porsche 944 turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • skyline
    CBC Senator XXL
    • 31.07.2007
    • 3149
    • Cacak

    #76
    Re: porsche 944 turbo

    hehe, ja ti skidam kapu za projekat
    razmislicu o jos jednom isparivacu, ali cu svakako gledati da dodjem do bg da mi neko ko ima iskustva sa turbo plinasima pogleda instalaciju, podesenost.... jer je moj majstor dobar majstor, ali se do sada igrao sa klasicnim motorima, koji u glavnom imaju relativno malu litrazni snagu, nize pritiske punjenja ako su turbaci......
    da li bi bio voljan da to budes ti?
    Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

    Comment

    • ale944
      CBC Senator XXL
      • 20.03.2006
      • 1457
      • Beograd

      #77
      Re: porsche 944 turbo

      nije problem da pogledamo, svrati kad budes u bg, pa da vidimo da li i sta treba da se menja....
      verujem da je majstor koji je ugradjivao sve to lepo spakovao, vecina ih to radi odlicno, ali nazalost na prste jedne ruke se mogu pobrojati oni koji znaju kako ustvari ceo sistem radi, i kad zapne gde traziti problem.
      sa "obicnim" automobilima najcesce ni nema problema, jer ce skoro pa da rade i samo sa autokalibracijom.
      ali kad je nesto malo specificnije tu nastaju problemi...
      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

      Comment

      • skyline
        CBC Senator XXL
        • 31.07.2007
        • 3149
        • Cacak

        #78
        Re: porsche 944 turbo

        ok, necu da gresim dusu, meni su se malo igrali oko mapiranja piggyback-a, ali to nije u startu radilo kako treba
        kasnije je to sljakalo bolje, ali i dalje ne ide kao na benzinu

        al otom potom, videcemo se, videces kako auto ide, kako je uradjena instalacija (stvarno pedantno sa moje tacke gledista), pa cemo sakljuciti da li i gde skripi
        Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #79
          Re: porsche 944 turbo

          Originally posted by ale944
          pa ne verujem da si ga sa plinom spalio
          Mogao ga je spaliti ako uredjaj nije dobro podešen a očigledno nije čim ima manjak snage.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • skyline
            CBC Senator XXL
            • 31.07.2007
            • 3149
            • Cacak

            #80
            Re: porsche 944 turbo

            definitivno se osecalo u tom periodu da plin ne moze da nahrani motor, ali nisam imao pojma da turbina moze da spali klip i ventil ako se isti ne hlade gorivom
            Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

            Comment

            • ale944
              CBC Senator XXL
              • 20.03.2006
              • 1457
              • Beograd

              #81
              Re: porsche 944 turbo

              nije turbina spalila klip niti je hladjenje gorivom bilo presudno, nego jedna druga stvar, a to je nedostatak goriva..
              ja sam opet skeptican prema tome da je na plinu spaljen klip, jer za razliku od benzina, kad je siromasna smesa na plinu, temperature sagorevanja opadaju, tako da sa siromasnijom smesom na plinu eventualne posledice se javljaju tek posle duzeg vremena , i to najcesce kao nagoreli ventili (usled viska vazduha u izduvnim gasovima,pa neiskoriscen kiseonik reaguje sa ventilima - jedan vid korozije, pospesen vrucim okruzenjem) .

              poznato je sta se desava sa siromasnom smesom na visokom boostu na benzinu...jako kratko i istopi klip...
              sa plinom sam probao x puta boost od preko 1 bar , i jaaaaaako siromasnu smesu, (naravno nije mi to bila namera, vec neminovnost eksperimentisanja), i fala bogu nista se nije desilo..
              sad, jesu klipovi kod porschea kovani, i jako kvalitetni, ali svaki klip se moze spaliti

              kao sto rekoh, za razliku od benz-a, kod plina je najveca temepratura sagorevanja sa bogatom smesom, kako je smesa slabija, temperatura opada..
              http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

              Comment

              • skyline
                CBC Senator XXL
                • 31.07.2007
                • 3149
                • Cacak

                #82
                Re: porsche 944 turbo

                da, ali zar nije najveci problem turbaka sto turbina brizga vreo vazduh u motor, blizu 1000 stepeni C, u kome ako se gorivom ne hlade klipovi i ventili, isti izgore od temperature cistog neohladjenog vazduha
                Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                Comment

                • ale944
                  CBC Senator XXL
                  • 20.03.2006
                  • 1457
                  • Beograd

                  #83
                  Re: porsche 944 turbo

                  gresis sinak, gresis... sve si pomesao

                  vazduh koji ulazi u motor je u zavisnosti od efikasnosti IC-a par desetina stepeni topliji od okoline.
                  a to na sta si ti milslio su izduvni gasovi, i oni ne idu u motor vec u auspuh
                  http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                  Comment

                  • skyline
                    CBC Senator XXL
                    • 31.07.2007
                    • 3149
                    • Cacak

                    #84
                    Re: porsche 944 turbo

                    ne, ne, bas sam mislio na usisne gasove, ali ako kazes da ih IC dobro ohladi, onda ti verujem
                    inace, mastor mi kaze da je moguce da je benzinska dizna na tom klipu mozda malo stucala i uzrokovala paljenje klipa i ventila
                    Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                    Comment

                    • ale944
                      CBC Senator XXL
                      • 20.03.2006
                      • 1457
                      • Beograd

