Dacia Logan sekvent plin....problemi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nijebitno
    CBC Senator XXL
    • 14.03.2006
    • 629
    • Modrica

    #46
    I ja sam mislio na ovaj "specijalni" nacin paljenja na plin, ali na zalost neznam koja je procedura za BRC. Potrazi ako si dobio kakvo uputstvo uz njega, ili nazovi neki BRC servis i trazi da ti kazu, ako neko ne napise ovdje.

    Probaj ponovo da resetujes ECU kao sto sam naveo, znaci skini kleme i pritisni kocnicu par minuta.

    Moze li neko da kaze da li se na Loganu ovako resetuje ECU ili postoji neka komplikovanija procedura?
    Difference between man and boys is the price of their toys

    Comment

    • gorky
      CBC Senator XXL
      • 08.06.2007
      • 860
      • Vojvodina,Kikinda

      #47
      BRC sequent 24 koji je na dotičnom autu nema mogućnost paljenja direktno na gas,toj opciji i inače ne treba pribegavati pa taman da je ima.Gasni računar ni u kom slučaju ne može da poremeti benzinski ECU.To su dva nezavisna sistema.Odlazak u servis je neminovan,to je jako mala kilometraža da bi bilo šta bilo pokvareno i na benzinskom i na gasnom delu.Što se gasnog dela tiče gotovo sam siguran da će se problem rešiti reprogramiranjem

      Comment

      • Antoaster
        CBC Senator XXL
        • 07.12.2007
        • 343
        • Beograd, Voždovac

        #48
        U vezi dacije na brc gas

        Moras se javiti u autorizovani brc servis da zakazes popravku (ako nemas telefon javi se ja cu ti poslati, a ako citas autobild to ti je servis ecoforte, onaj sto ima dva mobilna tel.) Reci im odakle si obavezno kad se zakazujes. Sto se tice kvara moze da bude svasta a ako je gas ugradjen u nekom od servisa koji su u medjuvremenu izgubili licencu oni ce znati gde kvar da traze. Oni ti takodje mogu proveriti i bezinski ECU. Sto se tice kvara to moze biti i nesto od struje kablovi itd, filter gasne faze ako su mangupi stavili filcani koji zna da zapusi brizgaljke, senzor pritiska, protok gasa kroz instalaciju, sam isparivac (verovali ili ne, ali moze) ili setup plinskog kompjutera (koji se radi uvek cak i kad se menja jedna t-racva). Samo uradi kao sto sam ti rekao i resices problem 100%. Dacko treba da skace na plin bolje nego na benzin kad je sve ispravno, bukvalno da se u startu potpisuje na gas samo, bez kvacila.

        Pozdrav

        Comment

        • ada
          CBC Senator XXL
          • 04.06.2005
          • 2375
          • Novi Sad
          • Svasta nesto

          #49
          Re: U vezi dacije na brc gas

          Originally posted by Antoaster
          Mobrc servis onaj sto ima dva mobilna tel.)
          sto bi rekao radovan 3

          heboteeeeeeeee dva telefona
          Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
          Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
          Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
          Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

          Comment

          • Antoaster
            CBC Senator XXL
            • 07.12.2007
            • 343
            • Beograd, Voždovac

            #50
            Re: U vezi dacije na brc gas

            Re Ada: sto bi rekao radovan 3

            heboteeeeeeeee dva telefona.

            Sta je problem? Sta ti nije jasno?

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #51
              Samo bez svadje molim....
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • stojakovicv
                CBC Član
                • 03.12.2007
                • 27
                • Gajdobra

                #52
                Bio sam juce kod jednog majstora.

                Greske iz ECU-a su:

                P0300 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

                Symptoms: Symptoms may include:
                the engine may be harder to start
                the engine may stumble / stumble, and/or hesitate
                other symptoms may also be present


                Causes: A code P0300 may mean that one or more of the following has happened:
                Faulty spark plugs or wires
                Faulty coil (pack)
                Faulty oxygen sensor(s)
                Faulty fuel injector(s)
                Burned exhaust valve
                Faulty catalytic converter(s)
                Stuck/blocked EGR valve / passages
                Faulty camshaft position sensor
                Defective computer



                P0420 - Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)

                Symptoms: You will likely not notice any drivability problems, although there may be symptoms.

