stag 300 premali pritisak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • danijelva
    CBC Početnik
    • 09.06.2012
    • 4
    • Valjevo

    stag 300 premali pritisak

    Imam stag 300, valtekove dizne, zavoli zeta s isparivac. Sve se to nalazi na bmw-u e36 320i 94. godiste. (na koji je naknadno namestena turbina ali to nije od nekog znacaja :-)
    sljaka to dve godine bez problema,do pre neki dan.
    Nije mogao da prima gas u voznji do kraja,vec je vracao na benzin. Zapusio filter. Zamenio sam i filter tecne faze i gasovite.
    Usput produvam cev koja dolazi od boce do ventila za plin. Sklopim to sve i radi savrseno. Vuce mnogo bolje nego ranije, ne vraca na benzin, pritisak plina ne spada ispod 1bar. Vozio sam se par dana tako a onda je pocelo da zeza.
    U mestu nece preko 4500 obrtaja,a u voznji do 3000 i onda pocinje da trza i vraca na benzin.
    Dijagnostika kaze da pod gasom opada pritisak plina do 0,3 bara a onda i vraca na benzin.
    Znaci fali mu plina ali ne mogu da shvatim gde je zapusilo.
    Opet sam skidao cev od multiventila do motora i prohodna je. Filteri ok. Skidao isparivac da proverim membrane i rekao bih da su ok. Jedino mi pada na pamet da je u isparivacu problem i nisam siguran ima li jos neki vid redukcije pritiska osim opruge i membrane ne ulasku. Kad duvam ustima a otvorim onu oprugu koja pusta plin u isparivac rekao bih da ima neki otpor.
    auto je moj,a ja sam automehanicar,pa cackam. ljudi koji ugradjuju plin nisu sigurni u cemu je problem,pa resavama sam. imam dijagnostiku za stag i podesen mi je ok plin. Lambda radi u svim rezimima normalno.
    Vidim da ovde ima strucnih i iskusnih ljudi pa bi mi pomoc dobro dosla
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #2
    Odg: stag 300 premali pritisak

    Ocistiti izmenjivac toplote, 6 komada bakarnih spirala koje se nalaze ispod polukruznih poklopaca.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Odg: stag 300 premali pritisak

      Sem šti ti je već Brick odgovorio da dodam samo.. Brate slatki koliko je to bio zapušen filter kad posle toga sekvent ide znatno bolje i kako ti to održavaš....

      Ako nisi razumeo problem jeste u isparivaču, mora se rastaviti i očistiti.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • Plinadzija
        CBC Senator XXL
        • 29.07.2008
        • 1514
        • Paracin

        #4
        Odg: stag 300 premali pritisak

        Jesi li siguran da ti je ispravan senzor pritiska?
        UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

        Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

        Comment

        • danijelva
          CBC Početnik
          • 09.06.2012
          • 4
          • Valjevo

          #5
          Odg: stag 300 premali pritisak

          hvala na ovako brzom odgovoru ljudi...
          pa odrzavam,sta znam menjam filtere jednom godisnje...
          isparivac je na granici snage za ovaj motor, jos je turbo,pa cim se malo zaprlja filter on prebacuje na benzin. U startu je trebalo provuci deblju cev od boce do isparivaca ili jos jedan redukror ali je i ovako pod haubom natrpano itd...
          video sam te polukruzne poklopce,pokusao jedan da otvorim i odustao....
          znaci tu je problem, pokusacu da ocistim
          mislim da je ispravan senzor, nisam merio manometrom. vidi lepo podpritisak u grani,a vidi i plin kad je na leru. prva dva tri dodavanja gasa
          ide do kraja obrtaja,a posle kada mu zafali plina nece,tako da verovatno senzor ok radi

          jos jednom se zahvaljujem na pomoci
          pokusacu da ocistim pa javljam ishod

          Comment

          • Srdjan
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 2416
            • Bajina Basta/Beograd

            #6
            Odg: stag 300 premali pritisak

            A sto ne ides na zamenu isparivaca za jaci. Taj ti nece bas tako lako gurati 2.0 turbo motor.
            Lancia Kappa 2.0 20v

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Odg: stag 300 premali pritisak

              (na koji je naknadno namestena turbina ali to nije od nekog znacaja :-)
              Zbog ovoga, zna čovek da ne treba, to što je na 0.3 bara prebacivanje takodje tako treba
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • danijelva
                CBC Početnik
                • 09.06.2012
                • 4
                • Valjevo

