Dodge 5,7 Hemi vs. PLIN ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #16
    Nijedan od tih automobila ne moze da vuce gliser od 4 tone, ni jedan ne moze da me doveze do skijalista odnosno planine kao on
    ovo za vucu 4 tone tereta mi je razumljivo, za to je potreban kamion vec zbog same mase vucnog vozila, i taj argument o pogodnosti Rama stoji.

    ali ovaj drugi sa skijalistem bas ne razumem.
    do kog to skijalista / planine je probano i ne moze auto da doveze, obican auto a kamoli sa pogonom 4x4 terenac tipa Wranglera ili slicnih ?
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • Horsepower
      CBC Senator XXL
      • 29.12.2005
      • 2000

      #17
      Originally posted by mile1704
      Kao sto ja ne razumem zasto neko kupuje neka kola koja se meni ne svidjaju,tako i ne ocekujem da svima bude jasno zasto sam kupio dodge-a, ali pokusacu da napisem par argumenata.
      Dodge-a sam trazio vec 3 godine iz sledecih razloga:

      Ide bolje od 95% sportskih automobila kod nas, atraktivnije izgleda od 99% svih automobila kod nas, udobniji je i od novog bmw-a 5 i novog cherokee-a koje isto imam, prohodniji je i od wranglera kojeg vozim na dzipijadama, a staje u njega 6 putnika i vise stvari od bilo kog pikapa koje koristim zbog firme odnosno posla kojim se bavim.
      Nijedan od tih automobila ne moze da vuce gliser od 4 tone, ni jedan ne moze da me doveze do skijalista odnosno planine kao on i niko ko se vozio u njemu ili ga samo video na ulici nije ostao ravnodusan.
      To sto je on upadljiv mi i nije bitno iz prostog razloga sto kada kupujem kola,kupujem ih samo ako su mi neophodna i ako imaju konkretnu namenu, a ne da bi nekoga inpresionirao.
      Dodge je auto sa najvise namena koji sam kupio u svom zivotu, a do sada sam kupio barem 30 automobila.
      Ima jednu manu, a to je portosnja i zato sam se odlucio za plin koliko god ga ne volim.
      Veca nebuloza je ugradnja plina u neki sportac i to nikada u zivotu nisam uradio jer je po meni plin totalno suprotan od razloga zbog cega neko kupuje sportski automobil.
      Iskreno kada mi neko kaze da su kod nas uski putevi ili nema mesta za parking, pa je bolje kupovati mala kola, ja kazem da taj neko ne zna da vozi.
      Sve je to subjektivno misljenje i to treba postovati.

      Da se vratim na samu temu.
      Kod ovog hemija nema parcijalnog iskljucivanja cilindara zato sto se radi o 2003g, a mislim da su sa tom inovacijom krenuli od 2005g.
      U Rasicu su mi rekli da ne ugradjuju plin u hemi zbog specificnosti motora(hemisfericna glava, drugacije ubrizgavanje goriva...) i da je uzludan pokusaj traziti ko to moze da uradi.
      Zakazao sam vec ugradnju u Subotici posto imam najlepse preporuke za njih i daju garanciju 2 god jer tvrde da je to vec radjeno.
      Drugari iz Chrysler-a kazu da imaju vec nekoliko klijenata koji su ugradjivali u svoje hemije i da su prezadovoljni.Ne znam u kojim su servisima to uradili, samo znam da je kod nas u zemlji.
      Video sam i na mobile.de da se prodaju hemiji sa ugradjenim plinom.
      Hvala na savetima, voleo bih da jos neka misljenja o ovom problemu...
      Cestitam na pickupu, kupio si odlicno vozilo. Ja obozavam pickupe i licno posedujem Ford F-150 u SuperCab velicini kabine i 4x4. Motor je 4.6L Triton V8. Dodge Ram mi je bio jedan od izbora, ali Dodge ima nesto slabije automatske menjace tako da sam ga ipak preskocio. Ja svog pickupa vozim samo po potrebi (imam drugi auto za svakodnevnu voznju) tako da mi potrosnja i ne igra neku ulogu.

      Kad uhvatis slobodnog vremena postavi slike (ima tema o pickupima u sekciji Americki automobili).

