redom..
da EEPROM 27C256
da, Bosch xxx.uuu. 207
mapa može da se promeni.
mapa može da se kupi kao gotova, navodno testirana na dyno i na više hiljada vozila u vožnji. uz mapu se navodno daje i garancija odnosno pokriva fabri?ka garancija.
navode da je garancija 100,000km da se ništa ne može desiti motoru usled promene mape.
ne znam da li bi mi to trebalo s obzirom da ve?inu vremena ne?e biti koriš?en benzin a i pošto postoji knock senzor koji ?e odraditi svoje ako baš zatreba. mada sumnjam pošto pre zone overloada nema razloga za knock sa bilo kojim gorivom koje se ovde može kupiti.
fabri?ki setup predvidja da turbo motor koristi benzin od 91 oktana ili više (tako doslovce piše u uputstvu od auta).
kako je kod nas benzin na raspolaganju sa 95oktana ne verujem da postoji opasnost koja bi diktirala 2 mape. ?ak i da nema zaista 95 oktana ima sigurno 91 a sa tim radi bez knocka prema navodima fabrike i u turbo zoni.
upravo sam pro?itao da je to uobi?ajeni put...samo kod mene je razlika
da je K termopar ve? ugradila fabrika a ja bih samo da dodam instrument da pokažem sebi šta se dešava. i to mogu?stvu analogni sa skalom pa otuda pitanje baždarenja te skale.
ili još bolje da izvu?em iz ECU njegovu interpretaciju, da mi ECU pošalje tu info u lap top a onda ja to lepo snimim i imam za kasniju analizu natenane šta se dogadjalo tokom vožnje.
e sad, da li to može sa ovim ECU još nisam saznao/ utvrdio pouzdano.
koliko vidim vrlo sli?an ECU u Poršeu ima K i L liniju , tj Rx i Tx na TTL nivou a ako ima onda ima i nekakvu sposobnost serijske razmene podataka po nekom protokolu.
tek sam na samom po?etku pri?e, u potrazi sa informacijama šta se može a šta ne može...
ok, kolika je bila vrednost u mapi pre tvog doterivanja, koji opseg kroz obrtaje ?
kod mene je sada 12 do 29 stepeni kroz obrtaje a ovim sitnim poklonom iz fabrike bih imao 12-32 stepena. na kojim obrtajima koliko ta?no i pri kojem apsolutnom pritisku nemam podataka.
da da. ako se razbolim od virusa pomo? ?e biti nužna, ako virus brzo bude prevladan osta?e u se?anju pokušaj 
ma nisam ni znao da imam EGT senzor da se nije upalila njegova lampica (i lampica za EGR) da mi javi da je dostignuta kilometraža za pregled/ ?iš?enje EGR.
po fabrici na 160,000km EGR je na spisku za kontrolu a eto meni je sada 144 k km pa se motor malo ranije pobunio da traži doktora...
a kada se ve? javio EGT da postoji da vidimo ?emu služi konkretno i šta može da uradi konkretno kada ne spava kao što je sada
Da li tvoj modul paljenja ima Eprom u kojem se nalazi mapa
ako je neki bosch
mapa može da se promeni.
mapa može da se kupi kao gotova, navodno testirana na dyno i na više hiljada vozila u vožnji. uz mapu se navodno daje i garancija odnosno pokriva fabri?ka garancija.
navode da je garancija 100,000km da se ništa ne može desiti motoru usled promene mape.
Napraviti dve mape, i upisati ih u jedan Eprom DUPLO veceg kapaciteta...
fabri?ki setup predvidja da turbo motor koristi benzin od 91 oktana ili više (tako doslovce piše u uputstvu od auta).
kako je kod nas benzin na raspolaganju sa 95oktana ne verujem da postoji opasnost koja bi diktirala 2 mape. ?ak i da nema zaista 95 oktana ima sigurno 91 a sa tim radi bez knocka prema navodima fabrike i u turbo zoni.
Da se ne bi znoio jeste kalibrisan nije kalibrisan, uzmes termopar K tipa, uzmes neko kolo sa kompenzacijom temperature hladnog kraja i boli te uvo posle za sve... Ja koristim AD595 fenomenalno radi
da je K termopar ve? ugradila fabrika a ja bih samo da dodam instrument da pokažem sebi šta se dešava. i to mogu?stvu analogni sa skalom pa otuda pitanje baždarenja te skale.
ili još bolje da izvu?em iz ECU njegovu interpretaciju, da mi ECU pošalje tu info u lap top a onda ja to lepo snimim i imam za kasniju analizu natenane šta se dogadjalo tokom vožnje.
e sad, da li to može sa ovim ECU još nisam saznao/ utvrdio pouzdano.
koliko vidim vrlo sli?an ECU u Poršeu ima K i L liniju , tj Rx i Tx na TTL nivou a ako ima onda ima i nekakvu sposobnost serijske razmene podataka po nekom protokolu.
tek sam na samom po?etku pri?e, u potrazi sa informacijama šta se može a šta ne može...
da dodam da sam ja na jugu celu mapu poterao 6 stepeni i da se razlika debelo osetila
kod mene je sada 12 do 29 stepeni kroz obrtaje a ovim sitnim poklonom iz fabrike bih imao 12-32 stepena. na kojim obrtajima koliko ta?no i pri kojem apsolutnom pritisku nemam podataka.
Ako treba pomoc, kontaktiraj slobodno

ma nisam ni znao da imam EGT senzor da se nije upalila njegova lampica (i lampica za EGR) da mi javi da je dostignuta kilometraža za pregled/ ?iš?enje EGR.
po fabrici na 160,000km EGR je na spisku za kontrolu a eto meni je sada 144 k km pa se motor malo ranije pobunio da traži doktora...
a kada se ve? javio EGT da postoji da vidimo ?emu služi konkretno i šta može da uradi konkretno kada ne spava kao što je sada

Comment