pumpa za gorivo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TECA
    CBC Senator XXL
    • 14.10.2007
    • 2355
    • Oz

    #31
    Voda kao teža od benzina se uvek zadržava u najnižim delovima. Normalno kad pumpa radi sve to kruži izmešano kroz sistem.
    Vožnjom na plin većina slabo koristi benzin koji ishlapi i ostaju samo teški i gusti sastojci u gorivu koji opet nisu dobri za pumpu, ovo je većinom uzrok stradanja pumpi dok rade na plin, prastaro gorivo i voda
    .
    To je sad problem vlasnika sta ima u rezervoaru.Opet ako je lose gorivo,bolje je da pumpa radi sto manje.Ako ima vode,ona se opet natalozi oko pumpe preko noci i ista prica.S obzirom da se vozi sa malo goriva,rezervoari su skloni koroziji,opet bolje da sto manje radi.Ja tako vozim vec tri godine i nisam imao nikakvih problema sa pumpom i diznama.
    Zamislite sada ovu situaciju:
    Dolazite kod majstora sa autom starim desatak i vise godina i imate problem performansama motora.Majstor utvrdjuje da je pumpa goriva oslabila,mora se menjati,sumnja se i na ispravnost L-sonde,zacepljenost brizgaca.Ocekivana cena popravke oko 200€ .E sada,majstor vam predlaze da je racionalnije dodati jos 100-150€ i ugraditi plin,relejom iskljuciti pumpu koja ce tako izdrzati par meseci.Za to vreme ce te vi kao musterija ustedeti mnogo vise novca i ako hocete srediti rad na benzinu.
    Sta bi ste vi odabrali?

    Comment

    • GTX
      CBC Senator XXL
      • 13.09.2008
      • 422
      • Subotica
      • Nexia 1.5 16v

      #32
      Originally posted by sw.brick
      benzin ne cirkulise kroz dizne kod benzinca i ne hladni ih.
      To su mi i rekli u ovlascenom servisu pa ne razumem zbog cega je ova tvoja druga izjava:
      Originally posted by sw.brick
      eh kakvi sve servisi postoje koji smeju sebe da nazovu zvanicnima.

      kako li ce ista da poprave kada ne znaju niti abecedu osnova kako radi nesto na autu Sarkazam
      Kod mene je venturi sistem jer auto koristim za posao pa nisam "raspolozen" za veca ulaganja zbog sekvencijalnog sistema.

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #33
        To su mi odradili u zvanicnom servisu(zamenu pumpe) pa sam ih pritom pitao za njihovo misljenje tj da li pumpa treba da radi ili ne.Odgovorili su isto sto i onaj elektricar koji je "prepravio" Combo-a:
        "kako da hladi dizne kad benzin ne prolazi kroz njih dok auto radi na gas
        napisao si da je hladjenje dizni benzina povezano na neki nacin sa radom auta na gas.

        a to nije korektno jer dizne se ne hlade benzinom ni pri radu na benzin ni pri radu na gas. prosto to uopste nije tema i besmisleno je pominjati ikakvo hladjenje na taj nacin, pogotovu od strane servisa.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #34
          Svako ko misli da je dizna izolovana oringom i da je negde na marsu a ne na motoru, ja ću je posle vadjenja iz toplog motora dati tom u šaku i želim da je jako stisne na jedan minut. Ko izdrži pričaće.

          Benzin je vreo i on uopšte ne hladi dizne, naprotiv zagreva ih.
          Anlaser nam ne treba, može i na gurku da se pali a ni migavac, može ruka kroz prozor da se ispruži, pa ni šoferka, dovoljna je neka kaciga ili naočari. Ako se nema za naočare ili kacigu može i providna kesa n aglavu.


          Mislim šta bi bilo kad bi bilo i šta je kome isplativije ako ne želi da popravi očigledno dotrajalu pumpu je njegova stvar ali tehnički, pumpa se ne isključuje i tačka. Tako kaže uputstvo i tako kaže milioni vozila koji su ispravni i voze se po svetu.
          Ende priče.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • GTX
            CBC Senator XXL
            • 13.09.2008
            • 422
            • Subotica
            • Nexia 1.5 16v

            #35
            @sw.brick Ti si skroz pogresno razumeo taj moj post.Lepo sam napisao da su ljudi rekli:kad auto radi na gas,benzin ne prolazi kroz dizne i ne hladi ih.Kako bi ti ovo napisao? Evo napisacu najjasnije sto znam:
            ljudi iz servisa su rekli isto sto si ti ovde napisao.Jel sad ok?

