Voda kao teža od benzina se uvek zadržava u najnižim delovima. Normalno kad pumpa radi sve to kruži izmešano kroz sistem.
Vožnjom na plin većina slabo koristi benzin koji ishlapi i ostaju samo teški i gusti sastojci u gorivu koji opet nisu dobri za pumpu, ovo je većinom uzrok stradanja pumpi dok rade na plin, prastaro gorivo i voda
Vožnjom na plin većina slabo koristi benzin koji ishlapi i ostaju samo teški i gusti sastojci u gorivu koji opet nisu dobri za pumpu, ovo je većinom uzrok stradanja pumpi dok rade na plin, prastaro gorivo i voda
To je sad problem vlasnika sta ima u rezervoaru.Opet ako je lose gorivo,bolje je da pumpa radi sto manje.Ako ima vode,ona se opet natalozi oko pumpe preko noci i ista prica.S obzirom da se vozi sa malo goriva,rezervoari su skloni koroziji,opet bolje da sto manje radi.Ja tako vozim vec tri godine i nisam imao nikakvih problema sa pumpom i diznama.
Zamislite sada ovu situaciju:
Dolazite kod majstora sa autom starim desatak i vise godina i imate problem performansama motora.Majstor utvrdjuje da je pumpa goriva oslabila,mora se menjati,sumnja se i na ispravnost L-sonde,zacepljenost brizgaca.Ocekivana cena popravke oko 200€ .E sada,majstor vam predlaze da je racionalnije dodati jos 100-150€ i ugraditi plin,relejom iskljuciti pumpu koja ce tako izdrzati par meseci.Za to vreme ce te vi kao musterija ustedeti mnogo vise novca i ako hocete srediti rad na benzinu.
Sta bi ste vi odabrali?
Comment