Zavoli Zeta S

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Booki
    CBC Član
    • 26.02.2017
    • 12
    • Sombor
    • Volvo S60 2.5T AWD

    #31
    Ne izbacuje više nikakvu grešku, a razlika u voltaži zadnje lambda sonde na benzin i plin je 0,04V.

    Comment

    • hirurg83
      CBC Senator XXL
      • 26.02.2014
      • 398
      • Banjaluka
      • VW Jetta

      #32
      Originally posted by Dora View Post
      Hirurg ne budi tvrdoglav, obe sonde "čitaju" gasove, neće valjda cigle. prva je u funkciji korekcije smeše a druga u funkciji provere ispravnosti katalizatora.. Prva u zavisnosti od konstrukcije ide najčešće od 0.2 do 0.8 a druga je obično tu negde oko 430 milivolti što ne mora biti tačno jer savremeniji motori rade namerno u osiromašenoj smeši.
      Prva ima oscilacije a druga je mnogo mirnija.
      Dora. Ja sma kupio originalan katalizator i opet mi nije radilo kako treba. Dok nisam stavio emulator stalno mi je auto bio u siromašnoj smjesi. Kako to sad objasniti. Dakle na benzin nema lampice Check a na plin stalno se pali. I stalno sam posmatrao i gledao. Isti problem se ponavljao. Na kraju stavio emulator i izvukao sondu iz izduva i nema problema. Napon miruje. Katalizator masno plaćen. Kod ovlašćenog.

      Доставио поштар "Поште Српске"

      Comment

      • Booki
        CBC Član
        • 26.02.2017
        • 12
        • Sombor
        • Volvo S60 2.5T AWD

        #33
        Nema više Check Engine otkako sam očistio isparivač, filteri novi i pritisak podešen na 1.5bara (po Zavoli Zeta S), bio je na 1.2bara kad su ga majstori podešavali na začepljenom isparivaču. Uradio sam autokalibraciju na dobro zagrejanom motoru (radna temp)/isparivaču i tu mapu doradio dok mi FT benzinskih dizni nije došao u +/- 0.05ms, a i manje pri radu na benzin i plin. Isproban više puta na otvorenom putu juče i danas, u svim režimima vožnje do crvenog. Nema nikakvih upisanih stalnih ni povremenih grešaka na Volvo diajagnostici. Parametri pri radu na gasu identični parametrima pri radu na benzinu. Mislim da je to to. Hvala na savetima.

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #34
          Sad bar znaš princip štelovanja što mnogi majstori ne znaju
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • Booki
            CBC Član
            • 26.02.2017
            • 12
            • Sombor
            • Volvo S60 2.5T AWD

            #35
            Hvala na savetima, jedino što sam primetio da pritisak gasa na isparivaču varira +/- 0,5 - 0,8 bara u leru pri radu na gas, nije konstantan.

            Comment

            Working...
            X