Nemiran rad na leru

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hirurg83
    CBC Senator XXL
    • 26.02.2014
    • 398
    • Banjaluka
    • VW Jetta

    #16
    Prevelik je to pritisak. Spusti ga i razbusi na 3mm, zivnuce ti auto. Vidim citao si upustvo stag, onda si vidio koji je pritisak preporucljiv.

    Comment

    • hirurg83
      CBC Senator XXL
      • 26.02.2014
      • 398
      • Banjaluka
      • VW Jetta

      #17
      Imas temu gdje je nažalost pokojni član foruma speedplus napisao korekciju temperature isparivaca. Pa kad sve zavrsis podesi i to. Osjeti se razlika.

      Edit
      Evo teme

      Da li je bitno posle podešavanja mape na radnoj temperaturi gasa i reduktora vršiti i temperaturnu korekciju mape? Da li AC Stag 4 plus ECU ima neku svoju skrivenu korekciju? Majstori obično ostave korekciju na nuli za ceo opseg temperature gasa. Ako je potebno kako je to najefikasnije uraditi? Znam da bi trebalo krenuti od

      Comment

      • zeran
        CBC Član
        • 17.10.2018
        • 20
        • EU
        • Opel

        #18
        Originally posted by hirurg83 View Post
        Prevelik je to pritisak. Spusti ga i razbusi na 3mm, zivnuce ti auto. Vidim citao si upustvo stag, onda si vidio koji je pritisak preporucljiv.
        Ali malo ne kontam ovaj pritisak od 1.3bar. kad dam pun gas, ubrzanje, na oko 4000ob pritisak pane na oko 0.8 bar. Da li je to OK?

        Ako zavrnem na isparivacu na 1bar, nece li to biti malo za turbo motor?

        Gesendet von meinem Redmi 4A mit Tapatalk

        Comment

        • hirurg83
          CBC Senator XXL
          • 26.02.2014
          • 398
          • Banjaluka
          • VW Jetta

          #19
          Tu imas malo matematike. Moras znati koliko Bara ti puni turbina da bi mogao da sracunaj pritisak. I naravno moras da uzmes u obzir i pod pritisak ili ti ga vakum. Kad uradis kalibraciju racunar napravi koliki je min pritisak. To imas da vidis u postavkama i to je prag kad ce prebaciti na benzin.

          Comment

          • zeran
            CBC Član
            • 17.10.2018
            • 20
            • EU
            • Opel

            #20
            Turbina puni sa 0.7bar. Na leru MAP pokazuje 0.3bar

            Kaoo se to racuna? Gdje mi nakon kalibracije pise to?

            Gesendet von meinem Redmi 4A mit Tapatalk

            Comment

            • hirurg83
              CBC Senator XXL
              • 26.02.2014
              • 398
              • Banjaluka
              • VW Jetta

              #21
              Nakon kalibraciju udjes u podešavanja lpg uredjaja pise ti radni pritisak i najniži.

              Pritisak turba ti se dodaje na tvoj pritisak a pod pritisak ili ti ga vakum se oduzima.


              Zanemarimo atmosferski pritisak..... membrana je oslonjena na oprugu (onu koju podesavas imbusom u sredini isparivaca), i kada pritisak plina savlada silu opruge zatvara se ventil koji propusta plin u isparivac (ne pricamo o elektroventilu). Recimo da je ti je pritisak namešten na 1,5 bara. Sve vrijednosti važe za auto kome motor NE RADI. Kada pokrenes motor pritisak u usisnoj grani (podpritisak - vakuum...) iznosi -0,5 bara. Taj pritisak djeluje na istu onu membranu koja regulira pritisak plina. Obzirom da sada vakuum "uvlaci" tu membranu sa pritiskom od 0,5 bara........ izlazni pritisak LPG-a iz isparivaca (kod motora koji radi na leru) pada na 1,0 bara. Kada stisnes pedalu gasa "u pod" podpritisak u usisnoj grani se mjenja sa -0,5 bara na cca -0,20 bara. Upravo za taj apsolutni rast pritiska raste i izlazni pritisak LPG-a iz isparivača. Znači da je u tom trenutku izlazni pritiska LPG-a = 1,3 bara. Da imas turbo motor i da turbina puni sa +0,5 bara izlazni pritisak LPG-a iznosio bi 2,0 bara. Tim jeftinim trikom postignuto je obogacene smjese kod ubrzanja. Ali za sve te slucajeve na softveru imas prosecno ocitanje izlaznog pritiska 1,5 bara. Pritisak morao bi biti prilicno konstantan za cijelo podrucije broja obrtaja. Znacajan pad (0,2-0,3 bara znači prljave filtere, prignjecena crijeva itd......)
              Last edited by hirurg83; 30.12.2018, 21:44.

              Comment

              • zeran
                CBC Član
                • 17.10.2018
                • 20
                • EU
                • Opel

                #22
                Dosta sam smirio rad na leru.. puno je bolje.

                Jos sam primjetio da su crijeva na 3. i 4. Cilindru duza od 1. i 2.

