Auto pali na gas, neće na benzin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zoranbg
    CBC Senator XXL
    • 23.03.2005
    • 4098
    • Rooster's Hill , Beog
    • Grande Punto 1.2

    #31
    ma upalice sutra
    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

    Comment

    • Franjo
      Banovan
      • 14.08.2009
      • 2831
      • Inđija - Beograd
      • Renault megan II res

      #32
      Originally posted by sonetpro_kg View Post
      ... Možda ujutru toplotna vrednost svećice ne odgovara benzinu pa zato neće da upali.
      Ne bi odgovarala ni plinu! Problem je isključivo vezan za ECU i gubitak pritiska na rail-u. Moguće i neki od senzora, protokomer, ili problemi sa strujom, što će električar utvrditi. Neko je imao sličan problem izazvan otpuštanjem (labav) zavrtnja senzora radilice.

      Btw. koje svećice si stavio? Sada, svećice, uglavnom dolaze sa podešenim zazorom za novija vozila, koji odgovara i starijim, ali treba proveriti.

      Pošto je katalizator izbačen, uradio bih eko-test, koji je u većini servisa besplatan. Na primer u servisu AMSS.

      Ali i dijagnostiku, jer si imao grešku pedale, pa je moguće, da problem pravi prljava, nauljena osovina potenciometra, dok je hladna. Očistiti kućište motora na mikseru, najlakše i najbrže sprejem.

      Comment

      • sonetpro_kg
        CBC Član
        • 04.03.2010
        • 43
        • Kg
        • Astra h 1.6

        #33
        Originally posted by Franjo View Post
        Btw. koje svećice si stavio? Sada, svećice, uglavnom dolaze sa podešenim zazorom za novija vozila, koji odgovara i starijim, ali treba proveriti.

        Pošto je katalizator izbačen, uradio bih eko-test, koji je u većini servisa besplatan. Na primer u servisu AMSS.

        Ali i dijagnostiku, jer si imao grešku pedale, pa je moguće, da problem pravi prljava, nauljena osovina potenciometra, dok je hladna. Očistiti kućište motora na mikseru, najlakše i najbrže sprejem.
        Kupio sam NGK zfr5f-11 v-power jer su u toj radnji samo te imali. Mogao sam da narucim GM svećice i da čekam 2 dana ali bio sam nestrpljiv. Inače kad sam kupio auto bile su ngk zfr6f-11, pa kad sam ugrađivao sekvent kupio sam Gm-ove u ovlašćenom servisu i one su radile besprekorno do sad.

        Nego gde se nalazi taj potenciometar za pedalu gasa i taj mikser što si pomenuo? Da nije na kućištu gde se nalazi leptir gasa ili u kabini kod pedale gasa. Ne znam baš toliko detalja o autu. Štošta sam za ovih 5 godina koliko imam ovaj auto naučio o njemu.

        Ovaj električar kod koga ću da odvezem auto je mnogo dobro potkovan znanjem i mnogo uporan. Već sam ga zaintrigirao sa mojim problemom.

        Comment

        • sonetpro_kg
          CBC Član
          • 04.03.2010
          • 43
          • Kg
          • Astra h 1.6

          #34
          Svećice mi ne rešavaju problem. Danas sam u 14 časova ugasio auto i nisam ga palio do 18 časova. Verglanje je trajalo 2 sekunde i upalio je pri temperaturi od 47 stepeni (tako piše na ekranu kad uđem u test mode). Zatim sam upalio u 20 časova onako na pola ključa pri temperaturi od 32 stepena. Sad u 23 časova nije hteo da upali na benzin. Na početku je sastavio neki cilindar ali posle ništa, pet dužih verglanja. Na plin upali mnogo brzo brže nego ujutru. Ugasio sam ga posle mislim 20 sekundi i odmah upalio na benzin lagano. Temperatura motora je 22 stepena.
          Moje neko razmišljanje ide ka zamisli da benzin stiže do dizni ali da one ne dobijaju signal da puste benzin.

          Da li može da se desi da plinski računar ometa benzinske dizne da rade kao što inače gasi benzinske dizne i šalje podatke glavnom kompjuteru od auta da dizne i dalje rade. Nešto u tom fazonu. Možda tu instalacija pravi neku zvrčku.
          Da li mogu da vratim fabričke konektore za benzinske dizne? Mislim ne razumem se kako funkcioniše gasni uređaj (Stag 4) ne bih sad da lupam ali to je neko moje razmišljanje.