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #18
        1. Velika snaga
        Kada uzmemo u obzir da je to rasporedjeno na 8 cilindara i nije turbo da li je to mnogo vise komplikovano od dva cetvorocilindrasa sa po 200KS i zasto?
        Probaj da naduvaš balon od jedne litre za 2 sekunde pa onda od dve litre za dve sekunde. Po zacrnjenju ispred očiju moći ćeš da vidiš rezultat kako ti ide posao.

        2. Brz motor
        U cemu je ovdje problem, posto se sigurno vrti sporije nego neka Honda?Dug hod i velika brzina klipa ili...?
        4000 obrtaja u minuti je toliko litara vazduha ili čega god da je taj motor uvlačio. 4000 obrtaja nije isto na 2 litra motoru i na 5 litara motoru. Neka Honda bi trebalo da se vrti na 15.000 da bi bilo isto.


        3. Iskljucivanje cilindara
        Zasto je ovo neki poseban problem u radu na plin? Zar ne bi jednostavno i plinski ECU trebao da zatvori odgovarajucu diznu ili on to vidi kao gresku tj. pravi se pametan?
        Malecki problem je što nema plinskog ECU-a, gašenjem ili paljenjem cilindara komanduje benzinski ECU. Gašenjem motora (dela motora) izaziva prelazak na stanje "pali na benzin" to je tek početak problema...
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • zverko
          CBC Senator XXL
          • 19.08.2005
          • 7085
          • BGD
          • Audi A4

          #19
          ne bih zeleo da me se shvati pogresno ali bi da iznesem svoj stav o ovoj temi.
          da ja imam para da vozim, BMW 5 , ciroki, wrangler i glis od 4 tone verovatno bi me tako savrseono bolela ona stvar kolko taj dodz trosi da je to nenormalno ali ko sto rece covek kolko ljudi tolko cudi... i kolika je to potrosnja? koliko to moze da trosi HEMI V8 5,7? sigurno manje nego W12 6.0, zar ne???
          deutsche gemacht-gut gemacht...

          Comment

          • nijebitno
            CBC Senator XXL
            • 14.03.2006
            • 629
            • Modrica

            #20
            @Dora
            Da li pricamo o sekvencijalnom sistemu?
            Vidim da da je motor velikog kapaciteta, pretpostavljam da bi se islo na verziju sa dva isparivaca i naravno 8 dizni. Ne mislim da je to bas jednostavno ali sam pitao da li je mnogo komplikovanije od 2x200KS. Ovdje bi se kao usko grlo mogao pojaviti multiventili i dotur plina od boce, sve ostalo je udvojeno. Sta sam propustio?
            Sto se tice brzine koju si spomenuo ja sam pomislio da nije neki problem sa velikom brzinom klipa i sporijem sagorijevanju plina, sto se tice kapaciteta to se podvodi pod prethodnu tacku.
            Sto se tice gasenja cilindara, kako to ECU (ili kako se vec zove) sekvencijalnog uredjaja pomisli da se motor ugasio? Principijelno bi mogao da i on zatvori odgovarajucu plinsku diznu, ili ipak ne bi?
            Difference between man and boys is the price of their toys

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #21
              Sto se tice gasenja cilindara, kako to ECU (ili kako se vec zove) sekvencijalnog uredjaja pomisli da se motor ugasio
              recimo, prosto (najprostije, pretpostavka).
              ugasi se cilindar, nema varnice, nema impulsa koji kaze da motor radi, stanje je kao da je motor ugasen.
              plinski sistem nema niti jedan jedini senzor od motora na raspolaganju (niti ga ocitava).

              ima samo senzore koji mu govore o njegovom gorivu (gasu), tj njegovom stanju dotura gasa.
              i samo 2 signala od motora koristi za rad-
              signal varnice (obrtaji), signal otvorenosti benz. dizne.

              nista drugo nije potrebno plinskom sekvent sistemu vise za rad.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #22
                Tačno, zato je potrebno staviti 2X4 ECU-a da bi se moglo manipulisati. Jedan sa osam dizni ne bi znao da reguliše pola motora kad treba ali onda onaj drugi što čami čekajući treba obavestiti da mu je prošla pauza i da mora na arbajt...

                Sve to može ali... I pored toga problem temperature i ventila ostaje...
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  #23
                  Čak ni isključivanje brizgača nije problem kod nekih ECU-a, jer se može isključiti dijagnostika benzinskih brizgača, kako gasni ECU ne bi prijavio grešku.

