porsche 944 turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ale944
    CBC Senator XXL
    • 20.03.2006
    • 1457
    • Beograd

    porsche 944 turbo

    zeleo bih da cujem iskustva vas koji imate venturi na turbo motorima, koji isparivac se najbolje pokazao, mixer itd..
    motor je 2.5 turbo 4 cilindra, 220-300 ks, bosch motronic sa VAF-om
    Za sad planiram da ubacim venturi, pa bi dobrodosao neki savet, velicina i tip mixera, isparivac, sa ili bez lambda control-a...
    inace auto nema lambda sondu ali mozda bih je ugradio ako bi stavljao lambda.contr. Koje signale koristi l.contr. osim signala sa sonde?
    precnik grane kod leptira je oko 70-80 mm, izmericu pa javljam....
    koliki bi trebao da bude precnik difuzora , za neki optimalni delta p bez mnogo narusavanja air flow-a? Snaga motora trenutno 220 ks, u planu do 300 sa sitnijim modifikacijama (boost, intercooler...)
    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
  • APOGEE
    CBC Senator
    • 01.06.2005
    • 243
    • Beograd, Vracar

    #2
    Mislim da bi prvenstveno trebao da se odlucis sta da radis sa kolima, ili ugradnja plina-dakle jeftinija voznja uz gubitak performansi ili friziranje-skuplja voznja, jer jedno i drugo ne idu bas zajedno.
    Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #3
      Dalo bi se to nekako i srediti ali bi trebao da se ugradi ne bas jevtin sekvencijalini gasni sistem. Isla bi ta kombinacija dosta fino. Naravno i malo veci tank za gas da se ne trci stalno na pumpu posto bi trosio prilicno.

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        Pa nije mu ni skup sekvencijalni jel je 4 cilindra motor a vrede ce.
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #5
          Cena sekvencijalnog sistema su trenutno takve da se prakticno ne isplati ugradjivati klasican sistem. Isparivac za snage preko 170kW, mixer, emulator i kasnije lambda kontrola, donosi cenu koja je tek jedva nesto niza od cene sekvencijalnog sistema (mozda nekih 100-150E).

          Po meni je venturi, neisplativ za taj motor. Jos ako detonira! Napravice stetu, koja visestruko prelazi cenu sekvencijalnog sistema.

          Zato pamet u glavu, ....
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • ale944
            CBC Senator XXL
            • 20.03.2006
            • 1457
            • Beograd

            #6
            de malo potkrepi sa ciframa to da je samo 150 eur sekvent skuplji..?
            sekvent za 4 cilindra i 200 kw je 1xxx eur, koliko to onda kosta venturi??
            slazem se ja lepo sa svima vama da je sekvent prava stvar, ali meni niko
            nije odgovorio na pitanje, koji se isparivac najbolje pokazao sa venturijem na turbu.
            koliko sam uspeo da vidim iz predhodnoh postova Ivane i ti si ranije imao venturi na turbu, pa nemoj sada meni pricati kako to nista ne valja...ako nesto s****m sjebacu svoj auto, pa vas molim da se ne brinete u moje ime.

            Dakle, koji isparivac/mixer i cena?
            http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              #7
              Nije to bas tako jednostavno kao sto mislis, no ne upustam se u dalja objasnjavanja, jer ti znas sta hoces, a ne znas sta radis.

              Reduktor, LOVATO RGE 220 Turbo, za snage motora do 220kW.

              Mesac, ne postoji za taj model. Mora da se improvizuje, ili pravi kod strugara. Maximalni precnik difuzora 28-31mm.
              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Originally posted by ale944
                de malo potkrepi sa ciframa to da je samo 150 eur sekvent skuplji..?
                sekvent za 4 cilindra i 200 kw je 1xxx eur, koliko to onda kosta venturi??
                slazem se ja lepo sa svima vama da je sekvent prava stvar, ali meni niko
                nije odgovorio na pitanje, koji se isparivac najbolje pokazao sa venturijem na turbu.
                koliko sam uspeo da vidim iz predhodnoh postova Ivane i ti si ranije imao venturi na turbu, pa nemoj sada meni pricati kako to nista ne valja...ako nesto s****m sjebacu svoj auto, pa vas molim da se ne brinete u moje ime.