                #8
                Odg: stag 300 premali pritisak

                Originally posted by Dora View Post
                Zbog ovoga, zna čovek da ne treba, to što je na 0.3 bara prebacivanje takodje tako treba
                rekoh da je trebalo staviti 8-icu za napajanje isparivaca i jos jedan isparivac dodati ili samo jedan jaci.ali je prvo ugradjen plin pa je posle
                toga stavljena turbina. A takodje sam rekao da ne pada pritisak plina ispod 1 bar kad je sve ok. Sad sam spustio da vraca na 0,3 bara jer drugacije nije moglo,tj odmah je vracalo na benzin. Znam da je radni pritisak na zeta n isparivacu ok 1,1 bar a a na ovom zezta s (pojacanom kako mi rekose) treba da bude 1,5. i rekoh da je u strartu trebalo odraditi drugacije ali jbg. nemam nesto zivaca da se bakcem.
                Predlagali su mi da dodam greajac tecne faze plina na postojeci isparivac i dobicu dodatnih 20,30% snage. Ali rekose da 6ica cev tesko to moze da napaja,a pa zato nisam nista ni prepravljao.
                I rekoh da se ne bavim ugradnjom plina vec to sve radim na svojim kolima,ne vidim cemu prozivanje

                Bili ste u pravu za one izmenjivace toplote,totalno su zapusili i tu je bio problem. Ocistio sam danas i ide auto normalno.
                Nisam stigao da zakacim dijagnostiku i da provozam da vidim pritisak i da prestelujem. Ali za sada je ok.

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Odg: stag 300 premali pritisak

                  Sa moje strane je prozivanje zato što si majstor i kao takav moraš znati da je 0.3 bara vrloooo siromašna smeša i da to šteti motoru. To je bilo dobronamerno a da si plinadžija (ne po imenu nego po struci ) onda bi bila prozivka...
                  Forum čitaju mnogi i red je da se obaveste da to nije dobro iako je tebi dobro i mrzi te da se bakćeš oko toga.

                  Nisi napisao koliko konja bar otprilike ima taj auto ali 6 mm je dosta za dosta konja ako je sve ostalo ok uradjeno.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • Srdjan
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 2416
                    • Bajina Basta/Beograd

                    #10
                    Odg: stag 300 premali pritisak

                    Kakav je to grejac tecne faze plina kojim dobijas 20-30% snage?
                    Lancia Kappa 2.0 20v

                    Comment

                    • b_samardzic
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 1557
                      • Smederevo

                      #11
                      Odg: stag 300 premali pritisak

                      Da dodam da moze i kuglica na multiventilu da zeza i pravi restrikciju gasu.

                      Comment

                      • danijelva
                        CBC Početnik
                        • 09.06.2012
                        • 4
                        • Valjevo

                        #12
                        Odg: stag 300 premali pritisak

                        Rece mi majstor za plin. Dodaje se posle ventila a pre isparivaca. Ulazi topla voda iz motora pa greje tecni plin, pa posle u isparivacu valjda lakse prelazi u gasovito. Bila je neka cifra oko 30 eu.
                        Koji jaci isparivac bi preporucili a da ne bude mnogo glomazniji od zavolija?

                        Comment

                        • b_samardzic
                          CBC Senator XXL
                          • 02.04.2005
                          • 1557
                          • Smederevo

                          #13
                          Odg: stag 300 premali pritisak

                          Od ove varijante je jos bolja varijanta da ugradis grejanje u gepek. Salim se malo ali ne vidim svrhu kad je isparivac vruc jer se greje vodom..

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #14
                            Odg: stag 300 premali pritisak

                            Danijelva,
                            Gurtner

                            b_samardžić,
                            Obuzdaj se
                            Kroz isparivač u jedinici vremena prodje litra gasa, oduzme temperaturu od tople okoline, ispari i ode u dizne.
                            Kroz isparivač u istoj jedinici vremena prodje 2 litre gasa (toliko treba jer je opalio po gasu) iiiiiii? šta se dešava, ne stigne da ispari...
                            Šta se dešava kad ne ispari?
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • b_samardzic
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 1557
                              • Smederevo

                              #15
                              Odg: stag 300 premali pritisak

                              Nemoguce da je proizvodjac nepravilno dimenzionirao isparivac. Upravo ste mu vi ukazali na problem gde su kontaktne povrsine u isparivacu bile prljave i sprecavale odavanje toplote. Mislim da je bolje popraviti nego leciti probleme. Zagrevanje gasa pre isparivaca moze biti kontraproduktivno. U samoj cevi se javi gasna faza a onda je ona restriktor za prolazak tecne faze kroz ventil prve membrane.

                              Comment

                              Working...
                              X