                Causes: A code P0420 may mean that one or more of the following has happened:

                Leaded fuel was used where unleaded was called for
                An oxygen sensor is not reading (functioning) properly
                The engine coolant temperature sensor is not working properly
                Damaged exhaust manifold / catalytic converter / exhaust pipe
                Retarded spark timing


                P0420 je verovatno posledica P0300...

                Utvrdili smo da drugi i cetvrti cilindar imaju gresku u paljenju.
                Smesa ne sagoreva dobro i u takvom stanju dolazi do lambda sonde.

                Majstor je obrisao greske, "ugasio" lampicu CHECK ENGINE, i auto je lepo kresao na benzin. Posle toga sam ga malo vozio i vec primecujem da opet tezi da se vrati u staro stanje sto se tice paljenja na benzin.

                Njegov predlog je da se ciste benzinske dizne jer su zaprljane, sto cu i uraditi


                Sto se tice plinskog dela, ici cu danas do drugog majstora da mi pogleda i to, pa cemo videti sta je?

                Ja sumnjam da su tu nekako mesa benzin i plin prilikom prebacivanja na plin.... a ovaj prvi "benzinski" majstor se slozio s tim ?

                Da li je to moguce? Da taj ventil koji otvara plin a zatvara benzin to pomesa ako je ostecen? Da li je to uopste jedan ventil ili postoje dva?

                Comment

                • gorky
                  CBC Senator XXL
                  • 08.06.2007
                  • 860
                  • Vojvodina,Kikinda

                  #53
                  imaš samo jedan gasni ventil (ako ne računamo i sigurnosni na mv),benzin se prekida strujno isključuju se benzinski brizgači

                  Comment

                  • ada
                    CBC Senator XXL
                    • 04.06.2005
                    • 2375
                    • Novi Sad
                    • Svasta nesto

                    #54
                    @doro
                    znas da se ja nesvadjam.
                    samo sam umro od smeha kada sam procitao firma ima 2 mobilna telefona a fiksnoga nema.
                    to isto kao jedan servis iz ns-a da ne imenujem reklama i ekstra cene i 2 mobilna broja. odose ljudi ugradise za mesec dana koliko stigli i nema ih nigde. po meni svaka ozbiljna firma ostavi sve podatke, mada ovo nije bila tema i otisao sam u off i ma brisi ovo.
                    Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                    Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                    Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                    Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                    Comment

                    • stojakovicv
                      CBC Član
                      • 03.12.2007
                      • 27
                      • Gajdobra

                      #55
                      Pa dobro ljudi... da se malo vratimo temi:

                      Dizne su ociscene .... 40E

                      Pali dobro .. doduse jos je motor vreo, al pravi efekat cu videti kad se ohladi!

                      Jos da sredim plinski deo.

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #56
                        Originally posted by stojakovicv
                        Bio sam juce kod jednog majstora.

                        Greske iz ECU-a su:

                        P0300 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

                        Ja sumnjam da su tu nekako mesa benzin i plin prilikom prebacivanja na plin.... a ovaj prvi "benzinski" majstor se slozio s tim ?

                        Da li je to moguce? Da taj ventil koji otvara plin a zatvara benzin to pomesa ako je ostecen? Da li je to uopste jedan ventil ili postoje dva?
                        Svako je mogao da ti ugasi grešku ili resetuje kompjuter, mislim na nekog ko ima opremu za to. Dizne si po meni čistio nepotrebno ali to nikad ne škodi pa eto....

                        Stvar je 99% do podešavanja plina kako ti je već rečeno odavno.

                        Nemoj trošiti pare za ništa...

