pumpa za gorivo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ninsaki
    CBC Član
    • 07.04.2008
    • 39
    • Beograd

    pumpa za gorivo

    Jedno pitanje

    ...imam saab 900 i naravno vozim ga na plin...Pumpa za gorivo stalno radi da bi hladila dizne..hteo sam da je isklucim posto se onako.. "cula" cak mi je jedan poznavalac rekao da mogu to slobodno da uradim s obzirom da je auto stariji i da su dizne robusnije i da nece riknuti.. i tako hteo ja to da uradim danas, sutra...prodje godinu dana ja to ne uradim odem, na more.Na moru jedno jutro ja kresnem auto, on upali pa se ugasi...tako nekoliko puta i ja ukapiram neradi mi pumpa...za gorivo...sunce sija ja izvadim pumpu iz rezervoara (Imao sam 40l goriva) onaj benzin..po meni...raskupusam pumpu sipam wd40 malo je razradim i ona proradi..sretno dodjem do kuce...

    da li postoji mogucnost da pumpu delimicno isklkjucim..ideja je da kada je ukljucen plin pumpa radi sa pola snage ili jos manje..da nepumpa na 2.5 ili 3 bara kolko vec pumpa nego samo toliko koliko je dovoljno da benzin cirkulise i hladi dizne...mislim potreban je dodatni rele i neko kolo koje bi eventualno smanjilo ili napon ili struju na pumpi...znam kako bi to uradio samo me zanima da li je to neko vec uradio i da li mozda postoji gotovo kolo da se kupi..

    hvala cujemo se
  • Plinadzija
    CBC Senator XXL
    • 29.07.2008
    • 1514
    • Paracin

    #2
    To je bezvezno, nema potrebe da to radis. Ako ti je crkla pumpa zameni je i miran si narednih deset godina. Protok goriva kroz pumpu kada auto radi na benzin neznatno je manji od onoga kad dizne ne rade, prema tome mozes slobodno da racunas da sto se pumpe tice isto ti je vozio na plin ili benzin.

    Auto ti je punoletan tako da mislim da je bezvezno da ti izmisljas nove skolpove koje bi dodao na njega da postedis pumpu. Ova stara ti je trajala dovoljno dugo, menjao bi je i da si vozio samo na benzin.

    Sa druge strane i da uradis to sto si naumio, ja mislim da bi samo skratio vek te nove pumpe jer ne bi imao dovoljan protok benzina za hladjenje same pumpe a smanjenjem napona gubis projektovani stepen iskoriscenja elektromotora pa samim tim povecavas disipaciju tj. pumpa se vise greje. To je moje razmisljanje ako neko misli da nisam u pravu, voleo bih da cujem drugacije misljenje.
    UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

    Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

    Comment

    • Type_R
      CBC Senator XXL
      • 26.05.2007
      • 900
      • Valjevo

      #3
      Protok goriva kroz pumpu kada auto radi na benzin neznatno je manji od onoga kad dizne ne rade
      Teoretski bi trebalo da je potpuno isti....to je posao regulatora....
      3SG(T)E EXPERT

      MAN service

      Comment

      • GTX
        CBC Senator XXL
        • 13.09.2008
        • 422
        • Subotica
        • Nexia 1.5 16v