                Dakle, koji isparivac/mixer i cena?
                Pa kad si postavio pitanje "koji se isparivač najbolje pokazao"... Šta sad očekuješ da neko ima turbo mašinu i po mogućnosti baš Porše pa da je izmenjao sve firme ili modele jednog proizvodjača i da ti pošalje ocenu?

                Ovde ne pomažemo u s******nju auta nego obrnuto, prema tome za to ćeš morati potražiti pomoć na drugom mestu.
                Ako te zanima kako treba tu već može da se pomogne, ako se to ne slaže sa tvojim vidjenjem rešenja problema to nije naš problem.

                Svakom ko ima venturi u turbu i tvrdi da je to baš onako cool i da mu ide kako treba ja nudim opkladu u šta hoće da ću uspeti da ga iznerviram u roku od 40 sekundi.
                Ne postoji jeftino i dobro rešenje bar ne oba na istom mestu.
                U svakom slučaju smanji ton.
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • Uros Piperski
                  CBC Senator XXL
                  • 31.01.2005
                  • 2978
                  • Beograd

                  #9
                  I idi predstavi se!


                  RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                  Comment

                  • ale944
                    CBC Senator XXL
                    • 20.03.2006
                    • 1457
                    • Beograd

                    #10
                    @IvanT U pravu si, znam sta hocu ali jos nisam siguran kako to da izvedem, pa sam zbog toga i postavio pitanje ovde...
                    hvala za info za isparivac, a sto se tice mixera, zasto tako mali difuzor? sta se desava sa smesom ako se stavi veci difuzor?
                    nisi mi odgovorio koje signale koristi lambda control (osim signala sa sonde) i da li bi on u slucaju veceg difuzora mogao da kompenzuje eventualno siromasnu smesu. Takodje, u slucaju veceg precnika difuzora da li bi pomogle vece rupice za gas ? koji si difuzor koristio na kappi?
                    Posto imam dovoljno mesta da smestim pravu venturi cev, kakve se koriste za merenje protoka ili mesanje fluida uz manje otpore strujanju ,
                    razmisljam i o toj varijanti....

                    @Dora Pa naravno da ocekujem komentare ljudi koji imaju venturi na turbu, koliko sam video ima takvih ovde. sta je tu cudno? Porse ili ne, venturi je venturi, i turbo je turbo... a da je cool i nije, i ne treba preterana mudrost pokazati nekome da venturi nije idealan,i za manje od 40 sekundi...tako da majstore, ako ces da se pravis pametan, daj neki pametan savet ako znas, a ako ne onda ne idi u off....
                    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #11
                      Originally posted by ale944

                      @Dora Pa naravno da ocekujem komentare ljudi koji imaju venturi na turbu, koliko sam video ima takvih ovde. sta je tu cudno? Porse ili ne, venturi je venturi, i turbo je turbo... a da je cool i nije, i ne treba preterana mudrost pokazati nekome da venturi nije idealan,i za manje od 40 sekundi...tako da majstore, ako ces da se pravis pametan, daj neki pametan savet ako znas, a ako ne onda ne idi u off....
                      Naravno da ne bih da se pravim pametan, uvek se nadere, davno me prošlo.
                      Naravno da ima ljudi sa venturijem i turbom.
                      Naravno da ti ljudi nemaju pojma koji je isparivač najbolji jer su probali samo jedan.
                      Naravno da bi majstori morali imati više pojma jer su makar videli više od jedne vrste u upotrebi.
                      Naravno da će majstori reći da to ne valja inače ne bi bili majstori.
                      Naravno da to sve piše po ovom forumu.
                      Naravno da ću reagovati ako postaviš prvu poruku sa pogrešnom temom i nastupiš arogantno kao "ko vas džebe ja znam šta mi treba samo ne znam kako bih to".
                      Naravno da je prva asocijacija na to odgovoriti pa kad znaš šta pitaš, uradi.

                      Naravno da bih ja voleo da znam to što ti hoćeš da kažeš da znaš jer bih do sada uradio više turba.
                      Naravno da neću odgovoriti na to pitanje jer ako tebe ne interesuje šteta na motoru, mene zanima samo zbog toga šro će i drugi neko to uraditi pa će napisati "eno tamo sam pročitao da može".
                      Normalno da je rečeno da može ali nije dobro.

