Zavoli Zeta S

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Booki
    CBC Član
    • 26.02.2017
    • 12
    • Sombor
    • Volvo S60 2.5T AWD

    Zavoli Zeta S

    Pozdrav, nadam se da će mi neko pomoći dobrim savetom. Prelistao sam teme u vezi ovog Zavolija i vidim da je uglavnom s... sa tim sistemom, ali šta da radim, došao je sa autom. Sistem je stariji isparivač Zavoli Zeta S iz 2007, ugrađen na Volvo S60 2.5T, dizne su Zavoli. Problem sa LPG je bio od početka, prilikom davanja gasa vraćao je na benzin, štucao, par puta podešavana map, uglavnom je bacao check engine, 5-6 majstora i opet isto. Na kraju sam uzeo i sam rasturio isparivač, začepljen skroz. Očistio bakarne navoje, kućište, nove membrane, promenio filtere. Kad sam ga vratio nazad pritisak 2,5bara, spustio na 1,5b po Zavoli manulu i sad ide kao zver, što bi i trebao za 210KS. Uradio sam autokalibracije mapa, auto ide kako i treba da ide, ali me brinu parametri i da li je benzinska mapa pomerena ako je vožen na plin sa takvim problemima koje sam imao? Otvorenost benzinskih dizni nije ista na benzin i kad je na gasu, a što bi trebalo biti. Izbacuje grešku na Volvo dijagnostici ECM 212C Long term fuel trim,bank1 - signal too high. Vozeći samo na benzin Zavolijev sofver pokazuje veće vrednosti FT, nego Volvo dijagnostika. Na benzinu nema nikakvih grešaka. Da li kalibracija treba da se radi sa chekovanim (ukjlučenim) lambda sondama? Kad ih uključim prilikom autokalibracije pokazuju neke vrednosti 2,45V i 4,25V, a na benzinu normalne vrednosti. Plinske dizne na dijagnostici pokazuju otvorenost u +/- 0,01ms. Izbušene na 2,5mm i pokazuju sredinu na "corect" injectors mere.
    1. Slika parametri na benzinu.
    2. Slika na plinu
    3. Slika na benzinu, razlikuje se očitavanje FT benzina Volvo dijagnostike i ove AliseiN
    Last edited by Booki; 27.02.2017, 14:32.
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Vreme ubrizgavanja mora biti isto kad radi na benzinu i kad se prebaci na plin, govorim o benzinskom vremenu. Ovo sa slike ukazuje da fali gasa...
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Booki
      CBC Član
      • 26.02.2017
      • 12
      • Sombor
      • Volvo S60 2.5T AWD

      #3
      Kontam to, ali mi ovaj zavoli kad radi samo na benzinu očitava sasvim druga vremena benz dizni od Volvo dijagnostike u realnom vremenu, obe dijagnostike u isto vreme spojene na auto (AliseiN očitava veće ms i to dosta 2,20ms, dok je kod Volvo dijagnostike tu oko 1,36ms) Da li treba da čekiram sonde prilikom kalibracije? Nema neki drugi sofver za ovaj Zavoli nego da vijam onu zelenu kuglicu pa da "peglam" mapu u svakom polju? Da li treba jedno vreme nekih par stotina km da odvozam samo na benzinu da se benzinska mapa vrati u prvobitno stanje, ako je bila pomerena zbog lose plinske mape? Reako bih da su sonde OK, po Volvo DICE dijagnostici, nije bilo nikakvih grešaka kad sam ga vozio samo na benzin. Hvala
      Last edited by Booki; 27.02.2017, 15:47.

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        To će morati neki stručnjak za Zavoli da ti objasni, moje mišljenje o tom softveru sam rekao neki dan pa su me zvali na "ribanje"

        Što se dijagnostike tiče, sumnjam da benzinske dizne rade na 1.36ms...
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • Booki
          CBC Član
          • 26.02.2017
          • 12
          • Sombor
          • Volvo S60 2.5T AWD

          #5
          Dijagnostika je Volvo originalna servisna, nije kineski klon, tako da više verujem njenim paremetrima. Benzinski injektori imaju opseg TF 1-3ms, 238g/min 3bara i na 12 ohma. Nadam se da će mi neko pomoći sa ovim Zavolijem.

          Comment

          • hirurg83
            CBC Senator XXL
            • 26.02.2014
            • 398
            • Banjaluka
            • VW Jetta

            #6
            Nekako to vrijeme suviše malo. Nikad nisam čuo da neko ima tako malo vrijeme....

