Odakle ti pocinje mnozioc? Dzaba ti druze burgije ako hod klipa nije kako valja, moraces kupovat druge dizne pa busit ponovo i tako u nedogled, nisu skupe al ajd, ako mogu da se kupe tu u kraju onda OK.. Po prvoj slici bi rekao da je hod bas mali pa imas to trzanje u voznji jer motor ne moze da se napoji plina u obrtajima. Ja bi ostavio promer na 2mm recimo i pritisak taj na 1bar i onda bi povecao hod dizni pa onda da vidim sta kaze mnozioc posle autokalibracije. Ako hoces da se igras odvrni hod za cetvrtinu ili pola kruga pa onda vidi sta kaze posle autokalibracije i tako, ali sve je to igranje na slepo bez komparatera.. Tvoje je da odlucis sta ces
STAG 200 mapa
Collapse
X
-
Ne preporucujem vam takav nacin podesavanja.Moze ti se desiti da jedan cilindar ne dobija dovoljnu kolicina plina, pa ti izgori ventil na tom cilindru.Nabavite komparater ili neka vam neko usluzno podesi.Koliki vam je mnozilac?
Послато са thl T6 pro уз помоћ Тапатока
Comment
-
-
Sinoc sam po hladnoci radio autokalibraciju.Pa morao da skidam far da podesim pritisak na isparivacu,jer kod mene je isparivac smesten ispod usisnog creva na kome stoji protokomer.Nemam mesta u Pumi sem tu gde jeste.A lap top nemam nego uzeo usluzno.I onda odradio autokalibraciju prvo greskom sa velikim pritskom od 1.2 bara i pokazalao mi da su dizne prevelike,pa smanjio pritisak na 1 i opet odradio i prosla bez problema.Auto nisam ni vozio kasnije da podesavam mape zbog drugih obavez nego samo okrenuo par krugova po gradu.A lap top sam morao da vratim i tako u zurbi zaboravim da vidim mnozilacAjde videcu u toku dana pa javljam uvece.Pa da na osnovu njega vidimo sta dalje.
E da i koliko bi trebao da bude taj hod kod ovih dizni Valtek 3 oma crvene?Last edited by kostavr; 23.12.2016, 16:10.
Comment
-
-
Tesko ces ti to druze tako da podesis da valja.Prvo auto dobro zagrej na radnu temperaturu al voznjom ne radom u leru pa onda radi kalibraciju pri tom kad bude na radnoj temp posmatraj koliki je pritisak i jel je stvarno tih 1,tek tada pusti ponovo kalibraciju i pre kalibracije obrisi obe mape stare i benz i plinsku.Posle toga provozaj na benz pa ista ruta na plin jednake voznje pa zatim nek neko vozi a ti podesi mapu.I sad najbitnije dobro podesen plinski uredjaj je kada benzinska vremena na gasu su ista kao i kad je na benzinu u svim otklonima gasa .
Sent from my LG-D855 using TapatalkLast edited by canibal86; 23.12.2016, 16:50.
Comment
-
-
Poslao sam ti tabelu.Prvo proveri mnozilac,mozda treba jos da razbusis dizne.Hod zavisi od brzine injektiranja u leru.Napon na sondi bi trebao u OL-u da bude 0,8V tj. da bude bogata smesa.To.proveri kada ispeglas mape kao i ltft.Ovo se proverava autodijagnostikom.Imas kod kineza da kupis za smesne pare.Bez alata nema zanata
Послато са thl T6 pro уз помоћ Тапатока
Comment
-
-
canibal 86 nisam radio kalibraciju u voznji,radjena je u leru,motor podigao temperaturu isparivaca na 50 i onda program sam odradio sve.Svi potosaci pogaseni bili u autu.Mape sam obrisao ali nisam vozio ponovo da pokupi tacke na benz i lpg,vec sam rekao zasto,ogranicenje u vremenu.
hare011 znam za tabelu ali 2.2 burgiju ne mogu da nadjem.Ajde veceras da vidim da li je mnozilac oko 1.2 sad ovako sa izbusenim diznam na 2.0 pa ako nije busicu sa 2.2mm kad nadjem odgovarajucu burgiju.Kako da vidim kakav je hod dizni u odnosu na brzine injektiranja u leru?Ovo za OL kontam da kad su dizne skroz otvorene u velikim obrtajima da napon treba na sondi da pokazuje 0.8 V to jest bogatu smesu.Na koju dijagnostiku mislis za smesne pare?Bio milion puta kod Kineza nikad nisam naleteo na tako nesto.
Comment
-
-
Moraces da razbusis dizne veliki je mnozilac.Kada ti se nakon dva uzastopna razbusivanja i kalibracije mnozilac ne promeni onda treba povecati hod.Vreme benz.dizni na leru ti je 3.0ms.U programu mozes da ocitas napon na lambda sondi u OL.Za ltft ti treba LM327 dijagnostika, nije skupa imas je po oglasima i da narucis u Kini.
Послато са thl T6 pro уз помоћ Тапатока
Comment
-
-
Moram da napravim jedan presek stanja ovde,zbog ljudi koji će ovo čitati,a kako ne bi dolazili u zabludu,pa posle nastavite dalje sa pisanjem.
Dakle, množioc nije pokazatelj,dali ste dobro/dovoljno razbušili dizne ili ne i na to ne treba obraćati pažnju.To dali će množioc stajati na 0,8-1-1,2-1,6-1,8 to nema nikakve veze(ako znate šta radite), jer svaki tip motora ima svoje radne karakteristike,koje se nekad jako bitno razlikuju.Isto tako i plinske komponente među sobom mogu imati bitne razlike u radnim karakteristikama,pa samim tim ne možemo primeniti istu formulu na svakom vozilu.I da dodam još,kad nešto podešavate,pre svega morate biti sigurni u ispravnost komponenti,a tek na kraju dolazi na red množioc i autokalibracija.
Comment
-
Comment