Prevelik je to pritisak. Spusti ga i razbusi na 3mm, zivnuce ti auto. Vidim citao si upustvo stag, onda si vidio koji je pritisak preporucljiv.
Nemiran rad na leru
Collapse
X
-
Imas temu gdje je nažalost pokojni član foruma speedplus napisao korekciju temperature isparivaca. Pa kad sve zavrsis podesi i to. Osjeti se razlika.
Edit
Evo teme
Da li je bitno posle podešavanja mape na radnoj temperaturi gasa i reduktora vršiti i temperaturnu korekciju mape? Da li AC Stag 4 plus ECU ima neku svoju skrivenu korekciju? Majstori obično ostave korekciju na nuli za ceo opseg temperature gasa. Ako je potebno kako je to najefikasnije uraditi? Znam da bi trebalo krenuti od
Comment
-
-
Originally posted by hirurg83 View PostPrevelik je to pritisak. Spusti ga i razbusi na 3mm, zivnuce ti auto. Vidim citao si upustvo stag, onda si vidio koji je pritisak preporucljiv.
Ako zavrnem na isparivacu na 1bar, nece li to biti malo za turbo motor?
Gesendet von meinem Redmi 4A mit Tapatalk
Comment
-
-
Tu imas malo matematike. Moras znati koliko Bara ti puni turbina da bi mogao da sracunaj pritisak. I naravno moras da uzmes u obzir i pod pritisak ili ti ga vakum. Kad uradis kalibraciju racunar napravi koliki je min pritisak. To imas da vidis u postavkama i to je prag kad ce prebaciti na benzin.
Comment
-
-
Nakon kalibraciju udjes u podešavanja lpg uredjaja pise ti radni pritisak i najniži.
Pritisak turba ti se dodaje na tvoj pritisak a pod pritisak ili ti ga vakum se oduzima.
Zanemarimo atmosferski pritisak..... membrana je oslonjena na oprugu (onu koju podesavas imbusom u sredini isparivaca), i kada pritisak plina savlada silu opruge zatvara se ventil koji propusta plin u isparivac (ne pricamo o elektroventilu). Recimo da je ti je pritisak namešten na 1,5 bara. Sve vrijednosti važe za auto kome motor NE RADI. Kada pokrenes motor pritisak u usisnoj grani (podpritisak - vakuum...) iznosi -0,5 bara. Taj pritisak djeluje na istu onu membranu koja regulira pritisak plina. Obzirom da sada vakuum "uvlaci" tu membranu sa pritiskom od 0,5 bara........ izlazni pritisak LPG-a iz isparivaca (kod motora koji radi na leru) pada na 1,0 bara. Kada stisnes pedalu gasa "u pod" podpritisak u usisnoj grani se mjenja sa -0,5 bara na cca -0,20 bara. Upravo za taj apsolutni rast pritiska raste i izlazni pritisak LPG-a iz isparivača. Znači da je u tom trenutku izlazni pritiska LPG-a = 1,3 bara. Da imas turbo motor i da turbina puni sa +0,5 bara izlazni pritisak LPG-a iznosio bi 2,0 bara. Tim jeftinim trikom postignuto je obogacene smjese kod ubrzanja. Ali za sve te slucajeve na softveru imas prosecno ocitanje izlaznog pritiska 1,5 bara. Pritisak morao bi biti prilicno konstantan za cijelo podrucije broja obrtaja. Znacajan pad (0,2-0,3 bara znači prljave filtere, prignjecena crijeva itd......)Last edited by hirurg83; 30.12.2018, 21:44.
Comment
-
-
Dosta sam smirio rad na leru.. puno je bolje.
Jos sam primjetio da su crijeva na 3. i 4. Cilindru duza od 1. i 2.
A to je jedan veliki NoGo koliko sam shvatio. To bi promjenio. Jel mogu obicno gumeno crijevo (unutrasnji fi 6mm) uzeti, i sva 4 jednake duzine uraditi?
Gesendet von meinem Redmi 4A mit Tapatalk
Comment
-
-
Imaš kod svakog gasadžije creva za gas, nisu skupa. Treba da su iste dužine ali 1 cm neće ništa značiti..
@ Hirurg
Čitao sam tvoje objašnjenje pritiska i posledica i .. nekoliko puta iz zabave da bi uhvatio tok misli i objašnjnja, ja to otprilike znam i ništa nisam razumeoSrećom nema ovde više gasadžija iz AGSS grupe a na žalost ni pokojnog Ivice jer smo to noćima u hiljadama poruka apsolvirali šta je apsolutni a šta relativni pritisak.
Interesuje me da li si nekad merio pritisak na crevu direktno preko manometra a ne preko softvera na kompu?
Comment
-
-
Hehe dora. Ja sam otprilike pohvatao pritiske. Mozda jesam malo konfuzno objasnio. Al sta cu slabo baratam riječima
Nisam mjerio manometrom. Kontam da je softver tačan, mada si me zagolicao sada da cu kad malo ugreje probati da vidim jel gresi softver.
Comment
-
-
Softver retko greši mada desi seAko imaš priliku da pogledaš Landi recimo i kad uporediš sa AC možda se iznenadiš kako pokazuju pritisak
Comment
-
-
Originally posted by Dora View PostImaš kod svakog gasadžije creva za gas, nisu skupa. Treba da su iste dužine ali 1 cm neće ništa značiti..
@ Hirurg
Čitao sam tvoje objašnjenje pritiska i posledica i .. nekoliko puta iz zabave da bi uhvatio tok misli i objašnjnja, ja to otprilike znam i ništa nisam razumeoSrećom nema ovde više gasadžija iz AGSS grupe a na žalost ni pokojnog Ivice jer smo to noćima u hiljadama poruka apsolvirali šta je apsolutni a šta relativni pritisak.
Interesuje me da li si nekad merio pritisak na crevu direktno preko manometra a ne preko softvera na kompu?
Ma kakve plinadzije. Sta god ih pitas, samo te jos prave budalom. Oticu u Motorex kupiti 1m crijeva gumenog
Ja neki dan otisao kod jednog plinadzije da vidim ima li kupiti vecih dizni, da stare ne busim, zbog probe. On me napade, jesam li ja normalan? Najvece koje je on ikada stavljao su 2.2mm??? Koja ti je ****** ugradila 2.5?? Ja se samo zahvalim i odem...
Gesendet von meinem Redmi 4A mit Tapatalk
Comment
-
-
Haha. Gledaj da ti je od dizne do motora što manje crijeva i taj dio je bitan.
U Bosni je svako ziv majstor i ugradjuje plin. A ne zna engleskog jezika 2 riječi. I tako se uče na tudjim autima što je mene nateralo da čitam o plinu sve moguće tekstove.
Comment
-
-
-
I kako sad izgleda mapa posle svega?
Slika na leru kad motor radi na gas i slika na leru kad radi na benzin.
Comment
-
-
Originally posted by Dora View PostI kako sad izgleda mapa posle svega?
Slika na leru kad motor radi na gas i slika na leru kad radi na benzin.
Multiplikator se smanjio, cini mi se sad normalnim. Rad na leru je po meni bolji, ali opet to pufkanje me zabrinjava.
Ne znam da li sam napomenuo da je u početku bio Rail (injektori) W01, pa su onda stavili jači W03. Ali bez poboljšanja.
Jedino još sumnjam da su pogrešno ubušili injektor u usisnu granu (na nepovoljno mjesto). Jer samo na cilindru 3 imam taj problem, i na plinu.
Slike na leru su prikačene
Gesendet von meinem Redmi 4A mit Tapatalk
Comment
-
Comment