            Доставио поштар "Поште Српске"

            Comment

            • Booki
              CBC Član
              • 26.02.2017
              • 12
              • Sombor
              • Volvo S60 2.5T AWD

              #7
              Bem li ga meni to pokazuje na radnoj temp, kad je hladan onda je oko 2.30-2.40ms, ai temp reduktora koju pokazuje Alisei nije ista kao Volvo dijag. Volvo na 90c, a Alisei na nekih 75C.
              Ovo je iz Volvo dijagnostile opis parametera:
              Injection period bank x (ms)

              Measurement range: 0.0 - 150 ms.
              The signal transmitted by the engine control module (ECM) for injection period. Normal value when the engine idles at operating temperature: 1.0 - 3.0 ms.

              Comment

              • rados
                CBC Senator XXL
                • 02.03.2011
                • 539
                • G.Milanovac SRBIJA
                • OPEL ASTRA G Z16XE

                #8
                Bitno je da si ti to napravio sam a vidis isao si kod tri majstora i nista nisu znali.Kakvi majstori samo uzimaju pare bre

                Comment

                • bmiillan
                  CBC Senator XXL
                  • 18.04.2005
                  • 393
                  • beograd
                  • clk 200k

                  #9
                  što se tiče vremena ubrizgavanja na benzinu, jeste na volvou jako kratko kada radi na leru, iz iskustva sa s80 zaista obori vreme ubrizgavanja goriva (kada radi na benzin na 1.3 do 1.4 ms), jedna od opcija ti je da uzmeš brže dizne za gas a druga da strategiju izlaska iz cut off-a izabereš return to petrol, što neće u potpunosti rešiti problem naročito kada duže radi na leru (npr. kad semafor duže drži ili se vozi u špicu), ali će malo poboljšati situaciju
                  Last edited by bmiillan; 27.02.2017, 21:08.
                  nemoj na silu uzmi veci cekic

                  Comment

                  • hirurg83
                    CBC Senator XXL
                    • 26.02.2014
                    • 398
                    • Banjaluka
                    • VW Jetta

                    #10
                    Radoš što si sarkastican. Jel hoćeš da kažeš da svi koji se nazivaju majstorom nešto znaju? Obrazloži svoj post.

                    Доставио поштар "Поште Српске"

                    Comment

                    • rados
                      CBC Senator XXL
                      • 02.03.2011
                      • 539
                      • G.Milanovac SRBIJA
                      • OPEL ASTRA G Z16XE

                      #11
                      pa neznam sta bih rekao ali verovatno ima neki u Somboru da zna nesto oko plina.Nisam sarkastican nego volim kad ljudi sami uspeju da rese problem koji majstori nisu mogli i to njih gomila

                      Comment

                      • hirurg83
                        CBC Senator XXL
                        • 26.02.2014
                        • 398
                        • Banjaluka
                        • VW Jetta

                        #12
                        Znaš i sam da majstor ne voli da cacka oko instalacije koju nije radio. Ni jedan! Samo vozaju i uzimaju novac. Uvjeren se sam. Jer sam jednom sedmično bio kod plin dvije koji se učio na mojim kolima. Sve kosta vremena i novca. Poštenja nema.

                        Доставио поштар "Поште Српске"

                        Comment

                        • bmiillan
                          CBC Senator XXL
                          • 18.04.2005
                          • 393
                          • beograd
                          • clk 200k

                          #13
                          neće biti da nema poštenja i ima dobrih majstora, doduše retki su kao što su i dobre mušterije retke. pod dobre ne podrazumevam bogate već normalne koji će da plate korektno za popravku automobila a ne da daju sebi za pravo da omalovažavaju tudji rad i znanje. iz više razloga a najčešće zbog takvih mušterija majstori kada vide "kosku" jeftinije im je da otkače mušteriju nego da se pate
                          nemoj na silu uzmi veci cekic

                          Comment

                          • hirurg83
                            CBC Senator XXL
                            • 26.02.2014
                            • 398
                            • Banjaluka
                            • VW Jetta

                            #14
                            Majstor ako je to kako ga zovu "majstor" nema sta da se pati. Ako zna posao rjesice ga, ako ne zna petljace i patice se. Tako da se ne slažem s tobom. I da, majstor ne može zagađivači više od jednog lekara ili inženjera, a svi znamo da zarađuje.

                            Доставио поштар "Поште Српске"

                            Comment

                            • bmiillan
                              CBC Senator XXL
                              • 18.04.2005
                              • 393
                              • beograd
                              • clk 200k

                              #15
                              i ja se ne slažem sa tobom, nemoj porediti lekara i inžinjera koji radi u državnoj firmi sa majstorom koji drži svoj servis, jer i majstor koji radi u državnoj firmi ne zaradjuje više od njih. a lekar koji ima svoju ordinaciju i inženjer koji ima svoju firmu zaradjuju više od majstora koji ima svoj servis. i to svi znamo ako razmislimo
                              nemoj na silu uzmi veci cekic

                              Comment

                              Working...
                              X