          Comment

          • sonetpro_kg
            CBC Član
            • 04.03.2010
            • 43
            • Kg
            • Astra h 1.6

            #35
            Primetio sam još neke detalje. Kad je u fazi da neće da upali na benzin prilikom verglanja oseća se benzin na auspuhu i ponekad se desi da sastavi po neki takt. Dok vergla čuje se i pumpa da radi. Prosto je neverovatno da ima uslove da se zapali plin a nema za benzin.
            Da li možda ima uticaj map senzor na paljenje jer postoji i gasni map. Možda vakum pravi problem.
            Da ne prave problem leptir klapnice u usisnoj grani pošto je ovo twinport motor.
            Letos dok je sve bilo ok desilo mi se možda 2 puta da mi ler gas bude malo nestabilan, na leru drži recimo 1500 obrtaja i na plinu i na benzinu. Ili blago torira. Sećam se da mi se to desilo na putu do sela (200 km vožnje bez gašenja) kad sam hteo da stanem. Kad se auto ohladio nije se više ponovilo.

            Comment

            • Franjo
              Banovan
              • 14.08.2009
              • 2831
              • Inđija - Beograd
              • Renault megan II res

              #36
              Originally posted by sonetpro_kg View Post
              Nego gde se nalazi taj potenciometar za pedalu gasa i taj mikser što si pomenuo? Da nije na kućištu gde se nalazi leptir gasa ...
              Tako je! U tom kućištu (trottle body) nalazi se i senzor položaja leptira.

              Kad je u fazi da neće da upali na benzin prilikom verglanja oseća se benzin na auspuhu...
              Da li u toj fazi držiš nogu na pedali gasa? Ni kadet ne će upaliti ako mu daješ gas, već će pre****ti.

              Da li možda ima uticaj map senzor na paljenje...
              Ima i greške se upravo tako manifestuju: otežano palenje i povećani obrtaji u nekim slučajevima. Greška može biti usled lošeg kontakta u konektoru senzora, ili neispravan konektor.

              Nađi dobar servis, koji će ti srediti rad na benzin, jer imaš problem sa motornim (benzinskim) kompjuterom (ECU).

              Comment

              • rados
                CBC Senator XXL
                • 02.03.2011
                • 539
                • G.Milanovac SRBIJA
                • OPEL ASTRA G Z16XE

                #37
                pritisak benzina mora postojati u magistrali uvek,npr;ako auto ugasis uvece i prenoci pa ujutru das kontakt on samo doda jos goriva u magistralu a regulator pritiska mora drzati pritisak.stavite manometar na magistralu uvece i neka auto radi,pa ugasite i ostavite da prenoci , ujutru mora imati 1,5-2 bara ako nema ili regulator nevalja ili negde propusta pritisak.

                Comment

                • b_samardzic
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 1557
                  • Smederevo

                  #38
                  Zavisno od tipa regulatora. Na nekim regulatorima postoji membrana koja sluzi

                  za akumuliranje pritiska, to se obicno koristi kod jacih turbo benzinaca da nebi dolazilo

                  do trenutnog pada pritiska u vodu kad su dizne skoro full otvorene.

                  Gde nema te membrane moze doci do pada pritiska na nulu a auto ce ijutru normalno da upali.

                  Comment

                  • speedplus
                    RIP Bio nam je drug!
                    • 15.01.2007
                    • 2419
                    • LAZAREVAC

                    #39
                    Originally posted by b_samardzic View Post
                    Gde nema te membrane moze doci do pada pritiska na nulu a auto ce ijutru normalno da upali.
                    Potvrđujem i ja

                    Inače,kad je na toj Astri zadnji put sipan benzin??? Pre 2 nedelje u istom danu imao sam dva auta sa istim problemom,nemogu da upale na prvu kad su hladni i naravno onda pre****vaju,jer nema sagorevanja.Posle prvog paljenja,dali na špricom ušrican benzin ili silovanjem direktno na gas,auto posle pali,sve dok se dobro ne ohladi.
                    Ako je problem nastao,posle zadnjeg sipanja benzina,u tom slučaju,izvuci taj benzin i sipaj drugi

