Jel sekvencijalni?
Turbo motori i gas
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
U pitanju je bila Dedra.
Kod motora koji ne odaju idealno stanje nekada je lakshe odbiti mushteriju i ne narushiti ugled sebi, nego po svaku cenu samo ugraditi uredjaj i chekati nesretan zavrshetak.
Sa izlaskom sekvencijalnih sistema ubrizgavanja gasa u drugoj polovini proshle godine stvar je puno olakshana.
Pozdrav Ivan
Comment
-
-
Ugradnja gasa u Subaru sa turbo motorom -da ili ne?
Pozdrav gospodo!
Ovo mi je prva poruka, pa da vas ne bi nervirao kao neke na drugim forumima, bicu kratak!
Imam veliku zelju (i manjak para!) da u bliskoj buducnosti nabavim neki Subaru sa turbo-om (zelja je Impreza, stanje nasih putema kaze Forester)
Problem u "studiji isplativosti" je gorivo!
Bokseri ga vole opasno, pa jos turbina...
Na Sajmu sam slucajno natrcao na BRC stand, neki od servisera prikazao na zidu celu shemu sekvencijalnog sistema, sa posebnim naglaskom na Keihin brizgaljke.
Kaze covek moze on to da ugradi i posebno podvukao da je sve to originalna italijanska oprema. (kako citam ovde, mozda bas i nije!).
Na sajtu www.lpg.be sa proverio i Subaru Belgium i Subaru Nederland ugradjuju Necam-Coltec, neki EGI sistem (electronic gas injection ...izgleda nije sekvencijalan), ali samo u motore bez turbine.
A Subaru bez turbine je kao zena bez ****...vrsi posao, ali nije to to...
Krenem da trazim dalje, vidim da se ugradjuju neki od Landijevih sistema, kao i Autogas(tako nesto!), Princ i sl....opet ista prica, nista za turbo masinu!
Vialle-a nisam ni proveravao, mada bi realno LPI sistem bio pun pogodak.
Lovato se uopste ne spominje! Malo mi je Ivan dao nadu u bolju buducnost obavestenjem da ima turbo masinu+gas.
Znaci li to da je Lovato u medjuvremenu poceo da pravi adekvatan sistem za Subarue, uz sve odgovarajucu ECU za upravljanje ubrizgavanjem gasa?
Konkretno stanje je ovako:
- verzija koja mene interesuje nema varijabilni razvod ventila
- interkuler je na samoj usisnoj grani, sto znaci da bi eventualni povratni plamen verovatno napravio stete oko 500-600EUR
- prihvatam opciju da zbog ogranicenosti brizgaljki na oko 40kw po cilindru, auto u voznji na gas ne razvija punu snagu (nesto kao economy mode)
- mislim da koristi bas platinaste svecice!
Toliko od mene!
Unapred zahvaljujem na svim savetima, idejama, sugestijama.
Comment
-
-
Pozdrav i dobrodoshao!
Shto se tiche LOVATA sistem FAST je pravo sekvencijalno ubrizgavanje gasa i kao takvo radi adekvatno i na atmosferskim kao i TURBO motorima.
Osnovni parametar koji ovaj uredjaj koristi je vreme otvaranja benzinskih brizgacha, koje se "kopira" i pretvara u realno vreme otvaranja gasnih.
Maximalna snaga koju uredjaj zadovoljava za 4-cil motore je 160kW.
Comment
-
-
Re: Ugradnja gasa u Subaru sa turbo motorom -da ili ne?
Originally posted by ludi MishaToliko od mene!
Unapred zahvaljujem na svim savetima, idejama, sugestijama.
Ivan ti je već odgovorio na pitanje a ja bi samo da dodam da je ovo primer kako treba da izgleda pitanje. Svi podaci dati a i jasan cilj šta se želi.
Comment
-
-
Zahvaljujem se na Dorinim komplimentima!
