poslusaj majstor Doru vozi na benzin i videces sta ce biti.nemoj mnogo dapoveri posao majstoru pa kad napravi vodi na pecenje
Provozao sam danas 35 km, 20 km u cugu i dva puta po 7,5 km. Videćemo ujutru šta se dešava.
Ja sam hteo prošle nedelje da vozim par dana na benzin ali posl epređenih 10 km prvog dana nisam mogao sutradan ujutru da upalim na benzin pa sam morao da ga upalim na plin.
@ Sonetpro
Bitno je da probaš, tako se eliminiše problem sa gasom. Kod vozila na dva goriva je uvek problem rešiti ko pravi problem jer svi prebacuju krivicu na onog drugog.
U 99% slučajeva vožnja na benzin ili resetovanje benzinskog računara pokazuje ko je krivac.
Posle jučerašnjih odveženih 35 km jutros sam jedva upalio na benzin. Upalio sam ga jedva iz recimo 10-tog puta. Verovatno bih i ranijih dana isto upalio na benzin ali nisam bio dovoljno uporan, plašio sam se da ne isrcrpim akumulator. Jutros sam prešao sam oko 10 km i parkirao.
Popodne posle 9 sati stajanja sam takođe jedva upalio na benzin ali da kažem recimo iz 7-mog puta. Sad da li je to možda neki napredak ili mi govori da je sa mapama sve u redu.
Ostaje mi da probam da resetujem ecu na TECH 2 i da ispitamo dizne. Drug koji ih je čistio na mašini nije mi dao nikakav nagoveštaj da nisu ispravne pa ih i nisam uzimao u razmatranje do sad. Ako su one u pitanju čudno mi je da ujutru jedva propuste benzin pa posle rade ok.
A u vezi varijante da možda vazduh pravi problem, pumpa napravi pritisak od 3,8 bara i kad pritisnem iglicu na rail magistrali nema vazduha već benzin prska jako u mlazu pod pritiskom. Jedino da vazduh oko gumica možda ulazi ili nešto slično.
A što se tiče plinskog uređaja stag 4, aktivirana mi je opcija cold start da pali direktno na plin kad je motor zagrejan. Da li je možda neko imao problem sa tom opcijom, da pravi možda problem? Prošle godine kad sam menjao filtere mi je majstor tu opciju aktivirao.
Nemoj ga mučiti bezveze, cilj vožnje na benzin je da upali iz prve kako treba, bez pedale gasa i bez oklevanja, okreneš ključ i upali.
Nema slike mape a ni mesta za uvodnike gasnih dizni. Često se dešava da se an twinportu pogrešno ubuše dva desna cilindra ali po ovom što si opisao nije do gasa.
Glupo je da benzinske dizne ne rade pri paljenju a rade posle minut ali to je jedino što mi pada na pamet da se razlikuje prilikom paljenja na gas ili benzin. Sve ostalo je isto, mislim isti elementi utiču da li će auto upaliti ili neće.
Uvodnici za plin su bušeni pored benzinskih dizni. Nemam sliku mape ali bih rekao da je ok obzirom da smo mapiranje odradili pre 3 godine i za to vreme nisam imao problema sa radom auta ni na plin ni na benzin. Nisam imao ni greške za bogatu ili siromašnu smešu. Jeste mi se pojavila greška za efikasnost katalizatora i on je izvađen jer se istopio.
Pomislio sam da plinski ecu možda pravi problem jer on isključuje benzinske dizne i možda on zablokira dizne pa ne može da se upali auto ali očigledno to nije u pitanju jer one ipak puste benzin posle određenog broja pokušaja verglanja.
Evo sad kad ponovo vratim film preko dana kad auto pali da kažem normalno dok je još vruć nekako paljenje nije uvek isto. Nekad se čuje kako lepo zavergla i upali a nekad kao da se u isto vreme i upali i ugasi pa moram ponovo da zaverglam. Dok još okrećem ključ on se već upalio i ugasio. Kao da ne bacaju sve dizne podjenaku količinu benzina. Ali uvek kad upali ler je konstantan, lepo radi.
Najbolje bi bilo kad bi mogao da probam druge dizne pa da sa sigurnošću utvrdim da li su one.
Sad mi je pala na pamet jedna ideja. Da uključim pumpu preko kablova direktno na akumulator i da radi jedan minut pa da pokušam da upalim. Jer dok motor radi tih minut vremena na plin pumpa radi. Pa da simuliram tako situaciju rada na plin.
Čuo sam i ja za senzor radilice ali onda ne bi mogao da upali ni na plin kad je hladan. A i verovatno bi mi se gasio auto ponekad preko dana.
Dok verglam obrtaljka se pomera gore dole, do prve ili druge crtice posle nule.
Nisam probao da ga palim na gurku, to nisam nikad probao čak i kad sam vozio juga.
I majstor kaže da nema neke logike. Na Tech 2 je pokazivao oko 170 obrtaja kad se vergla. Išao je na blef da proba sa drugim senzorom bregaste i radilice. Imao je neki senzor bregaste i nije pomoglo. Otišao je do obližnje radnje za senzor radilice i upalio je juče popodne. Ostavio ga je do jutros i upalio je normalno. Evo i danas normalno pali i kad je vruć i kad je hladan. Kaže mi da je od muke hteo da rasturi ceo motor
Comment