šta ako...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #16
    redom..
    Da li tvoj modul paljenja ima Eprom u kojem se nalazi mapa
    da EEPROM 27C256

    ako je neki bosch
    da, Bosch xxx.uuu. 207
    mapa može da se promeni.
    mapa može da se kupi kao gotova, navodno testirana na dyno i na više hiljada vozila u vožnji. uz mapu se navodno daje i garancija odnosno pokriva fabri?ka garancija.
    navode da je garancija 100,000km da se ništa ne može desiti motoru usled promene mape.

    Napraviti dve mape, i upisati ih u jedan Eprom DUPLO veceg kapaciteta...
    ne znam da li bi mi to trebalo s obzirom da ve?inu vremena ne?e biti koriš?en benzin a i pošto postoji knock senzor koji ?e odraditi svoje ako baš zatreba. mada sumnjam pošto pre zone overloada nema razloga za knock sa bilo kojim gorivom koje se ovde može kupiti.
    fabri?ki setup predvidja da turbo motor koristi benzin od 91 oktana ili više (tako doslovce piše u uputstvu od auta).
    kako je kod nas benzin na raspolaganju sa 95oktana ne verujem da postoji opasnost koja bi diktirala 2 mape. ?ak i da nema zaista 95 oktana ima sigurno 91 a sa tim radi bez knocka prema navodima fabrike i u turbo zoni.

    Da se ne bi znoio jeste kalibrisan nije kalibrisan, uzmes termopar K tipa, uzmes neko kolo sa kompenzacijom temperature hladnog kraja i boli te uvo posle za sve... Ja koristim AD595 fenomenalno radi
    upravo sam pro?itao da je to uobi?ajeni put...samo kod mene je razlika
    da je K termopar ve? ugradila fabrika a ja bih samo da dodam instrument da pokažem sebi šta se dešava. i to mogu?stvu analogni sa skalom pa otuda pitanje baždarenja te skale.
    ili još bolje da izvu?em iz ECU njegovu interpretaciju, da mi ECU pošalje tu info u lap top a onda ja to lepo snimim i imam za kasniju analizu natenane šta se dogadjalo tokom vožnje.
    e sad, da li to može sa ovim ECU još nisam saznao/ utvrdio pouzdano.
    koliko vidim vrlo sli?an ECU u Poršeu ima K i L liniju , tj Rx i Tx na TTL nivou a ako ima onda ima i nekakvu sposobnost serijske razmene podataka po nekom protokolu.


    tek sam na samom po?etku pri?e, u potrazi sa informacijama šta se može a šta ne može...

    da dodam da sam ja na jugu celu mapu poterao 6 stepeni i da se razlika debelo osetila
    ok, kolika je bila vrednost u mapi pre tvog doterivanja, koji opseg kroz obrtaje ?

    kod mene je sada 12 do 29 stepeni kroz obrtaje a ovim sitnim poklonom iz fabrike bih imao 12-32 stepena. na kojim obrtajima koliko ta?no i pri kojem apsolutnom pritisku nemam podataka.

    Ako treba pomoc, kontaktiraj slobodno
    da da. ako se razbolim od virusa pomo? ?e biti nužna, ako virus brzo bude prevladan osta?e u se?anju pokušaj

    ma nisam ni znao da imam EGT senzor da se nije upalila njegova lampica (i lampica za EGR) da mi javi da je dostignuta kilometraža za pregled/ ?iš?enje EGR.

    po fabrici na 160,000km EGR je na spisku za kontrolu a eto meni je sada 144 k km pa se motor malo ranije pobunio da traži doktora...

    a kada se ve? javio EGT da postoji da vidimo ?emu služi konkretno i šta može da uradi konkretno kada ne spava kao što je sada
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • bmw735i
      CBC Senator
      • 07.05.2006
      • 258
      • Mostar
      • BMW 320i, 740i, 750i

      #17
      Originally posted by BOOST
      Senzor na zamajcu? Nabaci jos jedan odma uz njega i shaltaj izmedju senzora releom, benzin/gas.
      U mene je senzor za paljenje na remenici te je tim lakše pomjeriti paljenje. To bi bilo stvarno idealno riješenje jer mi je skoro nemoguće nabaviti motronic editor koji radi. Na oficijelnom sajtu samo dobiješ verziju koja ti pokaže šta sve možeš uraditi sa mapama u motronicu ali nema cracka ni serijala nigdje na netu.

