ali da je rastvaranje verovatno u zanemarljivom niskom nivou
prosto ostavi se kucna boca da odstoji nekoliko godina i ne dolazi do mesanja.
ugljovodonici kao tecnosti se ne mesaju niti sa vodom niti sa vazduhom...
ugljovodonici se mesaju sa alkoholima a alkoholi se mesaju sa vodom.
tako ako se zeli pomesati vodu i benzin, onda se doda alkohol i dobije jedinstvena mesavina.
(pare isparenja ugljovodonika se drugacije ponasaju, i lako se mesaju sa vazduhom).
to se inace radi sa gorivom na pumpama tokom zimskog perioda radi otklanjanja posledica kondenzacije pare iz vazduha.
za nase price, razumno je prihvatiti stav da se voda, vazduh i LPG ne mesaju (sami od sebe) ni posle stajanja dovoljno dugog da je uoposte dostizno.
prakticno, LPG i vazduh se nece pomesati, jednom recju.
vazduha i da ima i da nema u auto boci svejedno je sa stanovista korisnika, vaznije je kako je ugradjen gasni sistem i da je dovoljnog kapaciteta isparavanja/ protoka.
a to se postize boljim izmenjivacem toplote u izmenjivacu, odnosno konstruktivnim osobinama kao i pravilnim odabirom isparivaca u odnosu na snagu motora (kapacitet potrosnje gasovite faze).
1 litar tecnosti se isparavanjem formira u 250 litara gasovitog goriva.
ako nam vec treba uvecani pritisak tecnosti, prosto se ugradi pumpa (goriva) koja to radi, kao na primer kod proizvodjaca Vialle.
jeste da to puno poskupljuje sistem ali tehnicko resenje postoji.
Comment