pumpa za gorivo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bokija
    CBC Senator XXL
    • 25.01.2008
    • 640
    • Beograd

    #16
    Sa druge strane moze biti vrlo opasno u svakom pogledu,pa da li se isplati rizikovati,i sam sebi namestati takvu zvrcku,jer djavo ne ore i ne kopa...
    I'm not beautiful,but I'm stupid

    Comment

    • deki-ascona
      Bio nam je drug! RIP
      • 10.04.2007
      • 2118
      • NI , Trosharina

      #17
      A ja stvarno pitam u cemu je problem, posto vozim sa iskljucenom pumpom (iz gore opisanih razloga) dok idem na gas i prebacujem na benz namerno , uvek na autoputu na benz. da obradujem asconu, i nikad nisam imao "ljubljenje sajbne". Pumpa je spoljna, pritisak je 3,2 bara, i treba mi sekunda da predjem na benz.

      Mozda ostane u usisu malo gasa pa taj prelaz nije tako dramatican kao kad bi ostao potpuno bez gasa.
      Originally posted by Valent Vudriga
      ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
      Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #18
        Prelaz nije dramatican sam po sebi ako se namerno radi svesno na izabranom mestu.
        Opasno je da se desi da nestane goriva a da se ne nadas.
        Takodje je veoma opasno da auto ne ide na benzin dobro a da gasa vise nemas.
        Nema sanse da bez rizika izadjes na autoput osim ako je prazan. Kamioni ima da predju preko tebe jer idu 90 dok se ti zaleces trakom koja nije beskonacno dugacka i ima ZAVRSETAK gde moras da se ukljucis.
        Govorim iz iskustva jer mi se desavalo da moram da vozim na benzin a auto ne moze da predje ni 80 a da ne govorimo o tome koje je ubrzanje.
        Nemojte da se zezate. Nije toliko ni bitno da li je pumpa ukljucena ili iskljucena koliko da ste uvek sigurni da auto ide skoro perfektno i na benzin i da vam je prekidac super dobar sto NIJE slucaj skoro nikada jer su to jevtine stvari cesto gore nego igracke.
        I ovo iz iskustva jer sam morao da prekidam delimicno POLOMLJENIM prekidacem dok nisam stavio krsten kupljen u radnji koja prodaje elektronske delove. I sve to opet i UVEK iz istog razloga a to je benzinski sistem koji NE RADI kako treba inace nema neke potrebe da se maltretira prekidac cesto.
        Vecina vas uopste ne da ne zna nego ne moze ni da zamisli kakav saobracaj moze da bude koje su brzine i da NEMA mesta da se sklonis a stajes jer nemas goriva. Ako nisi u desnoj traci NEMAS obicno sanse da udjes u zaustavnu traku. Pored svega toga ako se ODMAH ne setis da ukljucis barem sva cetiri zmigavca rizik je jos veci da ti se na ledja napakuje nekoliko vozila. U takvij situaciji NIKO ne koci pa onaj prvi pozadi ne vidi stop svetla jer ih i nema. Scenario moze da bude veoma zajeban i danju ali i nocu, po suvom ili po kisi ili klizavom.
        Najcesce se gine iz gluposti i bez zrna baruta. Mislim da je to svima jasno.
        Jos jednom.
        Ne cekajte NIKAD da se potrosi gas iz boce do kraja iako znate da ce sam preci na benzin kad se to desi ako je vec takva instalacija. radije tanujte gas na vreme ili kad vidite da ga ima jos sasvim malo namerno prebacite na benzin. Nije detonacija uopste najgora stvar koja bi mogla da se desi a svi se samo bas nje plase.
        Trosio sam namerno do kraja gas vise puta radi servisa boce i nikad se nije desilo nista sto bi moglo da bude slicno detonaciji u trenutku kad gas nestane. Ne kazem da se ne moze desiti da pukne ali mozda pre ako smo na leru nego u voznji ili laganoj voznji.

