Nemoj da vas buni to sto pise 5 sedista jer je od pre par meseci prisilno registrovan na 7, a tada mi je nasa lopovska zemlja uzela 26.000 din za atest sedista jer je greskom vodjen kao da ima 5.
@dora, znaci ima vise mogucih razloga, od kojoh je jedna mogucnost i ventil.
Da li se taj kvar moze pronaci pompcu dijagnoatike?
Ja sam pre par dana narucio dijagnostiku od nekog litvanca po preporuci mog odlicnog prijatelja sa foruma
Prvo u naslovu lepo pise stag 4plus a kasnije se pominje stag 400 pa o kom uredjaju pricamo bilo bi lepo da znamo. Taj motor jeste ubrizgavanje ali u usisnu granu. I monopoint je ubrizgavanje. Neznam zasto se uveo taj pojam direktno a znaci direktno ubrizgavanje u komoru za sagorevanje. Nekad se za ubrizgavanje sa diznama na usisnoj grani govorilo da je direktno ubrizgavanje. Kod ubrizgavanja uusisnu posroje full group i sekvent ubrizgavanje a direktno mora da bude sekvent pa ni to nije dovoljno vec se i taj jedan sekvent deli na vise delova zavisno od modela do modela.
ala ste ga umrsili, s oproštenjem Prvo Zafira nikad nije proizvedena sa monopoint ubrizgavanjem, a oznaka Z16XE nije monopoint varijanta, dok za monopoint varijante ne ide sekvent već Lambda Control Sistem
Comment