Dodge 5,7 Hemi vs. PLIN ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • alfaromeo boy
    CBC Član
    • 22.11.2007
    • 23
    • pariz

    #46
    Ja sam ugradi zavoli na 300c auto radi vrhunski, presao preko 50000k bez problema..nisam ugradio fl...ugradio sam i na leksusa gs 300 isto bez fl i radi besprekorno presao preko 50000 km...cestitam sto si se odlucio za zavoli, nikad neces imati bilo kakav problem sa njim..ustvari mozda i hoces meni je na jednom bmw 528i koji sam ugradio pre 5 god crkla dizna posle nekih 185000 km na taksiju..sigurno je lovato ili brc bolji ...elem vecina majstora u nasoj nam dragoj zemlji izbegava hemi zbog busenja grane...znas malo zavrnuta, pa malo vamo, pa onda tamo...gde busiti pitanje je sad??? pa onda probuse pogresno a on trosi pa trza....neces nikad imati sa njim problem ako je dobro izbusen...a italijani i nihove filozofije...imao sam priliku da sedim sa gazdom tartarinija...nemaju oni veze sa zivotom...da ti emulator za cetri dizne za sikvent i kaze on moze da radi samo na 4 cilindra nemoze na osam?????? ...dodje im covek sa s500 na ugradju a oni ga posalju u Srbiju jer oni neznaju kako i sta da urade...pa se covek onda sa autom vrati u italiju u fabriku da oni sve slikaju, stave u katalog, odrade atest...toliko o talijanima i njihovim ugradnjama...Ako ti je Petar iz Tavankuta dobro ustelovao auto samo vozi i uzivaj...pozz...ziveo V8...
    ZIVEO HIDROGEN>>>STO DA SE NEVOZIMO NA VODU KAD MOZEMO!!!!

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #47
      Problem su mehaničari ili radionice za obradu glave. Moram da se požalim na radionicu Cubi. Podržavam to što ej Brick napisao, neke fabrike štede na materijalu ili ne paze na kvalitet izrade i sklapanja. Fiat Doblo koji je uradjen u ne znam ni ja koliko primeraka je posle 50K izgoreo sedišta ventila (raskovao ih) pa su bila oko 2mm široka. Posle obrade glave isto se desilo na 3K kilometara. Negde su pročitali a i uverenaj su od ranije da gas jede siceve ventila i da treba staviti specijalne siceve koji koštaju 120 evra.
      Činjenica je da je fabrički taj Doblo imao pločice na izduvnim ventilima od 2mm a uobičajene su oko tri, znači da je u fabrici već bilo loše uradjeno, suviše ukopano. I to svi, ne jedan.
      Zanima me koja to plastika ne može da izdrži 3000 Km a ne metal.
      Isto tako me zanima kako ostali idu preko 150K (za toliko znam najviše) bez problema.

      Uglavnom, patuljci pojma nemati...
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #48
        presao preko 50000k bez problema
        radi besprekorno presao preko 50000 km
        prvo sam pomislio u prvoj recenici da si zaboravio koju nulu.
        a kada si ponovio istu (malecnu) brojku poceo sam da razmisljam.
        da li ti stvarno mislis da je za jedan Lexus mera od 50 (pedeset) .000km uopste vredna pomena ?

        pa niti Lada (ili Jugo ili bilo sta) ili bilo koji novi auto nece se pohabati za 50.000km da bi se to tako odokativno primetilo.

        za celu pricu je potrebno mnogo vise km....znaci pricamo o 200 (.000km), 300 ili 1/2 miliona km iskustava na vise primeraka da bi se sa sigurnoscu moglo pripisati nastajanje kvarova bas zbog i samo usled plina i ovog ili onog sistema/ proizvodjaca.

        mnogo sto sta se desava u motoru tokom milijardi i teramilijardi ciklusa palenje ( i udaranja ventila) sa mali milion uticaja na zamor materijala i habanje.

        deluje mi neozbiljno pominjanje 50 (.000km) kao nekog relevantnog iskustva ja jednim, dva ili devet automobila.

