Fiat Tipo 1.4 16v, problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #16
    Pre čaršava da odgovorim za ko ne čita. Verovatno ne valja isparivač, pušta pomalo na viljušci. Što se tiče podešavanja, pročitaj nadalje tekst.
    Može da se podesi ali preko trimova što znači ako nemaš valjke voziti par sati i opet...

    I Gofast je deset u glavu za sve ostale mada se mnogi neće složiti sa tim a Qbox je već svemirski brod. Ima naravno i možda boljih ali koštaju 3 puta više.
    Kažem "možda" jer ne vidim šta bi to falilo Qboxu od opcija a da mi zatrebalo do sada. Autokorekciju radi kao besanm doduše koristim uvek OBD autokorekciju na ISA jer je ISA2 umo da se slupa na odredjenim autima pa sad koristim isključivo OBD mada je ISA3 sasvim druga priča od ISA2.

    Na ovom forumu je bio jedan mag autodijagnostike, Valent Vudriga, i u mnogim noćima čatajući sa njim uvek se zalagao da kupim dijagnostiku koja rezultat predstavlja kroz grafiku. Poslušao sam ga naravno i on mi je kupio neku u jamerici i to radi i dana danas.

    Pre dok sam radio Lovato, Landi Renzo, Zavoli i te italijanske gejove uvek je bio problem kroz podešavanje jer nikad nisam bio pametan da li je dobro ili ne.

    Kolege koje rade te gejove i dalje će se zakleti da je to najbolje na svetu ali ja sam stvarno glup da to naštelujem i da znam da sam naštelovao. TO što ne pali lampicu ne igra mi ulogu.

    Prvi Stag 200 koji i dalje radi na turbo americi imao je grafički prikaz rezultata podešavanja i od tada počinje novija istorija ugradnje gasa. Sa tim načinom i Baba Kurana može biti majstor. Imao je to i Agis i čuveni "tomasetto" i još neki ali nesavrešeno, Stag je bio od početka savršen.

    Nekad davno su popovi pisali isključivo na latinskom i nerazumljivim jezikom da bi pučanstvo bilo neobrazovano i lako se njime vladalo. Kao lekari danas, nije da su neobrazovanoi i ne znaju da pišu, naprotiv, ali vežbaju da pišu nerazumljivo...

    Gej sekte italijanske rade to i dan danas šiframa na softveru, nekim "elitizmom" i sl.
    AC Stag je od prvog dana open source i verujem da će takav i dalje ostati jer su pametni momci.

    Nema veze sa temom, ali malo istorije.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • mrdragan
      CBC Član
      • 13.07.2009
      • 88
      • Sombor

      #17
      Bravo za post, upravo sam to i rekao za štelovanje ovog Zavoli kontrolera. Može to da se podesi ali se navozaš i navozaš, ja dok sam štelovao preko trimova čak sam koristio u Windowsu i screen recording pa posle analizirao kroz gledanje snimljenog videa, ali... Stag je za ovo mag, našteluješ mapu mnogo brže, lakše, komfornije i posle ako posumnjaš u nešto provozaš malo na benzin pa malo na gas, prikopčaš se i proveriš gde si. Ovde ako posumnjaš u mapu prikopčaš se i ponovo prešteluješ tako što se opet vozaš i vozaš... Moj poslednji Zavoli... Ajd da ne kudim sve, dizne su stvarno odlične...
      Last edited by mrdragan; 18.08.2019, 13:21.

      Comment

      • mrdragan
        CBC Član
        • 13.07.2009
        • 88
        • Sombor

        #18
        Danas pre podne sam naštelovao gas iz početka i vozio ga na gas. Večeras upalim auto i isti problem, doduše ne pali check engine lampicu ali par minuta ne prima gas kako treba i to i na benzin i na gas. Da li je taj isparivač za smeće ili se to rešava zamenom membrana ili čega već?

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #19
          Nov isparivač košta 5900, original membrane preko 2000, tako da se ne isplati em je stvarno zeznut za reparaciju. Nov AC košta 5300 sa ventilom i senzorom, pa ti vidi
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • mrdragan
            CBC Član
            • 13.07.2009
            • 88
            • Sombor

            #20
            Evo sad sam izvadio crevo i stavio u flasu vode, na leru ne pusta nista, nisam imao nikog da da gas, mozda bi bilo drugacije. Nisam vise pametan...

