Sad sam stavio sve parametre kako kaze vecina da treba i sam sam mislio da treba dalje busiti dizne ali nisam siguran bio.
Ne znam da li ce mi injektori Rail IG1 3om odraditi bez problema ako budem izbusio na 2.0mm ? u nedostatku burgije 1,9mm ?
Opet oko potrosnje. Da li ce se smanjiti potrosnja busenjem na vise ? meni deluje veca rupa vise goriva prolazi pa logika mi kaze da ce vise trositi, ali mozda i ne.
Nisam nasao nigde podatak zasto mnozilac treba da bude blize jedinici, sta mu on dodje?
Bojim se dalje busiti tj. odmah na 2.0mm zbog nedostatka 1,9mm burgije jer nemam druge dizne a povratka nema i sta se moze desiti lose ? Za sada vidim da je u leru jos daleko gasno ubrizgavanje na 4,6ms od benziskih 2,8ms, jedino nisam probao na punu bocu sta se desava kad poraste pritisak u boci? Da li tu ojs ima lufta.
Ako moze jos mala pomoc da nesto ne zabrljam jer me jako vuce da bude `picikato` tj jos taj mnozilac padne na bar 1,1-1,2 i onda nemam sta dalje ako sve radi ok, a i ako dalje trosi ko mali Ult neka mu
Ne znam da li ce mi injektori Rail IG1 3om odraditi bez problema ako budem izbusio na 2.0mm ? u nedostatku burgije 1,9mm ?
Opet oko potrosnje. Da li ce se smanjiti potrosnja busenjem na vise ? meni deluje veca rupa vise goriva prolazi pa logika mi kaze da ce vise trositi, ali mozda i ne.
Nisam nasao nigde podatak zasto mnozilac treba da bude blize jedinici, sta mu on dodje?
Bojim se dalje busiti tj. odmah na 2.0mm zbog nedostatka 1,9mm burgije jer nemam druge dizne a povratka nema i sta se moze desiti lose ? Za sada vidim da je u leru jos daleko gasno ubrizgavanje na 4,6ms od benziskih 2,8ms, jedino nisam probao na punu bocu sta se desava kad poraste pritisak u boci? Da li tu ojs ima lufta.
Ako moze jos mala pomoc da nesto ne zabrljam jer me jako vuce da bude `picikato` tj jos taj mnozilac padne na bar 1,1-1,2 i onda nemam sta dalje ako sve radi ok, a i ako dalje trosi ko mali Ult neka mu

Comment