparivač i nijedan više i nije problem prljavština zbog izmene toplote nego fizički zapuši kanal pa gas ne prolazi u dovoljnoj količini.
NIJEDAN drugi isparivač nema taj problem jer nema bakarne spirale u kanalu za isparavanje gasa pa time nema na šta da se uhvati prljavština, svaka druga marka isparivača kad se otvori, taj deo je čist.
Gas ne isparava zato što se greje nego zato što se naglo smanji pritisak, gas (propan) vri na -42 pa mu ne treba nikakva toplota da bi to uradio ali mu zato treba manji pritisak. Zato će usput dok vri zalediti sve okolo pa se dovodi toplota da odledi to sve okolo, itd... znaš ti to samo ....
Idealan isparivač bi bio veličine tanjira za Pizu ali ne bi stao u auto pa su ga smanjili.
Upravo zbog toga da bi se uopste omogucio prelazak iz tecnosti u gas se vrsi tako veliko obaranje pritiska i tek nakon pada pritiska moze doci do isparavanja a i tada je potrebno dovoditi spolja toplotu.
Kao sto je podvuceno.
I da, u temi je prica bas o Zeta reduktoru, i niko nigde nije pominjao nista drugo pa se opis odnosi na njega.
Sto se tice propana i -42C i tada se dovodi toplota da bi isparavao. Svaki prelazak iz tecnosti u gas bilo cega zahteva spolja dovedenu toplotu i to nema veze sa temperaturom na kojoj se desava. Inace -42C sadrzi u sebi toplotu, (+)231K.
zasto bi se dovodila temperatura,kada je ambijentalna temperatura na planeti zamlj i uvek veca od -40 C ,ako je cist propan u pitanju.
potrebna je toplota ,posto gasu nije dozvoljeno da se slobodno siri,nego i dalje ostaje u nesto sirem gumenom crevu,dok ide ka motoru.
prica radi price,nema smisla,. kada svi znamo o cemu pricamo konkretno.
Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Sine Brick, malo ćeš da ladneš jedno 6 meseci pa onda posle toga opet dokazuj familiji kako si ti pametan. Da ne bude zabune, nije samo ova tema uzrok nego mnoge kao neki dan gde čovek pita kak oda reši problem za 500 dinara a ti mu namontiraš metodu gde ima 3 majstora u državi koji bi mu to uradili a trebao bi bubreg da dodeli za to i pri tome ubedjuješ sve kako je to uobičajena metoda...
I takvih primera mnogo kroz primere. Pošto upozorenaj na i razgovori na PP i uživo ne pomažu, žao mi je.
Čovek je popravio stvar sa isparivačem, neko je spomenuo grejanje pre isparivača koje iskreno nisam video ali sam obrazložio zašto se dešava da pada pritisak ako nema dovoljno dotoka toplote u tom trenutku u isparivač i to se rešava jačim ili većim isparivačem a možda i tim predgrejačem jer ako ga nisam video ne znači da ne postoji.
Možda bi neki majstor uzeo učešća pa bi ispalo nešto pametno iz teme sem što je rešio kvar da se i nauči nešto ali ti ćeš da me naučiš da -42 nije apsolutna nula? ma da.. uči nekog drugog...
zasto bi se dovodila temperatura,kada je ambijentalna temperatura na planeti zamlj i uvek veca od -40 C ,ako je cist propan u pitanju.
potrebna je toplota ,posto gasu nije dozvoljeno da se slobodno siri,nego i dalje ostaje u nesto sirem gumenom crevu,dok ide ka motoru.
prica radi price,nema smisla,. kada svi znamo o cemu pricamo konkretno.
Zapamti šta si ga pitao, posle 6 meseci će moći da odgovori...
U toj cevi pre reduktora je pritisak 2-3 pa do 15-20 bara. Pratkicno je neizvodljivo grejanjem koje postoji ispod haube postici toliku temperaturu da bi se pri tom pritisku dogodilo vrenje TNG.
Nisam racunao niti zagledao u tablice ali pri 10 bara bi verovatno bilo potrebno vise stotina stepeni za promenu agregatnog stanja.
Upravo zbog toga da bi se uopste omogucio prelazak iz tecnosti u gas se vrsi tako veliko obaranje pritiska i tek nakon pada pritiska moze doci do isparavanja a i tada je potrebno dovoditi spolja toplotu.
Prenos toplote se mora odvijati na mestu gde se smanjuje pritisak a to znaci unutar reduktora.
Pre i posle njega nema uticaja na proces prelaska iz tecnog u gasovito stanje, osim ako zaostane nesto neisparene tecne faze posle reduktora pa se to onda naknadno greje nekim vazduh-vazduh izmenjivacem toplote.
Ja ovde ne vidim nista pogresno.Mogu samo da se slozim sa ovim i da iznesem i svoje misljenje,a to je ,da nikav grejac ispred reduktora nece poboljsati efikasnost reduktora
Comment