        Comment

        • error
          CBC Veteran
          • 28.03.2008
          • 175
          • beograd

          #19
          naplashiste choveka toliko da che qpiti dizela
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • Plinadzija
            CBC Senator XXL
            • 29.07.2008
            • 1514
            • Paracin

            #20
            Stvarno mi niste jasni sa ovim traktatima o bezbednosti prebacivanja na benzin. Kad ti nestane gas a ti si na autoputu sigurno ne vozis 100 u drugoj brzini pa da te nesto iznenadi. Kad bi ti nekako volsebno nestao gas odjednom auto bi se ponasao identicno kao da si oduzeo gas a to u 5. ili 4. brzini ne znaci nista drasticno. Na kraju krajeva, kod venturi sistema nestajanje gasa, kao sto svi znate jer vozite na isti, znaci - do pola gasa radi od pola ne radi. Tako da iskljucivao pumpu ili ne sve jendo je sto se tice nestanka gasa i bezbednosti voznje.
            Druga je stvar sto kad iskljuce pumpu ljudi i zaborave da sipaju benzin i pale forsirano na gas pa kad nestane gasa onda jao meni pumpa je crkla ja ne mogu da natocim gas u flashu!

            Uzaludna vam je ova diskusija dragi prijatelji.
            UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

            Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

            Comment

            • TECA
              CBC Senator XXL
              • 14.10.2007
              • 2355
              • Oz

              #21
              Ne mogu da vas razumem.Razmatra se ovde sta ce biti ako nestane gasa,a nema benzina u rezervoaru?Pa bice isto kao kad nekome nestane benzina ili dizela,a nije ugradio gas!

              Comment

              • GTX
                CBC Senator XXL
                • 13.09.2008
                • 422
                • Subotica
                • Nexia 1.5 16v

                #22
                Originally posted by deki-ascona
                Pumpa je spoljna, pritisak je 3,2 bara, i treba mi sekunda da predjem na benz.
                Kod mene ni sekunda.Sto se tice nestajanja i "udaranja glavom o soferku" ne bih se slozio.Gas nikada ne nestane odjednom kao sto je neko gore vec napisao.Ja jesam ugradio gas u svoj auto pre nekoliko meseci,ali sam pre toga 11 godina vozio caletov auto na gas tako da imam dosta iskustva sa voznjom na TNG.

                Comment

                • deki-ascona
                  Bio nam je drug! RIP
                  • 10.04.2007
                  • 2118
                  • NI , Trosharina

                  #23
                  @dranix

                  desio mi se upravo "scenario" kakav si opisao, vezano za autoput. dizne prljave, prima samo mali gas, sve preko pola se gusi, max brzina je 50. Srecom dan je, sva 4 migavca ukljucena i po zaust.traci se vucaram nekako.
                  Da zlo bude vece , ispred NI ima ono vec opisano suzenje kod Naisa , kroz koje svi lete 130.

                  Zena i dete dremaju, ja stego volan k'o da vozim mlaznjak (a idem 50 !) ne smem ni da pustim gas , ni da dodam, i obidjem suzenje s desne strane, pa pored nekih parkiranih kamiona, nastavim skroz desnom i dovucem se nekako. Srecom su zaboravili da zatvore put skroz. Kasnije sam razmisljao : da je bio zatvoren barikadama skroz, morao bi 500m ispred da stanem na zaustavnoj, da posaljem zenu sa trouglom da stoji i da mashe na najbrzoj traci da svi uspore dok ne prodjem.

                  Ona verovatno ne bi pristala, mislila bi da hocu da je ostavim na taj nacin.

                  Ali taj scenario je stvarno jeziv.
                  Originally posted by Valent Vudriga
                  ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                  Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #24
                    Fora i jeste bas u tome sto nikome ne pada na pamet da razmislja o takvom scenariju koji je jako realan.
                    Nije mi bila namera da ikoga plasim i da dramim ni oko cega ali na zapadu te pregaze oni iza kao plitak potok ako usporis ili stanes.
                    Posebno u Nemackoj nema zezanja ili ces da vozis kako se vozi ili ne izlazi na autoput. U sustini nista posebno strasno ali ipak veoma ozbiljno.
                    Gotovo svakog leta pogine po neka porodica iz Norveske prilikom izlaska sa pumpe ili parkinga jer su navikli da voze kilavo zbog ogranicenja brzine kod njih. Oni bar ne mogu da se pozale na neispravnost i kvalitet vozila pa se opet zaborave gde su i neko ih samo pokupi.