                    Comment

                    • bmiillan
                      CBC Senator XXL
                      • 18.04.2005
                      • 393
                      • beograd
                      • clk 200k

                      #40
                      Originally posted by Dora View Post
                      P
                      Probajte da vozite dva dana samo na bezin.
                      najjednostavniju stvar nisi probao, ono jeste da je skupo voziti dva dana na benzin, ali će utvrditi da li je problem do gasnog uredjaja
                      ili benzina, ovako samo lutaš u krug
                      nemoj na silu uzmi veci cekic

                      Comment

                      • Mrcela
                        CBC Veteran
                        • 23.02.2013
                        • 191
                        • Zemun
                        • Citroen C5 HDi 98 kw

                        #41
                        Originally posted by sonetpro_kg View Post
                        Primetio sam još neke detalje. Kad je u fazi da neće da upali na benzin prilikom verglanja oseća se benzin na auspuhu i ponekad se desi da sastavi po neki takt. Dok vergla čuje se i pumpa da radi. Prosto je neverovatno da ima uslove da se zapali plin a nema za benzin.
                        Da li možda ima uticaj map senzor na paljenje jer postoji i gasni map. Možda vakum pravi problem.
                        Da ne prave problem leptir klapnice u usisnoj grani pošto je ovo twinport motor.
                        Letos dok je sve bilo ok desilo mi se možda 2 puta da mi ler gas bude malo nestabilan, na leru drži recimo 1500 obrtaja i na plinu i na benzinu. Ili blago torira. Sećam se da mi se to desilo na putu do sela (200 km vožnje bez gašenja) kad sam hteo da stanem. Kad se auto ohladio nije se više ponovilo.
                        Senzori
                        -Жиле-

                        Comment

                        • rados
                          CBC Senator XXL
                          • 02.03.2011
                          • 539
                          • G.Milanovac SRBIJA
                          • OPEL ASTRA G Z16XE

                          #42
                          gde se nalazi regulator pritiska jeli na magistrali ili na kucistu pumpe u rezervoaru,na mojoj astri G- Z16XE pumpa se pali na verglanje a ne kad se da kontakt.jutri je pritisak u magistrali 2.2 bara i auto pali iz prve,a regulator je u rezervoaru u kucistu pumpe

                          Comment

                          • sonetpro_kg
                            CBC Član
                            • 04.03.2010
                            • 43
                            • Kg
                            • Astra h 1.6

                            #43
                            Originally posted by Franjo View Post
                            Da li u toj fazi držiš nogu na pedali gasa? Ni kadet ne će upaliti ako mu daješ gas, već će pre****ti..
                            Kad verglam ne pritiskam pedalu gasa

                            Comment

                            • sonetpro_kg
                              CBC Član
                              • 04.03.2010
                              • 43
                              • Kg
                              • Astra h 1.6

                              #44
                              Originally posted by rados View Post
                              gde se nalazi regulator pritiska jeli na magistrali ili na kucistu pumpe u rezervoaru,na mojoj astri G- Z16XE pumpa se pali na verglanje a ne kad se da kontakt.jutri je pritisak u magistrali 2.2 bara i auto pali iz prve,a regulator je u rezervoaru u kucistu pumpe
                              regulator pritiska se nalazi u kućištu pumpe u rezervoaru. Pumpa radi na 3,8 bara i toliki pritisak stvara kad se da kontakt. Drži par minuta pritisak čini mi se na 3,5 bara i zatim polako pada pritisak. Prođe sat vremena da padne na 2 bara posle smo skinuli manometar. Dok vergla pumpa se čuje da radi što znači da je u tim trenucima pritisak 3,8 bara.

                              Comment

                              • sonetpro_kg
                                CBC Član
                                • 04.03.2010
                                • 43
                                • Kg
                                • Astra h 1.6

                                #45
                                Originally posted by bmiillan View Post
                                najjednostavniju stvar nisi probao, ono jeste da je skupo voziti dva dana na benzin, ali će utvrditi da li je problem do gasnog uredjaja
                                ili benzina, ovako samo lutaš u krug
                                Sipao sam15 litra benzina da vozim samo na benzin međutim ujutru ne mogu da upalim na benzin pa moram da palim na plin.

                                Comment

                                Working...
                                X