eto, kada procuri kofica sa strujom
STAG ubrizgavanje gasa
Collapse
X
-
Održavanjem... samo treba ja?i osigura?. (danas su ipak bile plave pilule na redu, a ja popio crvenu)Originally posted by Gumetinau vezi sa.... ?Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
11.04. 0:12 #2
Rule #51: Sometimes — You're Wrong!
Comment
-
-
turbo sa mehanickim kompresorom ...Da, i mene turbak zanima ali sa mehanickim turbokompresorom...
Pozz
turbo je skraceno od turbokomresor, a tvoj auto ima kompresor gonjen kaisem ili cime vec... dakle to nema veze sa turbom.http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
-
Posto sam skroz zadovoljan kako se STAG pokazao, ugradio sam ga i u Porschea, i prvi utisci su odlicni.
Uredjaj jako lepo radi, auto ide super, samo sto sad sipam 40 litara za 1200 din
u pitanju je 2.5 turbo motor, 220 ks @ 0.7bar, 4 cilindra....
dizne su valtek 1 ohm, isparivac DT gas, kopija tomaseta cini mi se...
Zahvaljujem se Galileu za izuzetno korektan odnos prilikom nabavke opreme, kao i Dori za pomoc prilikom nabavke isparivaca i fitinga/reducira za bakarnu cev fi8http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
-
nadam se da ide slicno kao onomad na benzin.
PS: Ti cekas spaner...ja se tek sada setio vidim ne stize...sacu ih pritisnem
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
onomad na benzin je isao na nesto preko 1 bar, i bilo je hladno vreme..
posto je manjac u zadnje vreme poceo da protestuje protiv visokok boosta vratio sam na fabrickih 0.7, sto se odrazilo ipak malo na pad performansi, kao i toplije vreme u ovo doba godine na koje je turbo izuzetno osetljiv..
uglavnom, na sadasnjih 0.7 bar razlika izmedju gasa i benzina je neosetna..
takodje , zbog malo mesta pod haubom,kompaktan DT isparivac mi je legao ko budali samar
, medjutim za neke ozbiljnije pritiske (preko 1 bar) cu morati ili da menjam isparivac, ili da pokusam da prepravim postojeci, da bi se ostvarila dovoljna razlika pritiska gasa u railu i pritiska u usisu... ali to sve kad resim pitanje menjaca... (nabavim turbo menjac)
http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
-
-
pa kod tebe se sa vecom/manjom remenicom moze podesavati pritisak kompresora... kod mene malo drugacije...
cenu po servisima ne bih znao...http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
Comment