U koje modele se sigurno ne moze ugraditi gasni uredjaj?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Srdjan
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 2416
    • Bajina Basta/Beograd

    #46
    Ali da moze, samo ce ostati bez ruku....
    Lancia Kappa 2.0 20v

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #47
      Slovo K dolazi od nemacke reci "Kolben" = klip posto jedan klip u K glavi regulise trenutni protok goriva ka diznama i polugom je vezan sa protokomerom vazduha
      netacno.
      ajmo na sledeci pokusaj.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #48
        K & KE Jetronic je ZAKON !!!
        aha

        Naravno da nemacki inzenjeri pojma nisu imali kad su ga izmislili
        zasto li su ga ti isti nemacki inzenjeri ekspresno izbacili iz dalje upotebe posle par godina primene.

        mnogo pre K Jet-a postojao je Kugelfischer sistem btw.

        a pre K Jet-a postojao je i D Jet, EFI sistem takodje razvijen od Bosa i primenjen jos u 60tim godinama proslog veka.

        mnogo pre Audija, Mercedesa 124 ili 201 modela.

        jedno pitanje- po cemu je K Jet zakon, sta radi bolje nego neki drugi sistemi ubrizgavanja.
        konkretno ?
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • The Punisher
          CBC Senator XXL
          • 01.03.2006
          • 503
          • Beograd Wozhdovatz
          • Ford Taunus TC1

          #49
          Zasto ova tema (bez obzira na mali off) nije sticky?
          Mnoga pitanja ne bi ni bila postovana tj. mogla bi biti izbegnuta kad bi se znalo pre kupovine auta koji motori da se izbegavaju za ugradnju TNG-a.
          https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Taunus_TC

          Comment

          • ale944
            CBC Senator XXL
            • 20.03.2006
            • 1457
            • Beograd

            #50
            Originally posted by IvanT
            Kod pravih sekvencijalnih ubrizgavanja, najrelevantniji podatak je vreme otvaranja benzinskih brizgacha. Ako gasni ECU dobro odradjuje svoj posao, motoru uopshte nije bitno koje gorivo ce mu se ubrizgati.

            Tachno je da BRC kaze da njihovi uredjaji ne mogu da rade kako treba na FSI, JTS ... motorima, ali zato Lovato , Landi Renzo .... i mnogi drugi rade bez problema.
            Koliko sam ja razumeo, osnovni problem za primenu BRC-a na pomenutim motorima predstavlja to sto on za razliku od lovata i slicnih koji direktno "citanjem" signala ka diznama koje daje benzinski ecu odredjuju potrebnu kol.goriva i prilagodjavaju koriguju taj signal shodno karakteristici gasne dizne, BRC trazi jos i signal sa map senzora ?
            ...a pomenuti motori imaju skroz drugu zavisnost map/load....
            ....e sad, sta ce brc-u signal sa map-a? ...kad je fabricku ecu vec sve to lepo uzeo u obzir i iskalkulisao i dao direktan podatak o potrebnoj kolicini goriva preko signala benzinske dizne...
            http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              #51
              ....e sad, sta ce brc-u signal sa map-a?
              To bi morao da pitas nekoga iz fabrike BRC. Ranko vise ne radi sa njima tako da........

              Svi modeli sekvencijalnih sistema koriste informaciju vrednosti MAPa. Medjutim kod nekih proizvodjaca se po potrebi moze iskljuciti (softferski) premerena vrednost , da bi uredjaj mogao da funkcionise bez nje. Sada su se vec pojavili gotovi kitovi za vecinu modela FSI, JTD, GDI, pa se moze poruciti fabricki kit za odredjeni model. Navede se tip, godiste, tip ECUa i dobije se fabricki kit za taj auto, koji je vec nastelovan i ostaje samo da se ugradi.



              Davno sam ja pricao da ce "majstorstva" biti sve manje i pominjao neke babe i evo polako nam dolazi i to vreme.

              PRAKTICNO VISE NE POSTOJI MODEL U KOJI SE NE MOZE UGRADITI GASNI SISTEM, TAKO DA CE TEMA BITI SVE MANJE AKTUELNA.
              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment

              • The Punisher
                CBC Senator XXL
                • 01.03.2006
                • 503
                • Beograd Wozhdovatz
                • Ford Taunus TC1

                #52
                Molim te reci za nove Ford Zetec motore, sta je s njima?
                https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Taunus_TC

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  #53
                  Pa mislio sam da je to poodavno vec receno.

                  Evo nadjoh!

                  http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... ube&t=3932

                  Mislim da je stvar vec dokazala svoju funkcionalnost. Sve radi besprekorno na velikom broju automobila i svi proizvodjaci gasne opreme su prihvatili FLASH LUBE i cak ga imaju u fabrickoj ponudi.

                  SUper je stvar i sto je najbolje FUNKCIONISE!
                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment

                  • CikaKure
                    CBC Senator XXL
                    • 14.08.2005
                    • 668
                    • Beograd

                    #54
                    Da li se na taj nacin resava i problem sa automobilima koji imaju K-glavu?

                    Comment

                    • *IvanT*
                      CBC Senator XXL
                      • 30.01.2005
                      • 3234
                      • Srbija, Beograd, Kara

                      #55
                      Koji problem?
                      http://www.lovatogas.co.rs

                      Comment


                      • #56
                        Pozdrav svima!
                        Par pitanja oko JTS, FSI, GDI,.. motora. Meni je serviser koji mi je ugradio gas rekao da je ugradnja u taj tip motora nemoguča, jer se dizne preko kojih se benzin ubrizgava direktno u cilindar nalaze u cilindru i hlade se sa benzinom koji struji kroz njih. A ako ugradimo gasni sustav onda zatvorimo protok benzina kroz dizne i te se nemaju čime hladiti kod rada na gas i zato izgore pošto je temperatura izgaranja pri gasu čak i malo viša nego kod benzina pa je rad na benzin nemoguč. A koliko mi je poznato recimo kod Alfe 159 2.2 JTS zbog velike temperature izgaranja upotrebljeni su posebni ventili presvučeni sa nikljem da se dovoljno hlade. Po mom mišljenju takav motor bi vrlo težko podneo rad na još povišanoj temperaturi koja se stvara kod rada na gas.

                        Comment

                        Working...
                        X