                    Brzina nestajanja gasa zavisi mnogo od velicine motora i naravno da nije trenutna i da nema drame ako je benzinski sistem ispravan sto posto i ima svezeg benzina u rezervoaru sto cesto nije slucaj.

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #25
                      da nepumpa na 2.5 ili 3 bara kolko vec pumpa nego samo toliko koliko je dovoljno da benzin cirkulise i hladi dizne
                      benzin ne cirkulise kroz dizne kod benzinca i ne hladni ih.

                      neko je pobrkao sa dizelskim diznama, za starije klasicne dizele.

                      na tvom autu nemaju dizne od cega da se hlade, nalaze se u struji vazduha.

                      nema potrebe izmisljati probleme tehnicke prirode tamo gde ne postoje, ako je pumpa mehanicki potrosena onda je zameni.

                      i uvek vozi sa bar 10 litara benzina u rezervoaru, da pumpa ne dodje u poziciju da prepumvava (suvi) vazduh za sta nije namenjen a pa ce da pregori.

                      Bosove pumpe iz tog perioda traju oko 150-250.000km kada pocinju da zezaju sa [povremenim prekidima, verovatno je tako i kod tebe pocelo.

                      traju jos neko vreme i onda samo stanu. takva konstrukcija i izrada, radni vek.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #26
                        To su mi odradili u zvanicnom servisu(zamenu pumpe) pa sam ih pritom pitao za njihovo misljenje tj da li pumpa treba da radi ili ne.Odgovorili su isto sto i onaj elektricar koji je "prepravio" Combo-a:
                        "kako da hladi dizne kad benzin ne prolazi kroz njih dok auto radi na gas
                        benzin ne hladni dizne, niti uopste prolazi kroz njih kod klasicnih benzinaca.

                        eh kakvi sve servisi postoje koji smeju sebe da nazovu zvanicnima.

                        kako li ce ista da poprave kada ne znaju niti abecedu osnova kako radi nesto na autu

                        Meni je ovo objasnjenje koje sam dobio razumno
                        meni objasnjenje deluje kao potpuno proizvoljno i pri tome jos i pogresno nagadjanje.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • TECA
                          CBC Senator XXL
                          • 14.10.2007
                          • 2355
                          • Oz

                          #27
                          To su mi odradili u zvanicnom servisu(zamenu pumpe) pa sam ih pritom pitao za njihovo misljenje tj da li pumpa treba da radi ili ne.Odgovorili su isto sto i onaj elektricar koji je "prepravio" Combo-a:
                          "kako da hladi dizne kad benzin ne prolazi kroz njih dok auto radi na gas
                          Sw,nema ovde nista cudno.Povrsina koja je u kontaktu sa gorivom je velicine vrha pikavca i ja ne vidim da to moze odneti znacajno temperature sa motora. Uzmimo jos u obzir da je dizna i termicki izolovana O-ring gumicam od motora.Vrh dizne koji je blizi motoru hladi strujanje vazduha kroz usis.
                          Moje misljenje je da se pumpa moze relejom iskljuciti kada se vozi na gas,ako je u pitanju venturi .Nisam za iskljucivanje na sekvencijalnim uredjajima.
                          A to sto ce izgubiti sekundu,dve u prebacivanju nije vredno raspravke.Kada nestaje gasa ionako na venturiju mora neko prebaciti dugme za polozaj na benzin.Cesto se desava da je komp vec glupnuo voznjom na gas pa je stoga potrebno ugasiti motor i sacekati minut dva da se isti resetuje.
                          Ovo za iskljucivanje pumpe vazi pod uslovom da se auto uvek pali na benzin i povremeno provoza na isti.