Moram samo da dodam da je koncizno izrazavanje posledica visegodisnjeg druzenja sa nekim bivsim Panoncima (jednom je Dora cak ugradjivao gas u teget keca!), koji su me naucili jako vaznim stvarima u zivotu!
U svako slucaju ako nabavim gorepomenutu ljutu makinu, pre nego sto se ozenim, eto mene na ugradnju!
Comment
-
-
Originally posted by ludi Misha
Zahvaljujem se na Dorinim komplimentima!
Moram samo da dodam da je koncizno izrazavanje posledica visegodisnjeg druzenja sa nekim bivsim Panoncima (jednom je Dora cak ugradjivao gas u teget keca!), koji su me naucili jako vaznim stvarima u zivotu!
U svako slucaju ako nabavim gorepomenutu ljutu makinu, pre nego sto se ozenim, eto mene na ugradnju!
Comment
-
-
Kad covek malo nije lenj, onda svasta sazna!
Subaru Italia je poceo na atmosferske motore da ugradjuje ubrizgavanje gasa u tecnom obliku!
Ne pise ciji je sistem (valjda Vialle?!?!).
Medjutim, takodje sam nasao clanak, napisan od strane dva talijanska inzenjera (neki profani), koji tvrde da ovaj sistem jos uvek nije potpuno razvijen.
Clanak je dugacak, u .pdf-u, pa ako ga neko trazi, moga ga proslediti.
Za Ivana: mozda si vec cuo za Flashlube Valve Saver kit...navodno, napravljen je bas za turbo motore sa ugradjenim gasom.
Da ga nisi mozda vec testirao?
Comment
-
-
Originally posted by ludi MishaKad covek malo nije lenj, onda svasta sazna!
Za Ivana: mozda si vec cuo za Flashlube Valve Saver kit...navodno, napravljen je bas za turbo motore sa ugradjenim gasom.
Da ga nisi mozda vec testirao?
Nisam testeriao napravu jer se ipak radi o ulju koje treba dozirati preko usisne grane u motor. Mislim da je dobar marketinshki trik i da moze da izazove vishe shtete neko koristi.
Strada katalizator, lambda sonda ....(proizvodjach kaze drugachije ali...)
Comment
-
-
Sad mi nesto pada na pamet sistem GDi motora, sa direktnim ubrizgavanjem benzina.
Moram malo da prostudiram injektore, ako nista drugo za tecno ubrizgavanje gasaAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Originally posted by BOOSTSad mi nesto pada na pamet sistem GDi motora, sa direktnim ubrizgavanjem benzina.
Moram malo da prostudiram injektore, ako nista drugo za tecno ubrizgavanje gasa
nshta bez josh jednog raila sa injektorima koji mogu da rade na -40` i kusur. Ostatak bi i mogao nekako da se iskoristi.
Comment
-
-
OK.. a sto nebi mogli GDi injektori da rade, ubusisti rupu u glavu i instalirati ih.
Glava je dovoljno topla i gas se neubrizgava u hladnu zonu da bu zamrzo. Injektora nije briga da li je tecnost -40 -90 ili +20 dok god je tecnost.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Originally posted by BOOSTOK.. a sto nebi mogli GDi injektori da rade, ubusisti rupu u glavu i instalirati ih.
Glava je dovoljno topla i gas se neubrizgava u hladnu zonu da bu zamrzo. Injektora nije briga da li je tecnost -40 -90 ili +20 dok god je tecnost.
Nevidim svrhu za josh jedan rail GDi injektora kada vec postoje oni koji su prilagodjeni za TNG.
Comment
-
-
OK.. nisam nikad video gde su pozicionirani injektori LPi sistema, dakle gde je tachka isparavanja, mislim na mehanicku poziciju injektora.
Gde?Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Originally posted by BOOSTOK.. nisam nikad video gde su pozicionirani injektori LPi sistema, dakle gde je tachka isparavanja, mislim na mehanicku poziciju injektora.
Gde?
Comment
-
Comment