STAG ubrizgavanje gasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • speedplus
    RIP Bio nam je drug!
    • 15.01.2007
    • 2419
    • LAZAREVAC

    #31
    Ja sam pre 10-tak dana radio E-klasu E280 i radi kao singer

    Comment

    • zeljan
      CBC Član
      • 02.06.2005
      • 64
      • palic

      #32
      ima li ko kakvu sliku?zivo me interesuje na sta to lici za te pare,
      i ima li ko da je presao neku vecu kilometrazu,
      iz iskustva znam da problemi pocinju obicno kod 50-tak hiljada,
      pa onda bude pitanje ima li rezervnih delova itd
      potpis nije po pravilima foruma

      Comment

      • speedplus
        RIP Bio nam je drug!
        • 15.01.2007
        • 2419
        • LAZAREVAC

        #33
        AC - pionier w zakresie instalacji LPG. Instalacja gazowa 5 generacji w samochodzie. Najlepsze sterowniki LPG.

        Pogledaj model STAG 300 i to je to

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #34
          Originally posted by zeljan
          ima li ko kakvu sliku?zivo me interesuje na sta to lici za te pare,
          i ima li ko da je presao neku vecu kilometrazu,
          iz iskustva znam da problemi pocinju obicno kod 50-tak hiljada,
          pa onda bude pitanje ima li rezervnih delova itd
          Pošto vidim da je Galilea blamaža ajde ja ?u malko...
          Uredjaj je sasvim ok, softver je više nego ok. Ono što je najviše ok je kompatibilnost sa svim i sva?im. Crkne dizna stravi koju imaš prešteluj i radi?e, isto važi i za ostalo...

          Neki dan je bio jedan ti ?eš znati koji je i baš smo stavljali jedan Stag. kaže " a stavljate poljaka"... Reko ebiga mora da se parira cenom ovim magarcima što uvaljuju sve i svašta, ovo bar radi... Uglavnom pri?a je bila ukratko, ima jedan što se kleo u one uredjaje (poljske) pa sad ne zna šta ?e za dizne, mislim da ?eš i to znati ko je taj. Na to sam ja rekao da sam se ja kleo u Fast a u trenutku montaže poljaka nosim i dalje Lovato kapicu na glavi a cela mi radionica plava od kutija Lovato pa sam isto tako prošao sa diznama i kupovao ih iz svog džepa jer uvoznika bole uvo... I danas volim Lovato ali život mora da se živi. Ukratko uvoznioka bole uvo za nas boraniju i moja sre?e ili nesre?a je ta da sam ugradio malo jer radimo dosta sporo ali zato aljkavo... Oni što su ugradili mnogo više su malko naderali više...
          Isto tako nisam dobio poziv za sajam iako sam nosio Lovato kapicu a onaj što je predsednik za vojvodinu a nikad nije uradio Lovato od A do Š je omiljen lik i dalje.
          Pošto znam da ovo povremeno ?ita i onaj što to treba da ?ita ovim putem izjavljujem da ?u do?i na sajam kao gost ?isto da se vidimo

          Što sam ovo pisao, daklem uredjaj je dobar jer dobro radi (?ak i na onom glupom Renou sa fulgrup i impulsima na 30) a u slu?aju crkavanja bilo ?ega da se zameniti bilo ?im ako toga ne bude.
          Izvinjavam se Aletu na kvarenju teme delom poruke koji nema veze sa uredjajem a ostale zamoljavam da ne nastavljaju u tom smislu, Željan ?e sve razumeti a i onaj što sve zna
          200 evra je 200 evra...
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • galileo5
            CBC Veteran
            • 31.03.2005
            • 131
            • Leskovac, South Serbi

            #35
            Ne Cika Doro, nije me blamaza, nego sam u poslednje vreme na kratkom fitilju i ne bih da se sada raspljavljam sa svakim zasto mislim da je stag bolji ili gori od ovog ili onog konkurenta.

