Pre čaršava da odgovorim za ko ne čita. Verovatno ne valja isparivač, pušta pomalo na viljušci. Što se tiče podešavanja, pročitaj nadalje tekst.
Može da se podesi ali preko trimova što znači ako nemaš valjke voziti par sati i opet...
I Gofast je deset u glavu za sve ostale mada se mnogi neće složiti sa tim a Qbox je već svemirski brod. Ima naravno i možda boljih ali koštaju 3 puta više.
Kažem "možda" jer ne vidim šta bi to falilo Qboxu od opcija a da mi zatrebalo do sada. Autokorekciju radi kao besanm doduše koristim uvek OBD autokorekciju na ISA jer je ISA2 umo da se slupa na odredjenim autima pa sad koristim isključivo OBD mada je ISA3 sasvim druga priča od ISA2.
Na ovom forumu je bio jedan mag autodijagnostike, Valent Vudriga, i u mnogim noćima čatajući sa njim uvek se zalagao da kupim dijagnostiku koja rezultat predstavlja kroz grafiku. Poslušao sam ga naravno i on mi je kupio neku u jamerici i to radi i dana danas.
Pre dok sam radio Lovato, Landi Renzo, Zavoli i te italijanske gejove uvek je bio problem kroz podešavanje jer nikad nisam bio pametan da li je dobro ili ne.
Kolege koje rade te gejove i dalje će se zakleti da je to najbolje na svetu ali ja sam stvarno glup da to naštelujem i da znam da sam naštelovao. TO što ne pali lampicu ne igra mi ulogu.
Prvi Stag 200 koji i dalje radi na turbo americi imao je grafički prikaz rezultata podešavanja i od tada počinje novija istorija ugradnje gasa. Sa tim načinom i Baba Kurana može biti majstor. Imao je to i Agis i čuveni "tomasetto" i još neki ali nesavrešeno, Stag je bio od početka savršen.
Nekad davno su popovi pisali isključivo na latinskom i nerazumljivim jezikom da bi pučanstvo bilo neobrazovano i lako se njime vladalo. Kao lekari danas, nije da su neobrazovanoi i ne znaju da pišu, naprotiv, ali vežbaju da pišu nerazumljivo...
Gej sekte italijanske rade to i dan danas šiframa na softveru, nekim "elitizmom" i sl.
AC Stag je od prvog dana open source i verujem da će takav i dalje ostati jer su pametni momci.
Nema veze sa temom, ali malo istorije.
Može da se podesi ali preko trimova što znači ako nemaš valjke voziti par sati i opet...
I Gofast je deset u glavu za sve ostale mada se mnogi neće složiti sa tim a Qbox je već svemirski brod. Ima naravno i možda boljih ali koštaju 3 puta više.
Kažem "možda" jer ne vidim šta bi to falilo Qboxu od opcija a da mi zatrebalo do sada. Autokorekciju radi kao besanm doduše koristim uvek OBD autokorekciju na ISA jer je ISA2 umo da se slupa na odredjenim autima pa sad koristim isključivo OBD mada je ISA3 sasvim druga priča od ISA2.
Na ovom forumu je bio jedan mag autodijagnostike, Valent Vudriga, i u mnogim noćima čatajući sa njim uvek se zalagao da kupim dijagnostiku koja rezultat predstavlja kroz grafiku. Poslušao sam ga naravno i on mi je kupio neku u jamerici i to radi i dana danas.
Pre dok sam radio Lovato, Landi Renzo, Zavoli i te italijanske gejove uvek je bio problem kroz podešavanje jer nikad nisam bio pametan da li je dobro ili ne.
Kolege koje rade te gejove i dalje će se zakleti da je to najbolje na svetu ali ja sam stvarno glup da to naštelujem i da znam da sam naštelovao. TO što ne pali lampicu ne igra mi ulogu.
Prvi Stag 200 koji i dalje radi na turbo americi imao je grafički prikaz rezultata podešavanja i od tada počinje novija istorija ugradnje gasa. Sa tim načinom i Baba Kurana može biti majstor. Imao je to i Agis i čuveni "tomasetto" i još neki ali nesavrešeno, Stag je bio od početka savršen.
Nekad davno su popovi pisali isključivo na latinskom i nerazumljivim jezikom da bi pučanstvo bilo neobrazovano i lako se njime vladalo. Kao lekari danas, nije da su neobrazovanoi i ne znaju da pišu, naprotiv, ali vežbaju da pišu nerazumljivo...
Gej sekte italijanske rade to i dan danas šiframa na softveru, nekim "elitizmom" i sl.
AC Stag je od prvog dana open source i verujem da će takav i dalje ostati jer su pametni momci.
Nema veze sa temom, ali malo istorije.
Comment