        generalno, uopste ne pricam niti o FL niti o Zavoliju niti nekom trecem.

        znam za desetine slucajeva sa raznom opremom koja kada je nova radi besprekorno, i onda nakon odredjenog vremena maltene u 90% slucajeva se povkari od istog kvara i to u vrlo kratkom razmaku izmedju slucajeva sa razlicitim primercima istog modela.
        dakle, u konstrukciji postoji sistemski problem koji se ne "aktivira" prvih 2, 5 ili 12 godina rada a onda odjednom pocrka.

        aludiram, na MTBF (mean time between failure) a za to je potrebno mnogo vise ispitivanja da bi se sa dovoljno pouzdanosti moglo proceniti kako ce se odvijati proces trosenja nekog uredjaja/ opreme/ delica..

        za vecinu sekvencijalnih gasnih sistema to jos ne znamo jer su prekratko u upotrebi, pogotovu u nasim krajevima.
        a i u malim kolicinama, jos smo mi daaaaleko od 1.000.000 ugradjenih komada...

        malko jaci kriterijum za procenu da li je nesto dobro ili lose, iz mog iskustva obicno ne skodi (bez zaletanja) kada se pokaze na duzi vremenski rok u kontinuitetu.

        vremena su takva da fabrike jure profit po svaku cenu, a kvalitet ako se pojavi neka bude a ako nema kvaliteta teraj dalje....
        vise ni velika imena u svojim bransama sa tradicijom kvaliteta nisu garant da danas njihova roba zavredjuje paznju (i trazenu cenu).

        ne mislim direktno na aute, u ovom slucaju ciljam na Martina Viesmann-a i brend koji je sinonim za kvalitet bio...nekada neupitno.
        a danas lepe nalepnice na robu iz trece ruke bez po muke.

        ko nam garantuje da Zavoli jeste bas tako dobar dugorocno (iako imam Zavoli isparivac ne gajim nadu da je to neunistivo i trajno barem 20tak godina).

        postao sam skeptik kada su evropska imena i brendovi u pitanju prvenstvene brige za kvalitet..
        cena je bila znak da nesto valja nekada bez pogreske, danas hm ??

        rdja ponovo nagriza automobile najnovijih godista i konstrukcija, poovo se vratila kao problem.
        cak i Mercedesi imaju problema a znamo koja je cena bilo kog modela njihovog auta kao novoga u radnji.
        tu su i Honde, i drugi poceli da pokazuju manjkavosti u izradi...

        pre 5 godina ko bi uopste pomislio da je moguce da se korozija limarije moze vratiti

        zato meni tih 50.000km ne oznacava neki poseban i neocekivani uspeh, cak rekao bih da nista manje i ne ocekujem.

        mozda previse ocekujem ali cena necega treba da bude ispracena i kvalitetom po mom shvatanju.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • gorky
          CBC Senator XXL
          • 08.06.2007
          • 860
          • Vojvodina,Kikinda

          #49
          brick,sam znaš da psihologija pravljenja bilo čega nije više da to traje neograničeno.da se automobili menjaju kao kod nas automobilska industrija bi ne propala nego bi se vozio sad fiat 1300 miletrićento sa plastičnim branikom kao vrhunac noviteta.auto je pravljen da ga voziš 100000 i da ga menjaš za novi,tako je i sa gasnim uređajima i sa bilo čim.televizor se pravi da ga gledaš 3 godine i da kupiš novi jer je jeftinije kupiti novi nego čekati da ti crkne stari.kod nas je auto nov prvih 15 godina.mislim skoro sam radio čoveku gofa 2 dizel čovek 4. put radi generalnu popravku auto ima odprilike 2miliona pređenih,i kad sam ga uradio kaže čovek sredio sam limariju,ofarbao sam ga,generalna je urađena sad sam miran još 5-6 godina,auto sada ima 20godina i on ni ne pomišlja o kupovini drugog nego planira "prođe leto 30." sa ovim golfom.henri ford da se rodio kojim slučajem u srbiji,sigurno bi ga strpali u ludnicu...

