lambda sonde ne rade sjajno.
Ugradnja sequent-a u V12
Collapse
X
-
Evo da opet malo oživim ovu temu.
Jedva nađoh otpornike za kompjuter. Na kraju sam raskupusao neki AEB emulator koji je kolega skinuo sa nekog metan konvertiranog Brava. Auto ide savršeno bez grešaka i bez Check Engine ili EML lampice.
Doro još samo da stavim tvoj isparivač i sve bi trebalo biti ok. Zeznuo sam se za ventil sa filterom ali nema veze snaći ću se nekako ovdje.BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C
Comment
-
-
Re: Ugradnja sequent-a u V12
Doro može jedna informacija. Imaš li i koliko košta TAP 01 procesor. Meni bi trebala 2 da malo zatjeram paljenje u bendži.BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C
Comment
-
-
Re: Ugradnja sequent-a u V12
Nemam, imao sam jedan ali je završio kod Gumetine
Comment
-
-
Re: Ugradnja sequent-a u V12
Hvala Doro. Znaš možda gdje bih mogao naručiti. Na ebay-u ih nema ili ne isporučuju u naše krajeve. Kinezi su jeftini ali skupa isporuka i upitna kvaliteta.BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C
Comment
-
-
Re: Ugradnja sequent-a u V12
Nisam odavno pisao ništa pa da malo osvježim temu.
Nedavno sa kupio čipove za autić koji mu dižu konjažu na 337 konja i 530 Nm okretnog momenta. Auto osjetno bolje ide i nakon kalibraže na plinu "manje troši". Do sad je trošio 20-25l gradske a sad se to smanjilo na 17-18l. Otvorenu nisam testirao puno ali je ostala na nivou 12-13l autoput i 15 magistrala.
E sad ne dade mi đavo mira te sam naručio benzinske dizne od novije generacije BMW-a koje imaju drukčiji dizajn i veću protok. Stare imaju 15lb a ove nove 19lb. (podatak sa ebay-a gdje sam kupio dizne i nisam se trudio pretvoriti u metričke mjere). Takve dizne sam imao na 735 i nikad se nisu zaprljale iako sam vozio godinu bez benzinske pumpe. E sad ono bitno: motronic je nakon promjene dizni smanjio vrijeme otvaranja sa 4.5 do 5 ms na 3,5 do 4ms ovisno od temperature motora. Kad sam odradio ponovnu kalibražu na plinu javlja da su plinske dizne premalene. Šta raditi, držati množioc na 1.8 ili probušiti plinske dizne sa 1.8 na 2mm?BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C
Comment
-
-
Re: Ugradnja sequent-a u V12
Probušiti dizne ili povećati hod ali bolje probušiti...Preko 1.6 već nije dobro (množilac)...
Comment
-
Comment