                      Normalno da sam više reagovao na ton "ajd ne pravi se pametan, nego reci tu ******štinu pa da uradim, ja sam pametan a vi ste glupi".

                      Normalno da sa tim tonom ovde nemaš šta da tražiš.

                      I na kraju, naravno da ću ja odretiti šta je off a ne ti
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • ale944
                        CBC Senator XXL
                        • 20.03.2006
                        • 1457
                        • Beograd

                        #12
                        e Doro, ako je ovde neko arogantan onda si to ti.... nemoz covek da postavi pitanje a da ti ne banes sa nadobudnim stavom "ja sam majstorcina, a vi ostali nemate pojma, dodjite kod mene da vam ja pokazem kako se to radi" ...znas sta valja a sta ne valja, ti odredjujes sta je off a sta nije...u cemu je poenta onda foruma i diskusije????
                        ako je to sve sto si imao da kazes, nemoj onda molim te vise, mozda ce neko imati nesto korisno da kaze...
                        i majstore, zakrpi taj rezervoar pa onda pricaj drugima kako sta treba ili ne...
                        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #13
                          ale944 tebi se bash svidja da fazone "drumski razbojnik" unosish na ovaj forum? Preporuka : Spusti loptu i ispocetka.


                          Meshach nece biti restriktor, oces 300KS sa iz te mashine na gas, spremi se da nabacis turbinu takodje koja je za 350 ks da pokrijes gubitke, ima ih i TREBAJU TI.

                          Razlog je jednostavan, gde je pozeljna razlika u pritsku ispred i iza meshacha, dakle da isti sluzi kao brana eventualnoj detonaciji, i gde ce sama razlika u pritisku gde je pritisak veci ispred meshacha te i inertna masa zabijenog vazduha u cilju blokade eventualnog back pulsa. To je jedini nacin da ostanes na sigurnoj liniji za InterCoolerom i sa TuRbinom.

                          Ukoliko nebi imao tu restrikciju desilo bi ti se sa turbinom isto sto i sa pokvarenim dump valve, dakle unakazio bi je relativno brzo. Ni neko preterano obogacenje smese ti nebi donelo garanciju da je sistem zdrav za koriscenje u svim okolnostima.

                          Dakle, meshach ti nece biti restriktor, imas ceo niz formula koje su lepljive na Moto odeljenju koje jasno ukazuju na chinjenice.

                          31mm restriktor ima propust od 250gr/sec , tj. oko 340KS.

                          Dakle, sve sto si zamislio moze ali kako je vec recheno nema ekonomskog opravdanja kontra rizika koji nosi.

                          PS: Jedan od moderatora te je usmerio na predstavljanje, posto si vec procitao dosta po forumu da se zakljuciti da znash da je forumska zajednica tipa kontra krticharenja, trazis pomoc, zahtevas a nenudis nista.

                          Postavi se sa sledecim stavom:

                          Usao si u tudju kucu i krenuo pogresno. To je to sto se upravo desava.

                          U USA brane svoju teritoriju legalno, onako, metak u glavu i sve po zakonu. Nadam se da nam taj vid divljastva netreba da imamo vishe kulture nego toliko.
                          Dakle. jasno ti je da odbijanje saradnje u cilju predstavljanja dovodi u sumnju tvoje namere, tako da u krajnjem slucaju ostaje solucija USA pravila.

                          Take Your shot
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • ale944
                            CBC Senator XXL
                            • 20.03.2006
                            • 1457
                            • Beograd

                            #14
                            @boost
                            hvala na konacno pravom odgovoru, to su otprilike informacije koje sam trazio.
                            nisam nikakav drumski razbojnik ) a sto se tice kako kazes kontra krticharenja, necu po svaku cenu da pisem bilo sta. ako mogu nekome da pomognem svojim odgovorom, naravno da cu to i uraditi. tek sam se registrovao, ima vremena.
                            hvala.
                            http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                            Comment

                            • ale944
                              CBC Senator XXL
                              • 20.03.2006
                              • 1457
                              • Beograd

                              #15
                              sto se tice predstavljanja, ja hocu al server nece
                              poruka tipa:"sorry only (pa nesto, ne secam se sta) users can post"
                              http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                              Comment

                              Working...
                              X