                A to je jedan veliki NoGo koliko sam shvatio. To bi promjenio. Jel mogu obicno gumeno crijevo (unutrasnji fi 6mm) uzeti, i sva 4 jednake duzine uraditi?

                Gesendet von meinem Redmi 4A mit Tapatalk

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #23
                  Imaš kod svakog gasadžije creva za gas, nisu skupa. Treba da su iste dužine ali 1 cm neće ništa značiti..

                  @ Hirurg
                  Čitao sam tvoje objašnjenje pritiska i posledica i .. nekoliko puta iz zabave da bi uhvatio tok misli i objašnjnja, ja to otprilike znam i ništa nisam razumeo Srećom nema ovde više gasadžija iz AGSS grupe a na žalost ni pokojnog Ivice jer smo to noćima u hiljadama poruka apsolvirali šta je apsolutni a šta relativni pritisak.
                  Interesuje me da li si nekad merio pritisak na crevu direktno preko manometra a ne preko softvera na kompu?
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • hirurg83
                    CBC Senator XXL
                    • 26.02.2014
                    • 398
                    • Banjaluka
                    • VW Jetta

                    #24
                    Hehe dora. Ja sam otprilike pohvatao pritiske. Mozda jesam malo konfuzno objasnio. Al sta cu slabo baratam riječima

                    Nisam mjerio manometrom. Kontam da je softver tačan, mada si me zagolicao sada da cu kad malo ugreje probati da vidim jel gresi softver.

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #25
                      Softver retko greši mada desi se Ako imaš priliku da pogledaš Landi recimo i kad uporediš sa AC možda se iznenadiš kako pokazuju pritisak
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • zeran
                        CBC Član
                        • 17.10.2018
                        • 20
                        • EU
                        • Opel

                        #26
                        Originally posted by Dora View Post
                        Imaš kod svakog gasadžije creva za gas, nisu skupa. Treba da su iste dužine ali 1 cm neće ništa značiti..

                        @ Hirurg
                        Čitao sam tvoje objašnjenje pritiska i posledica i .. nekoliko puta iz zabave da bi uhvatio tok misli i objašnjnja, ja to otprilike znam i ništa nisam razumeo Srećom nema ovde više gasadžija iz AGSS grupe a na žalost ni pokojnog Ivice jer smo to noćima u hiljadama poruka apsolvirali šta je apsolutni a šta relativni pritisak.
                        Interesuje me da li si nekad merio pritisak na crevu direktno preko manometra a ne preko softvera na kompu?
                        Kod mene su razlika 5-10cm sigurno.

                        Ma kakve plinadzije. Sta god ih pitas, samo te jos prave budalom. Oticu u Motorex kupiti 1m crijeva gumenog

                        Ja neki dan otisao kod jednog plinadzije da vidim ima li kupiti vecih dizni, da stare ne busim, zbog probe. On me napade, jesam li ja normalan? Najvece koje je on ikada stavljao su 2.2mm??? Koja ti je ****** ugradila 2.5?? Ja se samo zahvalim i odem...

                        Gesendet von meinem Redmi 4A mit Tapatalk

                        Comment

                        • hirurg83
                          CBC Senator XXL
                          • 26.02.2014
                          • 398
                          • Banjaluka
                          • VW Jetta

                          #27
                          Haha. Gledaj da ti je od dizne do motora što manje crijeva i taj dio je bitan.
                          U Bosni je svako ziv majstor i ugradjuje plin. A ne zna engleskog jezika 2 riječi. I tako se uče na tudjim autima što je mene nateralo da čitam o plinu sve moguće tekstove.

                          Comment

                          • zeran
                            CBC Član
                            • 17.10.2018
                            • 20
                            • EU
                            • Opel

                            #28
                            Stavio sam sva 4 crijeva na tacno 20cm. Opet isto

                            Još mi samo čudno onaj Senzor za pritisak/temp. Plina je ca. 50cm od Injektora prema isparivaču. I još od njega do isparivača ima nekih 40cm. Da li je to ok?
                            Last edited by zeran; 05.01.2019, 19:23.

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #29
                              I kako sad izgleda mapa posle svega?
                              Slika na leru kad motor radi na gas i slika na leru kad radi na benzin.
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • zeran
                                CBC Član
                                • 17.10.2018
                                • 20
                                • EU
                                • Opel

                                #30
                                Originally posted by Dora View Post
                                I kako sad izgleda mapa posle svega?
                                Slika na leru kad motor radi na gas i slika na leru kad radi na benzin.
                                Rszbušio sam dizne na 3mm. Opet pufkanje na auspuhu, i preko Torque Aplikacije vidim Missfires na cilindru 3. (kao i do sada).

                                Multiplikator se smanjio, cini mi se sad normalnim. Rad na leru je po meni bolji, ali opet to pufkanje me zabrinjava.

                                Ne znam da li sam napomenuo da je u početku bio Rail (injektori) W01, pa su onda stavili jači W03. Ali bez poboljšanja.

                                Jedino još sumnjam da su pogrešno ubušili injektor u usisnu granu (na nepovoljno mjesto). Jer samo na cilindru 3 imam taj problem, i na plinu.

                                Slike na leru su prikačene

                                Gesendet von meinem Redmi 4A mit Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X