Pozdrav, nadam se da će mi neko pomoći dobrim savetom. Prelistao sam teme u vezi ovog Zavolija i vidim da je uglavnom s... sa tim sistemom, ali šta da radim, došao je sa autom. Sistem je stariji isparivač Zavoli Zeta S iz 2007, ugrađen na Volvo S60 2.5T, dizne su Zavoli. Problem sa LPG je bio od početka, prilikom davanja gasa vraćao je na benzin, štucao, par puta podešavana map, uglavnom je bacao check engine, 5-6 majstora i opet isto. Na kraju sam uzeo i sam rasturio isparivač, začepljen skroz. Očistio bakarne navoje, kućište, nove membrane, promenio filtere. Kad sam ga vratio nazad pritisak 2,5bara, spustio na 1,5b po Zavoli manulu i sad ide kao zver, što bi i trebao za 210KS. Uradio sam autokalibracije mapa, auto ide kako i treba da ide, ali me brinu parametri i da li je benzinska mapa pomerena ako je vožen na plin sa takvim problemima koje sam imao? Otvorenost benzinskih dizni nije ista na benzin i kad je na gasu, a što bi trebalo biti. Izbacuje grešku na Volvo dijagnostici ECM 212C Long term fuel trim,bank1 - signal too high. Vozeći samo na benzin Zavolijev sofver pokazuje veće vrednosti FT, nego Volvo dijagnostika. Na benzinu nema nikakvih grešaka. Da li kalibracija treba da se radi sa chekovanim (ukjlučenim) lambda sondama? Kad ih uključim prilikom autokalibracije pokazuju neke vrednosti 2,45V i 4,25V, a na benzinu normalne vrednosti. Plinske dizne na dijagnostici pokazuju otvorenost u +/- 0,01ms. Izbušene na 2,5mm i pokazuju sredinu na "corect" injectors mere.
1. Slika parametri na benzinu.
2. Slika na plinu
3. Slika na benzinu, razlikuje se očitavanje FT benzina Volvo dijagnostike i ove AliseiN
1. Slika parametri na benzinu.
2. Slika na plinu
3. Slika na benzinu, razlikuje se očitavanje FT benzina Volvo dijagnostike i ove AliseiN



Comment