                        @Ada
                        Jasno mi je da se ne svadjaš ali je ton kolege iznad bio pa malo recimo agresivan pa rekoh da reagujemo na vreme za svaki slučaj
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • Antoaster
                          CBC Senator XXL
                          • 07.12.2007
                          • 343
                          • Beograd, Voždovac

                          #57
                          Ma ne svadjam se ni ja, ali nisu krivi ljudi sto u toj garazi gde su od skora ne postoji linija fiksnog telefona. To o dva mobilna je samo bila odrednica za nekoliko servisa koji se nalaze na tom spisku u oglasu.
                          Sa druge strane ne mislim nikog da reklamiram ali to je sam Brc elektriko i kao sto kazem ljudi su ozbiljni jer da nisu ne bi svi oni servisi koji su radili za njih izgubili licencu.
                          Ali sustina cele price je da kolega iz Gajdobre mora da ode kod njih da ne bi zgubio garanciju kod brc-a.
                          I jos nesto, ima na tone servisa koji imaju fiksni telefon a ne dao ti Bog tamo da zalutas.

                          Comment

                          • stojakovicv
                            CBC Član
                            • 03.12.2007
                            • 27
                            • Gajdobra

                            #58
                            Svako je mogao da ti ugasi grešku ili resetuje kompjuter, mislim na nekog ko ima opremu za to. Dizne si po meni čistio nepotrebno ali to nikad ne škodi pa eto....

                            Nemoj trošiti pare za ništa...
                            Znas kako... mozda su pare bacene, a mozda i nisu, al motor nije mogao da startuje normalno pre ciscenja. Posle ciscenja na benzin uvek upali iz prve, tako da ja bas nisam siguran da je to bilo nepotrebno!


                            Ali sustina cele price je da kolega iz Gajdobre mora da ode kod njih da ne bi zgubio garanciju kod brc-a.
                            Garancija na automobil od 2 god. je prosla, al ne znam da li i plinski uredjaj spada u tu garanciju? Nemam nikakav poseban papir o tome.

                            To mi sad nije ni bitno, nego zvao sam BRC servis u Bg. i dali su mi telefon od servisa u Novom Sadu da odem kod njih. To je u ulici Petefi Sandora....tel...

                            Dali da idem kod njih? Vi se svi sigurno znate, pa eto da pitam na pravom mestu![/quote]

                            Comment

                            • rascho123
                              CBC Član
                              • 26.01.2007
                              • 30
                              • Dugo Selo, Hrvatska

                              #59
                              Ako je nakon čišćenja dizni sve OK sa paljenjem na benzin, onda nisu bačene pare. Znači da su ipak bile dizne. Ostaje jedino još probelm missfirea na cilindrima.
                              Ako je check engine radio i prije problema sa paljenjem onda je moguće da postoji još neki problem osim zaštopanih dizni. Missfire se može javiti zbog problema sa svjećicama, kablovima, bobinom, zbog siromašne smjese (koja je moguća i zbog loše lambda sonde) itd. Sada se treba vidjeti da li će ti se ponovo javiti check engine i kada (kod vožnje na benzin ili na plin).
                              Meni se npr. random multiple missfire javljao zbog loše bobine (dva puta riknula) i pri tome se javljao samo na plin i nikakvo poriktavanje plina nije pomoglo. Zamjenom bobine sve je OK. Naravno, ne predlažem ti zamjenu bobine napamet jer to nije mala investicija, prvo treba ustanoviti uzrok missfire-a.

                              Comment

                              • Antoaster
                                CBC Senator XXL
                                • 07.12.2007
                                • 343
                                • Beograd, Voždovac

                                #60
                                Originally posted by stojakovicv
                                Garancija na automobil od 2 god. je prosla, al ne znam da li i plinski uredjaj spada u tu garanciju? Nemam nikakav poseban papir o tome.

                                To mi sad nije ni bitno, nego zvao sam BRC servis u Bg. i dali su mi telefon od servisa u Novom Sadu da odem kod njih. To je u ulici Petefi Sandora....tel...
                                Za gas postoji posebna tehnicka knjizica u koju je upisana garancija i servisi koji se rade. Nju je trebao da ti da onaj sto ti je prodao kola. A ako hoces u gasni servis bolje idi tamo gde te oni salju.
                                A da proveris ti da li su u pitanju kablovi ili nesto od struje (kontam svecice su trebali da promene na servisu na 30k km), ne bih hteo da mudrujem ali probaj da pozajmis od nekog kablove npr. cisto da proveris pa ako su oni (ljudi kazu da ne valjaju na pojedinim serijama a da ih treba zameniti sa ngk kablovima) samo njih da menjas.

                                Comment

                                Working...
                                X