                          Comment

                          • Plinadzija
                            CBC Senator XXL
                            • 29.07.2008
                            • 1514
                            • Paracin

                            #28
                            Da se razumemo, pumpa se moze iskljuciti i auto ce da radi isto kao i da je ukljucena, samo sto je tada vek pumpe unapred smanjen. Mislim, kod mene je pumpa pocela da pravi buku i da me nervira pa sam je iskljucio i radi samo kad palim auto ali, kao sto rece dora u uputstvu za koriscenje vozila na gas, ja imam servis i jos dve pumpe u rezervi koje cu da stavim kada mi ova crkne nacisto.
                            UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                            Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #29
                              Pumpa može da radi a i da ne radi, zavisi od situacije, od auta, od pristupačnosti pumpi rad ieventualne opravke i još mnogo toga.

                              Pumpa je predvidjena da radi mnogo sati za projektovani pritisak. Da se priotisak održava jedan isti konstantno ima regulacioni ventil koji je nekad na diznama (railu) nekad na pumpi. Pump ne zna da li auto radi na benzin ili na plin.

                              Pumpe se obično nalaze ispod poda i tu su obično najniža tačka u sistemu goriva a one potopljene su u samom rezervoaru.

                              Gorivo je takvo kakvo je pa ima vode i ostalog djubreta.

                              Voda kao teža od benzina se uvek zadržava u najnižim delovima. Normalno kad pumpa radi sve to kruži izmešano kroz sistem.
                              Vožnjom na plin većina slabo koristi benzin koji ishlapi i ostaju samo teški i gusti sastojci u gorivu koji opet nisu dobri za pumpu, ovo je većinom uzrok stradanja pumpi dok rade na plin, prastaro gorivo i voda.

                              Dakle pumpu možete isključiti ili ostaviti isključenu od volje vam, ali nigde u uputstvu se ne spominje da se pumpa isključuje a uradjeno ne milione auta, nešto bi preduzeli do sada povodom problema da ga ima.
                              Izuzetak su mehanički sistemi napajanja gorivom gde se jedino na taj način može zaustaviti benzin jer nema električne dizne. I tu je predvidjeno da pumpa radi stalno, stavlja se dodatk na ventil K glave koji kao što radi emulator dizni za prekid dizni, predkida napajanje K glave da bi ostala potopljena i ne bi radila na suvo pa da crkne. Pre xxx godina sam kupio jedan takav emulator i bio ej dosta skup ali za sve ove godine nisam naišao na ispravnu K glavu gde to može da radi a da poptpuno zaustavi benzin. Stoji i danas na polici.

                              Problema ima ali ga prave sami vlasnici vozila koji ugrade plin u neispravno ili matoro vozilo u kom su neki delovi pa i pumpa već zreli za crkavanje pa ima ovakve stvri samo ubrzju proces.
                              I ono " ne budite stipse, plaknite pluća tom motoru nekad i na benzin" koristiće mu....

                              Svi očekuju da je plin čaroban i da će sad vožnaj biti besplatna, svako malo se pokrene tema oko isplativosti pa koliko to troši benzina usput pa ovo ono....

                              Uvek se isplati, ako prelazite 3000 km godišnje a ima i tkvih dosta, jeftiniji je taksi od držanja sopstvenog auta plus se možeš ponašati kako želiš u smislu jela i pića.
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                #30
                                Sw,nema ovde nista cudno
                                ako si mislio na mene, ono sto citiras je @gtx napisao..


                                Uzmimo jos u obzir da je dizna i termicki izolovana O-ring gumicam od motora.Vrh dizne koji je blizi motoru hladi strujanje vazduha kroz usis.
                                bas tako, dizna kod klasicnog benzinca nema dodirnih tacaka sa visokim temperaturama motora pa nema niti od cega da se hladi.

                                jedino sto se hladi je elektro namotaj eventualno, a za tim nema potrebe kada je dizna iskljucena (i ne tece struja) kao sto je situacija pri radu motora na gas.

                                prica o pumpi benzina koja zaliva dizne i hladi ih time je vise u domenu pogadjanja izgovora, da ne kazem odvaljena glupost.
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X