        #4
        Ovo je uvek bila dilema,da li da radi pumpa ili ne?Pa evo mojih iskustava:
        na poslu smo pre par godina imali Opel Combo 1.4 u koji je naknadno ugradjen gas.Za godinu i nesto su crkle 2 pumpe(obe kupljene polovne).Onda smo auto oterali kod autoelektricara pa je on ubacio rele koji iskljucuje pumpu kad se prebaci na plin.Vise nije bilo problema sa pumpom.
        Meni su u Nexiu ugradili gas uredjaj pre 3-4 meseca i pogodite sta se desilo?Pre dve nedelje crkla pumpa.To su mi odradili u zvanicnom servisu(zamenu pumpe) pa sam ih pritom pitao za njihovo misljenje tj da li pumpa treba da radi ili ne.Odgovorili su isto sto i onaj elektricar koji je "prepravio" Combo-a:
        "kako da hladi dizne kad benzin ne prolazi kroz njih dok auto radi na gas".
        Rekose da je dovoljno da se svaki put auto upali na benzin i to je to.
        Zanimljivo je da majstori koji ugradjuju gas uvek potenciraju stalno ukljucenu pumpu dok su svi ostali protiv toga.Meni je ovo objasnjenje koje sam dobio razumno.Zato sam otisao u prodavnicu,kupio rele i povezao tako da se pumpa iskljuci...

        Comment

        • Plinadzija
          CBC Senator XXL
          • 29.07.2008
          • 1514
          • Paracin

          #5
          Da si imao benzina ne bi ti crkla pumpa prosto. Pumpa crkne posle 10 min rada "na suvo"
          UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

          Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

          Comment

          • GTX
            CBC Senator XXL
            • 13.09.2008
            • 422
            • Subotica
            • Nexia 1.5 16v

            #6
            Hmmm,kod mene nivo benzina nikad nije padao ispod jedne trecine otkad imam gas,a generalno,otkad je auto kod mene,nije se ni rezerva upalila tako da to sigurno nije razlog.Inace pumpa nije pregorela nego je stvarala nedovoljan pritisak pa je auto mogao da radi samo na leru.

            Comment

            • ninsaki
              CBC Član
              • 07.04.2008
              • 39
              • Beograd

              #7
              PUMPA

              ...PA DA ZATO... SAM JA MISLIO NEKO SREDNJE RESENJE KAO, DA RADI KAO DA HLADI, A DA SE NE NAPREZE MNOGO...


              MISLIM KADA IMAM GORIVA U REZERVOARU TO JE OBICNO NESTO MINIMALNO OKO 5L ...OBICNO MI ISPOD "CRVENOG"..U TAKVOM ORUZENJU PUMPA ZAGREJE TIH 5L I TAKVO GORIVO SALJE DO REGULATORA PRITISKA KOJI KOJI SE NALAZI NA GRANI SA BRIZGALJKAMA A KONTROLISE SE VAKUMOM SA USISNE GRANE..I BAS NA TOM MESTU TO ZAGREJANO GORIVO OD PUMPE TREBA DA POKUPI TOPLOTU SA GRANE SA BRIZGALJKAMA....PRI TOME JE TAJ KONTAK BAS MINIMALAN ILI... TAKO MI IZGLEDA...

              MOZDA NA TOM PUTU OD REZERVOARA DO REGULATORA I OBRATNO ...GORIVO SE MALO OHLADI ALI IPAK MI SE CINI DA JE SAM KONTAKT TOPLOG I HLADNOG GORIVA NA REGULATORU PRITISKA MINIMALAN ....PA ONDA CEMU SVE TO

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #8
                Sve to sto spominjete nema veze s vezom kao i ti majstori koji su savetovali iskljucenje pumpe.

                Da ponovimo po 100 put. Bez obzira sto kroz dizne ne prolazi gorivo dok auto radi na plin gorivo cirkulise kroz rampu za gorivo i u dodiru je sa diznama i tako ih hladi, jedino ne prolazi kroz vrh dizne sto nije od presudne vaznosti. U suprotnom tu je veoma visoka temperatura i usija se cela rampa zajedno sa gorivom i dizne se usijaju time cesto ubrzano prljaju i stvaraju koks na sebi i imaju vise sanse da crknu.

                Pumpa radi istim kapacitetom (pritiskom) dok je na plin kao i dok radi na benzin i nema je potrebe iskljucivati je jer bi za to vreme radila kao da nikada nije ugradjen plin.

