E da, imam interfejs za bardolinija pretpostavljam da je isto, samo treba drugi konektor ali da proverim cisto da li neko zna?
Ugradnja sequent-a u V12
Collapse
X
-
Ako ne znaš raspored žica na konektoru može unimerom ispitati. Spojiš na šasiju minus instrumenta i ubadaš u diagnostički konektor od plina na autu. 0V će pokazivati masa, 12V će pokazivati plus i tako da ti ostaju TX i RX koji su oko 5V i nemožeš pogriješiti polaritet, samo može neraditi komunikacija.
Znači spojiš plus na plus minus na minus i preostale dvije žice kako got ako radi potrefio si ako ne okreneš ih i to je to. U mene je interface sa 4 žice i kad se spajam nekome na drugu centralu obično ako nije isti konektor kao kod mene proba na ovaj način da nebih spalio MAX u interface-u.BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C
Comment
-
-
Pitanje za Doru.
Jesam li ga dobro uštelovao.
Bank1
Bank2
Pritisak plina 1.30 minimalni 0.95 uključena opcija da uključi neke benzinske dizne kad padne ispod 0.95
Jutros resetirao kompjutere auta i sinhronizirao ih u vožnji po bentley manualu. Pustio da pokupi benzinske mape i onda se igrao sa množiteljima plina jedno pola sata i voila složile se mape i nije mi ni jednom upalo check engine.
Ukapirao sam da mi fali plina iz ovog isparivača pa mislim nabavljati još jedan i staviti ih paralelno. Pa ako bi mi mogao reći koliko košta još jedan zavoli super isparivač i T komad od 8mm da ga spojim na postojeću instalaciju.BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C
Comment
-
-
Comment
-
-
Množilac ima čudnu liniju, prva banka ima viška plina a rekao bih da su ti dizne veće nego što treba pa je to problem kad ima veliko otvaranej dizni kao što je ovde slučaj.
Ovako montirano sa jednim isparivačem nem šanse da radi, treba ti još jedan, košta oko 80 evra zavisi kako gde.
Dizne moraš spojiti na krajevima sa istim prečnikom cevi kao što dolazi plin ili manjim ali ne mnogo manjim da bi ima ujednačen pritisak u svim railovima, znači kraj jednog raila sa krajem drugog na suprotnim stranama, gas ide u krug, ovako treba uraditi i ako ide dva isparivača, svejedno.
T račva košta oko 500 dinara čini mi se...
Comment
-
-
Malo sam korigirao množilac. Vruće - hladno različita smješa i lambda trim. Sad je od 1.2 pada lagano na 0.8 i većim djelom je na 1. Skontao sam da kompjuter auta korigira smješu dobrim djelom jer sam bio spustio u srednjoj opterećenosti do 0.8 kao što si vidio ali je on i dalje dizao plinsku mapu sve do prve uzbrdice i Check Engine lampe. Onda sam povećao na 1 i ona je ostala ista ali više nije palio check. Izgleda da nije mudro slovo složiti mapu ako imaš dobar pritisak u railu.
Hvala doro javim ti se ako ne nađem povoljno ovdje isparivač.BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C
Comment
-
-
Još nešto dizne su 1.8 bile su 2.2 pa 2.0 pa 1.6 i jedino na 1.8 prolazi kalibraža. Ali uvijek postoji problem drugog banka koji korigira rad benzinom. Mislim da prvo nakon isparivača moram spojiti sve na jedan kontroler. Može li STAG 300-6 raditi kao 4 tj samo 4 kanala da rade?BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C
Comment
-
-
Sad je od 1.2 pada lagano na 0.8 i većim djelom je na 1.
i ja se slazem sa konstatacijom da lici da imas prevelike dizne.
inace, da se manje mucis aktiviraj jos 4 dodatne tacke za mnozioce, da imas ukupno 8 pa mozes efikasnije da ispeglas krivu po zelji.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Originally posted by *IvanT*Izlazi iz dizni za polu-sekvencijalno ubrizgavanje se umanjuju za 10% u odnosu na sekvencijalno. Za tvoj motor bi izlazr trebalo bušiti na 1.8mm.BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C
Comment
-
-
Šestak može da radi kao četiri cilindra, radiće onoliko dizni koliko nadje.
Comment
-
-
Doro može li broj telefona na pp pa da se čujemo oko isparivača. Uzeo bih zavolija s 3 t račve 8mm pošto ih ovdje nema kupiti.
BTW neradi ti web stranica.BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C
Comment
-
-
Ipak BMW radi na jednom STAG kontroleru. Danas sam se nakanio i ponovno ožičio kontrolere i to na prvi kanal 1, 3 i 5 diznu, na drugi kanal 2, 4 i 6 diznu, na treću kanal 7, 9 i 11 diznu i na četvrti kanal 8, 10 i 12 diznu.
Ukucao sam da je 4 cilindera a da je 6 cilindera po bobini i da su valtek dizne od 1ohm a u paraleli su 3 od 3 ohma što je skoro toliko.
E sad kalibracija nije baš prošla i STAG je javio da su dizne prevelike i stavio mi množilac na početku između 1 i 0.8 sa tendencijom pada. Sad problem je i kod auta trenutno jer su neke benzinske dizne začepljene i auto malo vibrira kad radi na benzin pa možda ne prolazi kalibraža kako treba. Čim sam podigao množilac na 1.2 i padajući prema 1 sve radi kako treba. Nestalo mi baterije u Laptopu pa nisam pokupio mapu plina ali benziska je skupljena. Sutra ćemo vidjeti kako sve funkcionira. pa možda uspijem i staviti slike.BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C
Comment
-
-
Prošlu srijedu sam očistio benzinske dizne i opet odradio kalibraciju plina i sad je prošla bez problema.
Još mi se javlja problem reseta kompjutera motora na većim obrtajima ali mislim da je to radi neodgovarajuće emulacije benzinskih dizna. Stavio sam paralelno sa otpornicima na kontroleru još jedne od 100ohm ali i dalje se dešava isto mada sad malo rijeđe. Originalno je 100ohm po dizni ali kako sad emulira 3 trebalo bi biti 3x manji otpor. Šta ću ponestalo mi otpornika.BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C
Comment
-
-
Comment