porsche 944 turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JaMaL
    CBC Senator XXL
    • 14.04.2007
    • 448
    • JaMaL

    #91
    Re: porsche 944 turbo

    sve to stoji... logicno je da ako imas nacina da promenis mape da ce sa 100+ oktana da ide bolje, pogotovu turbo...

    mene zanima sta je sa onim pricama o "susenju" motora itd... taj deo podmazivanja motora benzinom nikada nisam kapirao... to je nesto kao olovni-bezolovni benzin i glave motora koje ih ne vole... ali sta je s aplinom? koji je totalno drugacije gorivo?

    Comment

    • ale944
      CBC Senator XXL
      • 20.03.2006
      • 1457
      • Beograd

      #92
      Re: porsche 944 turbo

      na nekim motorima na kojima se stedelo na kvalitetu siceva ventila se ugradi flash lube i to je to...ima dosta teksta na tu temu u autogas sekciji..
      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #93
        Re: porsche 944 turbo

        Originally posted by JaMaL
        sve to stoji... logicno je da ako imas nacina da promenis mape da ce sa 100+ oktana da ide bolje, pogotovu turbo...

        mene zanima sta je sa onim pricama o "susenju" motora itd... taj deo podmazivanja motora benzinom nikada nisam kapirao... to je nesto kao olovni-bezolovni benzin i glave motora koje ih ne vole... ali sta je s aplinom? koji je totalno drugacije gorivo?
        Obzirom da vozimo isti motor stare konstrukcije 8 ventila i da moj ide na plin već skoro tri godine ne znam šta drugo da ti kažem. Pošto je ovih dana doterivanje mape na benzin u toku izgleda ovako pa ide bolje na plin mada e ni na bezin ne žalim sem potrošnje

        Mnogo sam puta objasnio ali još jednom. Sušenje motora nema jer to nije sušara niti je benzin podmazujući faktor, to zna svaki majstor koji oprao masne ruke benzinom ili bar jednom u životu rastavio neki motor pa video kuda benzin ide.

        Ventili su priča za sebe, baš prastari motori su imali potrebu da se "dokivaju" olovom sicevi i pečurke ventila, onaj deo koji naleže na sic, ta vremena su davno prošla čak i za mene.
        Glave motora opet, kritične su gusane zbog sistema spaljene zemlje koju imitira plin, nema nasalaga koksa ni čadji koja vremenom zapušava porozne odlivke sa rupicama kao na benzinu. Tehnologija livenja gusa i sama čistoća materijala za ono malo motora koji još uvak imaju gusanu glavu je daleko napredovala.

        Moj auto ide na olovni benzin, kad sam ubacio gas odmah je bio sekvent i dodao sam lambda sondu koju nema fabrički samo zbog gasa. Od onda koristim bezolovni benzin a sad imam wide band sondu pa mi je stalno strah da mi neki blenta na pumpi samoinicijativno natoči olovni benzin pošto i dalje imam običan veliki otvor na ulazu u rezervoar pa dežuram dok ne počne točiti....
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        Working...
        X