                      #85
                      Re: porsche 944 turbo

                      to sa slabijom diznom na jednom klipu je relativno cesta pojava... ako su ostali klipovi skroz ok, ja tipujem da je to onda bio uzrok.
                      a vazduh koji ulazi u motor je u zavisnosti 10-30 stepeni topliji od spoljnog, zavisi od efikasnosti interkulera.

                      jedini nedostatak plina na turbo motorima je povisena temperatura izduvnih gasova, ali ako su komponente kvalitetne, trebalo bi bez problema da izdrze tih 40-50 stepeni vise
                      knock na bezninu je glavna pojava koja unistava motore.
                      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                      Comment

                      • BGILLEGAL
                        CBC Senator XXL
                        • 22.05.2006
                        • 653
                        • Beograd

                        #86
                        Re: porsche 944 turbo

                        Otvoricu vam neki chat room

                        Ale, da li bi neki majstor toliko prckao da napravi plin nekome od smrtnika koji to ne znaju sami? Odgovor bi sigurno bio da 90% ljudi nebi dobilo tu uslugu. To sto si ti sebi napravio sigurno radi, jer znas sta radis itd. Vecina to radi cisto da napakuje, da napravi da to radi i teraj!

                        Comment

                        • ale944
                          CBC Senator XXL
                          • 20.03.2006
                          • 1457
                          • Beograd

                          #87
                          Re: porsche 944 turbo

                          pa nema tu mnogo nekog prchkanja... u sustini skoro klasicna ugradnja plina i chip. potrebno je izabrati odgovarajuce komponente i podesiti sistem, sto dobri majstori znaju..

                          to, spakuj i teraj je nazalost politika dosta (losih) majstora, zbog toga sto na malim i prostim motorima (vecina koji se voze kod nas) nema problema koji se javljaju sa jacim masinama, pa to uglavnom radi bez nekih problema, a i vlasnici nisu puno zahtevni po pitanju performansi... pod time mislim da recimo niko se nece zaliti sto mu auto nema bas punu snagu preko 5k rpm, jer dosta motora ni ne vidi te obrtaje....

                          kod nas je ukorenjeno misljenje da je plin gorivo sa kojim se jeftino vozis ali zato izgubis deo snage motora.
                          kad se sve uradi kako treba, tacno je samo ono prvo.
                          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                          Comment

                          • skyline
                            CBC Senator XXL
                            • 31.07.2007
                            • 3149
                            • Cacak

                            #88
                            Re: porsche 944 turbo

                            kod nas je ukorenjeno misljenje "na plin se kuva, na dizel se ore, na benzin se vozi"
                            Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                            Comment

                            • BGILLEGAL
                              CBC Senator XXL
                              • 22.05.2006
                              • 653
                              • Beograd

                              #89
                              Re: porsche 944 turbo

                              Hm iskreno svi sa plinom imaju sledeca iskustva:"Ide lepo na plin, ali kada ga prebacim na benzin....."

                              Ispada da auto podivlja kad se prebaci na benzin, no on u tom rezimu rada radi normalno, a u rezimu plin ko zna kako dobija gorivo itd. Takve price imaju i oni koji idu i kod najboljih majstora. Evo, prvi je ovaj moj pobratim skyline. On sam uvek kaze sledecu recenicu:"Ako treba da se potrkam prebacim na benzin....". Zvuci kao da kaze, da zeli da ucita mapu sa boostom 2.0bar-a ili ima prekidac sa 200hp n2o.

                              Zato naglasavam da gotovo svaki "majstor" odradjuje to i ne detaljise sa nekim stelovanjem ili sta ti ja znam koje su procedure. Ili ce dragoj musteriji ili nekome ko mase parama da uradi kako valja.

                              Majstorija je uvek u finesama, sto znaci da od 100 postotnog posla od 5 do 10 procenata deli taj posao od uradjenog do perfektno uradjenog. Ista prica kao sa ocenama na fakultetu. Mala je razlika izmedju 6 i 10, ali je oooooogromna razlika izmedju 5 i 6. Razlika je samo u tome ko je koliko blize perfekcizmu uradio posao.

                              Zato kazem, svi majstori se hvale da rade dobro posao, a da li neki to u standardnoj tarifi radi odlicno, sto bi rekli, za 10ku?

                              Comment

                              • ale944
                                CBC Senator XXL
                                • 20.03.2006
                                • 1457
                                • Beograd

                                #90
                                Re: porsche 944 turbo

                                xexe, pa nema misterije, niko od njih nije odradio mape paljenja za plin, jer za najveci broj korisnika to jednostavno nije potrebno.... ljudima je jednostavno mnogo bitnije sto ce se jeftino voziti od toga da izvuku jos koji procenat snage, taman to sto fali kad kazu "ide super na plin, al kad prebacim na benzin"
                                takodje kad se mape prilagode plinu, auto vise ne sme da se cepa na benzin (prerano paljenje za benzin i moze doci do raznih ruznih stvari)

                                jednostavno ako hoces da izvuces maksimum iz plina, moras se u izvesnoj meri odreci benzina, jer su to dva razlicita goriva po brzini sagorevanja, i ono sto je optimalno za jedno , nije za drugo.

                                pre neki dan smo Guma i ja napravili mapu za njegovog audija 2.3 20v, i auto je na plinu bas lepo zivnuo, ali na benzinu radi osetno slabije... ali kad na plin imas full performanse, benzin ti sluzi samo za paljenje.
                                http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                                Comment

                                Working...
                                X