                To sto je crkla je crkla jer je bila pri kraju ili je cista slucajnost.
                Jedini razlog zasto moze da crkne jeste da imate previse matoro gorivo koje je ispostilo u rezervoaru i da se bas retko vozi i pali na benzin. U tom slucaju nemojte se pridrzavati 2/3 punog rezervoara uvek vec je sasvim dovoljno 10-15 L cisto da se ugasi rezerva jer cete cesce tako dolivati svezije gorivo.
                Drugi razlog je ne dovoljno goriva.
                Treci voda u gorivu.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #9
                  Re: PUMPA

                  Originally posted by ninsaki
                  .....PRI TOME JE TAJ KONTAK BAS MINIMALAN ILI... TAKO MI IZGLEDA...

                  MOZDA NA TOM PUTU OD REZERVOARA DO REGULATORA I OBRATNO ...GORIVO SE MALO OHLADI ALI IPAK MI SE CINI DA JE SAM KONTAKT TOPLOG I HLADNOG GORIVA NA REGULATORU PRITISKA MINIMALAN ....PA ONDA CEMU SVE TO
                  Iskljuci velika slova!!!

                  Drugo veoma gresis, nisi ni svestan kloliko taj protog tog "vruceg" goriva koje je uvek hladno utice na odvodjenje toplote sa rampe i dizni.

                  Znas koje je primarno hladjenje motora?
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • Inovator
                    CBC Član
                    • 27.08.2006
                    • 64
                    • Bjelovar

                    #10
                    baš me zanima kako se ponaša auto kojem je isključena pumpa benzina u trenutku kad recimo nestane plina, a vozi se recimo 80 km/h...

                    Comment

                    • dranix
                      CBC Senator XXL
                      • 04.10.2004
                      • 3079
                      • Antwerpen/Belgium
                      • Saab 9-3

                      #11
                      Pogines.

                      Comment


                      • #12
                        @Inovator
                        baš me zanima kako se ponaša auto kojem je isključena pumpa benzina u trenutku kad recimo nestane plina, a vozi se recimo 80 km/h...
                        pa lepo,zabalvis soferku dok gorivo ne dodje od pumpe do dizni, a odmah posle ti smasi vrat ako i dalje drzis do kraja pritisnutu papucicu gasa

                        Comment

                        • deki-ascona
                          Bio nam je drug! RIP
                          • 10.04.2007
                          • 2118
                          • NI , Trosharina

                          #13
                          Ispada da niko pri brzini od 80 ne bi smeo da prebaci sa gasa na benz. ako mu je pumpa iskljucena dok je na gasu.
                          Originally posted by Valent Vudriga
                          ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                          Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                          Comment

                          • bokija
                            CBC Senator XXL
                            • 25.01.2008
                            • 640
                            • Beograd

                            #14
                            Originally posted by deki-ascona
                            Ispada da niko pri brzini od 80 ne bi smeo da prebaci sa gasa na benz. ako mu je pumpa iskljucena dok je na gasu.
                            A ko bi uradio tako nesto Kakvo bre iskljucivanje pumpe,da nema mozda visok racun za struju?Ako vec skrnavimo auto stavljanjem plina,neka to bar urade strucni i odgovorni ljudi koji znaju gde je mera.Neki bre stisli ko smrt na babu da ustede jos negde,pa makar gurali auto.
                            I'm not beautiful,but I'm stupid

                            Comment

                            • deki-ascona
                              Bio nam je drug! RIP
                              • 10.04.2007
                              • 2118
                              • NI , Trosharina

                              #15
                              Nije stvar u ustedi nego npr. dizne ne zatvaraju dobro , pa dok se ne nadju pare (300-500 nove) ili dizne, PRIVREMENO resenje je iskljucivanje pumpe da ne bi istovremeno isli i gas i benz. u cilindre.
                              Originally posted by Valent Vudriga
                              ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                              Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                              Comment

                              Working...
                              X