                  Čovek će verovatno ugraditi gas, voziti auto, biti zadovoljan, ali problem će lagano "nagrizati" ventile.
                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment

                  • Eon
                    Moderator
                    • 10.03.2005
                    • 4225
                    • Beograd-NBG-44
                    • Superb 2.0 4x4 DSG

                    #24
                    Pitanje je samo da li se taj set ventila isplati za tu kilometrazu?!?!
                    Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #25
                      I to je pravo pitanje, sa njegovom potrošnjom (ako se gazi) 50K je interesantna cifra od uštede....
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • mile1704
                        CBC Početnik
                        • 30.11.2007
                        • 7
                        • Novi Beograd

                        #26
                        Ni u jednom momentu nisam posumnjao u Ivanove reci, pa i dosao sam kod njega zato sto su ga drugi preporucili.
                        Ne bih voleo da ovo neko shvati kao prepucavanje koji je servis bolji, nego kao problem gde se trazi resenje jer ce sve vise biti zahteva za ugradnjom plina u hemije.Prolaze 2 godine od kada su u prodaju kod nas pusteni jeep-ovi i 300c sa hemijima i sigurno ce dosta vlasnika sa istekom garancije pozeleti da predju na plin.
                        U HR hit je kupovina 300c i ugradnja gasa u njega.
                        Zahvalan sam na svim dombronamernim savetima posto kao sto sam rekao da plin nisam ugradjivao do sada, ne razumem se i imam dosta nedoumica u vezi njega.
                        Da li ce iole imati iste performanse?
                        Koliku potrosnju mogu da ocekujem?
                        Da li ima neko iskustvo vec sa problemom ventila ili je to prepostavka.
                        Nisam sklon ovakvim kalkulacijama, ali na 50k stedim oko 7-8 hiljada, sto ne znaci da sam spreman da se oprostim od ventila na motoru koji je u perfektnom stanju.
                        Sve je to poprilicna dilema za mene.

                        Sto se tice komentara za izbor kola mislim da nema smisla polemisati...
                        Kada kazem skijanje i planina mislim na 5-6 ljudi i oprema, ne mislim na Kop i asfalt i ja sam u kolima.
                        Sto se tice brige ili ne brige za potrosnju shodno vrednosti kola, vec sam napisao da su mi sva kola koja imam sredstvo za rad, a ne luksuz.
                        Cak i da nije tako, svi koji imaju dovoljno da priuste luksuz i te kako brinu o potrosnji pa cak i u nautici gde su milionske cifre u pitanju.
                        Nije mi jasno ko bi i sa koliko para u dzepu bacao godisnje 5-10 hiljada vise na potrosnju, a ne radi se o sportskim kolima ili nekim slicnim namenjenim iskljucivo za uzivanje.

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #27
                          Što se ventila tiče i plina. Mnogi auti su specifični ali se to sazna kasnije u eksploataciji.
                          Šta god da fabrika testira nema šanse da sve istestira.

                          Zetec motori imaju sličan problem, mnogi nisu imali ugradjen flaš lube pa su prešli mnogo kilometara ali se na nekima to odrazilo na ventile pa je dodat ovaj uredjaj koj ito sprečava.

                          Na zapadu nema filozofije, osiguravajuće društvo plaća svaku štetu a posle to od nekog i naplati. Zato se tamo niko ne igra i svi se pridržavaju pravila.
                          Ja nisam pisao fabrici da saznam da li ima problem ili ne ali verujem Ivanu da jeste.

                          Što u prevodu znači može da bidne al ne mora da znači.
                          Stvar izbora je da li će se neko upuštati u to ili ne.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • mirdza
                            CBC Senator XXL
                            • 14.03.2005
                            • 2437
                            • Katowice (PL) / Banja Luka
                            • AGP / W126

                            #28
                            Moze mali OT - kako radi taj flash lube? I cime podmazuje (hladi) ventile?
                            Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #29
                              Običan rezervoar sa specijalnim uljem koje se dozira i ukapava preko potpritiska u usisnoj grani. Uvodi se u usinu granu na početku.
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • zoranbg
                                CBC Senator XXL
                                • 23.03.2005
                                • 4098
                                • Rooster's Hill , Beog
                                • Grande Punto 1.2

                                #30
                                http://www.flashlube.com.au/en/valvesav ... g_cng.html

                                "cave troll"
                                Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                                Comment

                                Working...
                                X