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #21
              "Meri" se kad motor ne radi.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • mrdragan
                CBC Član
                • 13.07.2009
                • 88
                • Sombor

                #22
                Ne pušta ni sa ugašenim motorom (bilo bi mu malo rano da prosvira na 40k km).

                Elem, imam utisak da je problem sledeći, ovaj motor dosta brzo postiže radnu temperaturu, pogotovo leti (kad je hladno problem nije postojao). Meni je bila podešena temperatura prebacivanja na gas na 30 stepeni što na hladan start bude već posle oko pola minuta, praktično još ni ne krenem a već sam na gasu. Benzinski ECU prilikom hladnog starta ima posebnu logiku i algoritme te s obzirom da je u otvorenoj petlji još uvek ne koristi podatke sa svih senzora.

                U tom periodu on tu logiku još ni ne završi a uleti mu gas koji se još nije ni približio temperaturi na kojoj je sve štelovano te samim tim ni smeša na gas još nije najoptimalnija. Benzinski ECU pokupi i zapamti ko zna šta i sledeći hladan start radi kao raštimovan klavir.

                S obzirom da u logiku Fiatovog benzinskog ECU-a pri hladnom startu ne mogu da uđem a samim tim ne mogu ni gasni ECU da nateram da sledi tu logiku, ono što sam uradio je jednostavno postavljanje konzervativnijih parametara za prebacivanje na gas. Digao sam temperaturu prebacivanja na 40 stepeni i uključio i kriterijum minimalnog broja obrtaja, za sad na 1500 u akceleraciji.

                Jednostavno sam pustio da radi malo duže na benzin. Prvo jutro danas prošlo bez problema, a za dalje ako bude trebalo ćeraćemo se još sa problematikom [emoji3]
                Last edited by mrdragan; 19.08.2019, 21:55.

                Comment

                • aveja87
                  CBC Početnik
                  • 20.03.2021
                  • 3
                  • ivanjica
                  • fiat tipo 1.4 16v

                  #23
                  pozdrav svima

                  Vidim da tema odavno nije aktivna ali bih se ukljucio...

                  Naime imam isti problem sa fiat tipo 1.4 16v auto je nov kupljen pre mesec dana, na 500km sam ugradio stag4+, rasplinjac tomaseto i isti problem se javlja kao gore naveden u temi...

                  kada je hladno na prvom paljenju trokira pali gresku nemirno radi na dijagnostici prijavljuje losu smesu...kada zatvorim bocu sledeca hladna paljenja normalna bez greske bez paljenja lampica itd....

                  pa bih voleo da mi clan koji je pokrenuo temu ako je resio svoj problem napise sta je bilo u pitanju posto smo isprobali sve moguce i nemoguce....

                  sipali benzin od 100 oktana po preporuci iz servisa cak stavili druge nove dizne i rasplinjac i uvek isto...

                  unapred hvala

                  Comment

                  • mrdragan
                    CBC Član
                    • 13.07.2009
                    • 88
                    • Sombor

                    #24
                    Rešen je problem na način koji sam opisao u svom poslednjem postu. Malo sam podigao temperaturu prebacivanja na gas i sve radi savrseno, sada je na 35 stepeni. Medjutim kod mene je potpuno drugi sistem u pitanju, Zavoli Bora S32 tako da ne bih upoređivao ta dva problema.

                    Liči mi da kod vas taj sistem uopšte nije dobro ili ugrađen ili podešen (ili oba) i da morate naći boljeg majstora. Čim on kaže sipaj benzin od 100 oktana odmah znam koliko ne zna.

                    Druga stvar, taj auto ima Euro 6 normu i ja tu opšte ne preporučujem Stag4, već Stag QBOX plus.

                    Sent from my SM-G985F using Tapatalk
                    Last edited by mrdragan; 20.03.2021, 10:43.