            Comment

            • ninsaki
              CBC Član
              • 07.04.2008
              • 39
              • Beograd

              #36
              pumpa

              o.k. shvatio sam mojne da se svadjate... jednoga dana dacu 120e za novu pumpu..i ostavicu je da radi . ova moja koju sam razradio jos uvek radi i mogu sa njom da idem 170 ... prethodni vlasnik je nju vec menjao jer ono crevo sto se kaci na nju nije original (onako da se navlaci) nego je obicno crevo povezano selnama.. hvala na savetima..


              e da moja plin funkcionise tako da kada prelazim na plin on to uradi normalo a kada prelazim sa plina na benzin moram da stanem , prebacim na benzin , ugasim sacekam pla minuta pa tek onda palim na benzin...to je zbog glupog lucas ecu-a

              e muke moje

              Comment

              • elektro-retro
                CBC Član
                • 22.09.2008
                • 33
                • krusevac

                #37
                ja ugradio plin pre tri godine i ekipa koja mi ugradjivala nije ugasila pumpu tako da je verglala non stop
                posle tri meseca voznje na plin pumpa pocinje da pisti i da ispusta neobicne zvukove
                ja ubacim relej koji je odvaja kada prebacim na plin
                i od tada nemam problema sa njom
                stim sto ga povremeno opletem na benzin cisto da produva sistem
                znaci gasi pumpu !
                pali na benzin,prvo paljenje !
                i jednom nedeljno opleti na pravac sa benzinom !

                Comment

                • GTX
                  CBC Senator XXL
                  • 13.09.2008
                  • 422
                  • Subotica
                  • Nexia 1.5 16v

                  #38
                  Meni je svako paljenje na benzin (tako je namesteno),a palim ga dnevno bar 15 puta.

                  Comment

                  • GTX
                    CBC Senator XXL
                    • 13.09.2008
                    • 422
                    • Subotica
                    • Nexia 1.5 16v

                    #39
                    Pa to sam i uradio,napisao sam medju prvim postovima.Stvorila se zavrzlama bez potrebe.

                    Comment

                    • Heinz
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 1027
                      • Beograd, Voždovac
                      • Avensis 2.0 D4D

                      #40
                      Originally posted by Dora
                      Pumpa je predvidjena da radi mnogo sati za projektovani pritisak. Da se priotisak održava jedan isti konstantno ima regulacioni ventil koji je nekad na diznama (railu) nekad na pumpi. Pump ne zna da li auto radi na benzin ili na plin.
                      Kada motor radi na plin benzin se ne troši. Regulacioni ventil onda uradi šta? Zatvori tok ka motoru i gorivo vraća u rezervoar? Ili isključi pumpu (mada je verovatnoća 0% za ovo )?

                      Nije mi baš jasno pa pitam, imam trenutno neke probleme na kolima pa stigoh i na ovu temu
                      Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                      Comment

                      • dranix
                        CBC Senator XXL
                        • 04.10.2004
                        • 3079
                        • Antwerpen/Belgium
                        • Saab 9-3

                        #41
                        Ne smatra se po defaultu da vlasnik auta mora da zna kako sta funkcionise vec samo da zna da vozi auto.
                        Naravno da je moguce svasta modifikovati ali ne vidim zasto bi to trebalo automatski da ima neki pozitivan efekat.
                        mislim da je sasvim logicna preporuka da se pumpa stalno vrti kao i kad se vozi na benzin.
                        Sto posto sam siguran da je bitnije da je u rezervoaru sveze gorivo i to uvek odredjena najmanja kolicina nego sama cinjenica da li pumpa radi ili ne.

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #42
                          @Heinz
                          Kod injectiona ide u krug jer ventil pritiska na railu propušta sav višak nazad. Kod karburatora ne, jer ima ventil izmedju pumpe i karburatora sem kod nekih Golfova i Fordova i tako, koji imaju razdelnik benzina fabrički pa se tu isto vrti u krug.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • Plinadzija
                            CBC Senator XXL
                            • 29.07.2008
                            • 1514
                            • Paracin

                            #43
                            Veseli dodatak:

                            Kod karburatora kada se postavlja ventil koji vec nema sopstveni prelivni vod neophodno je da se stavi racva za preliv da bi gorivo proticalo kroz pumpu i hladilo istu dok je ventil zatvoren.
                            UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                            Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                            Comment

                            • nikolapanic
                              CBC Senator XXL
                              • 16.10.2005
                              • 657
                              • Petrovac

                              #44
                              Re: pumpa za gorivo

                              Znam da temu dizem iz mrtvih i bi mi smesna ova rasprava o iskljucivanju pumpe ili ne(samo zato sto sam pre par godina ucestvovao u slicnoj raspravi-tema i dalje negde postoji).Elem,imam pitanje a verzano za pumpu za benzin a auto ima ugradjen obica venturi sistem pa zato ne bih otvarao posebnu temu.Auto uvek pali na benzin i radi tako malo dok se ne zagreje pa prebacim na plin.S vremena na vreme vozim malo i na benzin(verovatno ne bas dovoljno).Danas kad sam vozio auto na benzin,kad radi na leru,kao da radi na tri klipa tj.mozda i na cetiri ali mi nije miran bas auto.Drugo,kad ga startujem,ako ne dodam malo gas,ugasi se,kao da mu dotok benzina nije najbolji.Dizne su ciscene pre 5-6 meseci,auto inace na benzin vuce mnogo dobro i u voznji nema problema nego samo na leru i kad se startuje.Na gasu ni na leru ni u voznji nema problema.Sta moze biti?
                              Samo te slusam i pitam se dokle ces?

                              Comment

                              • duh koji hoda
                                CBC Veteran
                                • 10.03.2009
                                • 123
                                • djavolja varos

                                #45
                                Re: pumpa za gorivo

                                To su simptomi zaprljanih dizni, bez obzira sto su ciscene pre xx meseci.

                                Comment

                                Working...
                                X