      Sutra idem u potragu za drugim senzorom i idem praviti nosač za njega. Samo da provjerim, trebao bi pomjeriti senzor 3 stupnja suprotno od kazaljke na satu da bi ga stavio u foru?
      BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
      Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #18
        3-5 stepeni i da si u safe modu.
        Dakle da senzor dodje do informacije ranije za toliko, a to ce biti taman za debljinu senzora poznavajuci triger na BMWu
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • bmw735i
          CBC Senator
          • 07.05.2006
          • 258
          • Mostar
          • BMW 320i, 740i, 750i

          #19
          Hvala kolega već sam se dao u potragu. Ako stane ova kiša sutra će već da radi +3-5° advance. Samo mi nije jasno kako mi to prije nije palo na pamet. A ja tražim da editiram mapu paljenja i još se napalim na motronic editor od nekih 300$.
          BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
          Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

          Comment

          • mirdza
            CBC Senator XXL
            • 14.03.2005
            • 2437
            • Katowice (PL) / Banja Luka
            • AGP / W126

            #20
            hajd jedno glupo pitanje da ne otvaram novu temu - kako pri opisanom paljenju pomjeriti paljenje bez nekih vecih ingerencija? bitan detalj je da nema mogucnosti stelovanja na razvodniku a ni igdje drugdje...
            aha - voznja samo na benzinu
            Zovem se Miroslav i pravim igračke.

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #21
              Pa nema druge, ili ?eš ga mrdati softverski ili hardverski.
              Ako nema razvodnika moraš mrdati senzor da ga prevariš.
              Postoji emulator pretpaljenja koji se montira kod CNG instalacija na kome se može to promeniti. On radi upravo to, kasni ili porani signal koji se dobija sa bregaste ili radilice. Elektroni?aru ne bi bio problem da ga "umontira" na benzinski ECU.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • Gumetina
                Banovan
                • 12.12.2004
                • 1082
                • Novi Sad

                #22
                Ako imas negde original dump tog eproma , ili imas gde da ga iscitas, salji, editovacu ja mapu... imam neki software

                moje mape potrazi u autogas sekciji, i ja sam pitao koliko stepeni se sme terati

                pozz

                RAle

                Comment

                • mirdza
                  CBC Senator XXL
                  • 14.03.2005
                  • 2437
                  • Katowice (PL) / Banja Luka
                  • AGP / W126

                  #23
                  MEMS2 nema mogucnosti korekcije mape bem ti engleze...
                  Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                  Comment

                  • Gumetina
                    Banovan
                    • 12.12.2004
                    • 1082
                    • Novi Sad

                    #24
                    resenja ipak ima,

                    AEB Timing Advance Processor

                    Obratite se najblizoj prodavnici delova i opreme za TNG

                    Comment

                    • dranix
                      CBC Senator XXL
                      • 04.10.2004
                      • 3079
                      • Antwerpen/Belgium
                      • Saab 9-3

                      #25
                      Ima vise proizvodjaca a taj (AEB) je jedan od najpoznatijih i najskupljih.
                      Svi su zivi to iskopirali cak do Indije, Pakistana i Kine i uveliko proizvode i kosta bagatela samo mi nemamo jos semu.
                      Englezi se na nekom site-i hvale u testu da ima znatnih poboljsanja na nekom terenskom Roveru posebno na niskim obrtajima. Bas tamo gde treba za teska vozila.

                      Comment

                      • Gumetina
                        Banovan
                        • 12.12.2004
                        • 1082
                        • Novi Sad

                        #26
                        imam ja jedan taj AEB zato sam ga i spomenuo, nisam ga jos otvarao, ali kontam da je buranija

                        A koliko moze da kosta original, max 20-30e

                        Comment

                        • bmw735i
                          CBC Senator
                          • 07.05.2006
                          • 258
                          • Mostar
                          • BMW 320i, 740i, 750i

                          #27
                          E šteta. Nemogu zatjetati senzor paljenja. 5mm od njega je kompresor od klime. U mene je neki veći kompresor pa skoro da dira u senzor paljenja što kod koelge nije slučaj.
                          @gumetina
                          Pošalji mail na pm pa da ti pošaljem dump od eproma. Imam jedan od starog motronica on je 4kb ali je moj originalni 32kb. Kako i zašto neznam. Obadva motronica rade na plin bez problema i ostali sustavi koji su povezani sa njim rade i kad stavim stariji motronic (ABS,EML,ASC).
                          BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
                          Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

                          Comment

                          • dranix
                            CBC Senator XXL
                            • 04.10.2004
                            • 3079
                            • Antwerpen/Belgium
                            • Saab 9-3

                            #28
                            Pa to kod vas kosta toliko. Ovde je 120 eura.
                            Naravno da unutra nema nista posebno osim ako nisu stavili neki mali Pic.

                            Comment

                            • Gumetina
                              Banovan
                              • 12.12.2004
                              • 1082
                              • Novi Sad

                              #29
                              pa salji mi dump od novijeg sta na starijem da ti cackam....

                              elem, ako je pic unutri ili kakava slicna stonoga - bubashvaba, mozemo da se slikamo

                              p.s. da ti posaljem ja ovaj moj aeb prodaj ga nekome
                              p.p.s imas li shemu povezivanja i stelbanja ja pojma nemam kako to radi.....

                              Comment

                              • bmw735i
                                CBC Senator
                                • 07.05.2006
                                • 258
                                • Mostar
                                • BMW 320i, 740i, 750i

                                #30
                                @gumetina
                                Poslao sam ti na mail dumpove obadva eproma. Kako bih ja mogao doći do tog programčića za editiranje mape motronica?
                                BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
                                Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

                                Comment

                                Working...
                                X