            Ono sto je cinjenica je: Uvezeno 200-300 komada ( crno i belo ) od ukupnog broja imao sam naj vecih problema sa bas tim Renoom o kome moze da se pokrene cela jedna diskusija koja bi obuhvatala sve od tehnickog resenja problema pa sve do neizbeznog ljudskog faktora, ostali problemi su zanemalrivi iz tog razloga jer su uredjaji ugradjivani od strane ljudi koji ne zele da shvate kako ta mala naprava radi i koristi LPG za pogon vozila, vec samo prospe onu kutiju koju mu ja posaljem u oblast automobila predvidjen za motor i ocekuje da to sve samo dodje na svoje mesto po principu "aj sad se razidjite"

            Sve u svemu da bi uredjaj radio dobro mora da se dobro i namesti i nasteluje i da se lepo i estetski upakuje na naj boljem mogucem mestu i da na kraju musterija da ocenu po pitanju svega i potrosnje i ...

            Sto se tice uvoznika... e oni su prave ser**e samo gledaju da oderu majstore i uglavnom se ne javljaju na telefon kad zagusti oko rezervnih delova.

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              #36
              Stag je dobar do Euro 2 (retko Euro 3) generacije motora. Na novijim ne radi kako treba, na Turbo motorima jos gore (nepomaze stelovanje ). Sve u svemu, moze da bude odlicna zamena za lambda kontrolu.

              Zasto je sve to, bas tako?
              Firma Ac proizvodi samo ECU (oni ga zovu kontrolorom injektora) i software za isti. Ostale komponente mogu da se biraju, pa su tu proizvodjaci kao Tomassetto, Zavoli (za reduktore), Valtec, Matrix, Rail (za brizgace) i tako se dobije kompletan kit za ugradnju. Koliko god kit bio flexibilan da podrzi veliki broj komponenti, ne moze sa svima njima da radi kako treba, pogotovo sa bilo kojim tipom brizgaca, kojih BTW podrzava 9 tipova. Svaki tip tih brizgaca ima drugaciju karakteristiku u odredjenom opsegu i tu je glavni problem "loseg" rada na ostljivim Euro 3 i 4 motorima.

              Da zavrsim. Stag je odlican uredjaj za te pare ali daleko od toga da je najbolji. Radi bolje i od nekih skupljih uredjaja i uz njega se uglavnom dobija italijanski reduktor i rail sa injektorima od izuzetno pouzdanih proizvodjaca. Par forumasa me je pitalo " da li ugradjajum Stag?". Jos uvek ne.

              NHF
              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment

              • nikolapanic
                CBC Senator XXL
                • 16.10.2005
                • 657
                • Petrovac

                #37
                DaA, uredjaj radi cak i na sistemima sa niskoomskim diznama, pa cak i na RENIX (renault u usta ga darivam) ubrizgavanju uz malo muke...
                A sta sa onima koji imaju vec ugradjen gas?Sta je potrebno da se doda(naravno i koliko to para iznosi) da se jedan "venturi" prebaci na taj STAG,jer deluje vrlo interesantno a pre svega stabilnije i po pitanju potrosnje i ostalog?I imajte u vidu da se radi bas o ovom autu sto ga ne volete-R25 2,2i RENIX
                Samo te slusam i pitam se dokle ces?

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #38
                  Ja nisam mislio da je najbolji a ni najgori Ne bih stobom da se polemišem ali znaš isto tako kao i ja da ne postoji najbolji.
                  Noviji automobili su zahtevni za podešavanje. Ugradjivao sam Zavoli, pali mil lampicu, landi Renzo takodje. Uradio sam samo jedan novi Lovato Fast pa ne znam kako ?e se ponašati. E gas posle 40 K kilometara izgleda kao da je propišao na sve strane a i jeste, mora se sve dotezati. Ako treba da se došteluje možeš da se slikaš.
                  Ne znam zašto misliš da ne?e da radi na turbo motorima, ako ?ika galileo donira jedan ECU stavi?emo na jedan turbo od 200 konja pa šta bude
                  Mislim, ne?u da branim više nikog u životu, od sad radim samo popravke i prepravke
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #39
                    Originally posted by nikolapanic
                    A sta sa onima koji imaju vec ugradjen gas?Sta je potrebno da se doda(naravno i koliko to para iznosi) da se jedan "venturi" prebaci na taj STAG,jer deluje vrlo interesantno a pre svega stabilnije i po pitanju potrosnje i ostalog?I imajte u vidu da se radi bas o ovom autu sto ga ne volete-R25 2,2i RENIX
                    Ostaje samo onaj zadnji deo, ostalo ide novo. Što se ti?e renixa, samo pod smrtnom pretnjom ?u da ga radim
                    I ne, ne može da se integriše pokaziva? goriva
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • nikolapanic
                      CBC Senator XXL
                      • 16.10.2005
                      • 657
                      • Petrovac