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #50
            auto je pravljen da ga voziš 100000 i da ga menjaš za novi
            to mogu da prihvatim kada kosta taman toliko za taj radni vek.
            ne mogu da prihvatim da za nekvalitetan proizvod koji ima ocekivani radni vek koji je prosecan ili ispod prosecan trazi extra cenu 4 puta vecu.

            ako se smanjuje kvalitet i kraci je radni vek ocekuje se i sve niza cena.
            TV je odlican primer. obican TV od 55cm kosta oko 100 evra. neka traje 3 godine koliko je trajanje garancije.
            baci se posle toga.

            ali nije korektno da taj isti TV sa istim nivoom kvaliteta se prodaje po 500 evra a pod firmom nalepnice/ tradicije brenda sugestivno najavljuje sasvim drugi kvalitet.

            koliko znam firme propadaju i usled loseg kvaliteta proizvoda i usluga, takodje.

            ja ne zelim da kupujem bilo sta sto nosi laznu nalepnicu (ocekivanog i reklamiranog) kvaliteta po extra ceni a zapravo se radi o jeftlen proizvodu nekako sklepanom.
            to smatram prevarom, smisljenom namerom da zavara.

            samo kazem da danas brend tj ime nema znacenje onoga sto je nekada znacilo.
            znalo se za koje pare se sta moze i mora dobiti po pitanju kvaliteta.

            ako kupim klima uredjaj za 150 evra znam da je jedino izvesno da tokom garancije jeste izvesno da ce raditi (ili biti popravljeno, zamenjeno sta vec).
            ako kupim klima uredjaj za 1000 evra ocekujem da se ne pokvari niti tokom garancije a ni nakon isteka garancije i da imam kroz niz godina postprodajnu podrsku.

            za taj dodatni deo i placam 6 puta visu cenu.

            ne bih imao nista protiv da naprave auto koji ima motor koji traje 50.000km i onda se menja komplet, ako ce da kosta sve komplet sa uslugom zamene recimo 500 evra, sto je 1 cent po predjenom kilometru.

            i pri tome da u tih prvih 50.000km apsolutno nikada ne sme da se bilo sta pokvari do mere da je motoru neupotrebljiv, auto u nevoznom stanju.

            imam protiv da auto kvaliteta Juga po izradi ima cenu od 20.000 ili 30.000 evra i da isto potraje tek nekoliko godina do potrebe da se popravlja.

            moguce da taj moj stav bode oci danas, ali eto ja ne zelim da placam za nekvalitet po ceni kvaliteta bilo koja roba ili usluga da je u pitanju.

            isto tako ocekujem i da moje usluge budu tretirane, ako ne valjaju za obecani kvalitet ne treba da budu placene, ako valjaju platiti punu cenu.

            mene bi bilo sramota da podmetnem laznu nalepnicu i lazno deklarisem kvalitet robe, mozda je mana danas ali ja tako gledam na stvari.

            nisam do sada mnogo obracao paznju sta se krije iza nekog brenda, ciji je to proizvod zaista ali u zadnje vreme sam naleteo i otkrio toliko prevara laznih deklaracija da prosto zvonce zvoni na uzbunu.
            platis nesto a ne radi ispravno kako treba. ima jaku/ veoma poznatu nalepnicu sa jakom cenom.
            ja ne vidim perspektivu dugorocnog opstanka poslovanja na taj nacin.

            automobile sam pomenuo uzgred, mnogo sire se dogadja koliko primecujem.

            opet svaka roba ima svog kupca i ne zelim da bilo ko ima problem izbora sta pozeli, bilo skupo bilo jeftino kako god mu odgovara.

            ne mogu da zamislim da radni vek kuce za stanovanje postane ili 10 ili 15 godina a onda baci/srusi i zidaj novu..
            kud cemo sa svim otpadima auta, kuca, TVa , itd itd.

            bespotrebno rasipanje resursa planete me uvek zabrine
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • driverGT
              CBC Veteran
              • 29.09.2004
              • 154
              • Zemun

              #51
              Tako je ...slazem se...

              Comment

              Working...
              X