                    Comment

                    • aveja87
                      CBC Početnik
                      • 20.03.2021
                      • 3
                      • ivanjica
                      • fiat tipo 1.4 16v

                      #25
                      Originally posted by mrdragan View Post
                      Rešen je problem na način koji sam opisao u svom poslednjem postu. Malo sam podigao temperaturu prebacivanja na gas i sve radi savrseno, sada je na 35 stepeni. Medjutim kod mene je potpuno drugi sistem u pitanju, Zavoli Bora S32 tako da ne bih upoređivao ta dva problema.

                      Liči mi da kod vas taj autogas uopšte nije dobro ili ugrađen ili podešen i da morate naći boljeg majstora. Čim on kaže sipaj benzin od 100 oktana odmah znam koliko ne zna.

                      Sent from my SM-G985F using Tapatalk
                      Za benzin mi je receno u ovlascenom fiat servisu njihov elektricar elektronicar dao taj savet...Posto se bavim taksi prevozom u istom trenutku su kupljena dva fiat tipa i jedan 500l svi sa istim motorima isti uredjaj ugradjen isto podesen samo sa ovim jednim imamo problem.....

                      Hvala na odgovoru ako imate jos neki savet bio bih vam zahvalan...

                      Comment

                      • mrdragan
                        CBC Član
                        • 13.07.2009
                        • 88
                        • Sombor

                        #26
                        Još je tragičnije ako su vam to rekli u ovlašćenom servisu. Moraju da znaju da oktanski broj nema veze sa kvalitetom benzina već sa otpornošću benzina na detonacije, što kod vas nije problem. Za taj auto je namenjen 95 oktanski benzin i mora da radi savršeno.

                        Drugo, ne znam zbog čega vam je majstor savetovao Stag4 u taj auto, jer on ima Euro 6 normu i neki minimum a rekao bih i optimum je Stag QBOX plus. Da vam ne objašnjavam zašto vam treba ovaj drugi ECU jer bi potrajalo a nije ni bitno da znate.

                        Sa druge strane savetujem vam i da ugradite brže i kvalitetnije dizne jer pretpostavljam da vam je majstor ubacio Valtek od 3 oma ili slične. Naravno može to sve da radi (ali ne kako bi trebalo) i nije to prouzrokovalo problem koji imate pogotovo što na drugim autima za sad nema problema, ali mi sve govori da majstor nije dovoljno stručan.





                        Sent from my SM-G985F using Tapatalk
                        Last edited by mrdragan; 20.03.2021, 11:31.

                        Comment

                        • dejopejic
                          CBC Početnik
                          • 27.02.2022
                          • 1
                          • Beograd
                          • Fiat Tipo

                          #27
                          Molba

                          Originally posted by aveja87 View Post
                          pozdrav svima

                          Vidim da tema odavno nije aktivna ali bih se ukljucio...

                          Naime imam isti problem sa fiat tipo 1.4 16v auto je nov kupljen pre mesec dana, na 500km sam ugradio stag4+, rasplinjac tomaseto i isti problem se javlja kao gore naveden u temi...

                          kada je hladno na prvom paljenju trokira pali gresku nemirno radi na dijagnostici prijavljuje losu smesu...kada zatvorim bocu sledeca hladna paljenja normalna bez greske bez paljenja lampica itd....

                          pa bih voleo da mi clan koji je pokrenuo temu ako je resio svoj problem napise sta je bilo u pitanju posto smo isprobali sve moguce i nemoguce....

                          sipali benzin od 100 oktana po preporuci iz servisa cak stavili druge nove dizne i rasplinjac i uvek isto...

                          unapred hvala
                          Pozdrav, da li si rešio problem i kako? Sve je identično i kod mene.
                          Hvala unapred

                          Comment

                          • aveja87
                            CBC Početnik
                            • 20.03.2021
                            • 3
                            • ivanjica
                            • fiat tipo 1.4 16v

                            #28
                            Originally posted by dejopejic View Post
                            Pozdrav, da li si rešio problem i kako? Sve je identično i kod mene.
                            Hvala unapred
                            Plinski ueedjaj nije bio dobro podešen.....siromašna smeša....podigli smešu i problem rešen....

                            Comment

                            Working...
                            X