                      #40
                      I ne, ne može da se integriše pokaziva? goriva
                      He he,pa nisam to ni pitao.
                      Znaci da u moj auto ne bi bilo pametno da se ugradjuje ovaj uredjaj zbog rih niskoomskih injektora jer bi moglo da stvara neki problem cim ga izbegavate?
                      Samo te slusam i pitam se dokle ces?

                      Comment

                      • karazoki
                        CBC Veteran
                        • 25.08.2005
                        • 157
                        • Krusevac

                        #41
                        Ako dodjes sa nekom tandzarkom i lepo ga zamolis mislim da bi pristao, to i sam kaze

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #42
                          Sad ne stvara probleme ali je trebalo mesec dana da proradi kako treba
                          Bez uvrede ali to je najkrš motor koji sam video, po?ev od paljenja koje je blago re?eno debilno do toga da nema ni jednog koji radi kako treba posle xxx kilometara. uglavnom jer nema adekvatnog održavanja.
                          Samo pomra?eni um u tre?oj fazi sifilisa može smisliti fulgrup pa posle seckati impuls da bi glumio sekvencijalni. Neke ingilire stvarno treba obesiti...
                          Motor radi na maksimumu na 6 milisekundi otvaranja dizni, to je jako malo prostora za štelbanje gasa u celom rasponu. Onda se ljudi ?ude što to troši ko djavo...
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • *IvanT*
                            CBC Senator XXL
                            • 30.01.2005
                            • 3234
                            • Srbija, Beograd, Kara

                            #43
                            Ne znam zašto misliš da ne?e da radi na turbo motorima, ako ?ika galileo donira jedan ECU stavi?emo na jedan turbo od 200 konja pa šta bude
                            Na tom motoru ce da radi. Pisao sam o kompletu onakav, kakav je i novijim Turbo motorima. Kada takav motor upali "chek" Ecu odmah Turbinu baci na bazni pritisak i onda je bolje da vozis atmosferca. Jedan koji sam probao na Turbo motoru je upravo to radio, pa je zamenjen drugim proizvodjacem i od tada kako treba. A stelovanje? ne pomaze...

                            Mislim, ne?u da branim više nikog u životu,
                            Napravili smo im brend, jeli smo g@vn@ jer smo bili slepi, vadio sam preko 100 uredjaja iz mrtvih, a za uzvrat sam (smo) dobili da (pushi) mo i promenicu avat u , pa ko se ljuti, zna se sta mu se desi.
                            http://www.lovatogas.co.rs

                            Comment

                            • nikolapanic
                              CBC Senator XXL
                              • 16.10.2005
                              • 657
                              • Petrovac

                              #44
                              Bez uvrede ali to je najkrš motor koji sam video, po?ev od paljenja koje je blago re?eno debilno do toga da nema ni jednog koji radi kako treba posle xxx kilometara. uglavnom jer nema adekvatnog održavanja.
                              Samo pomra?eni um u tre?oj fazi sifilisa može smisliti fulgrup pa posle seckati impuls da bi glumio sekvencijalni.
                              Znaci,Nikola budi srecan sto tebi radi ovaj vakuumski kako valja-jos uvek?
                              Sad bez zezanja,na osnovu ovoga ipak se stice utisak da nije pametno ugraditi direktno ubrizgavanje u neke automobile(kao sto je Renault sa renix sistemom) nego ugraditi venturi i zrtvovati malo snage i kolicine plina?
                              OK,hvala
                              Samo te slusam i pitam se dokle ces?

                              Comment

                              • Hermes
                                CBC Senator XXL
                                • 14.02.2006
                                • 1306
                                • https://t.me/pump_upp
                                • bemve

                                #45
                                Nikolapanic wrote : `Samo te slusam i pitam se dokle ces?`
                                https://t.me/pump_upp

                                Comment

                                Working...
                                X