Originally posted by Keketarac
Stroga se spremam opet na jednu turneju do Mašinca da im malo objasnim neke stvari oko porekla pa će opet nekoliko mesece "nemojte samo dovoditi majsotra da mu objasnimo" jer se prošlo objašnjavanje pretvorilo u fijasko sa ovacijama naroda okolnog.
Iz tog razloga je onaj golf i Stojko prošao jer je radjen kod Radića a imao si primedbu da bi imao jer nije radjen kod Radića.
Praksa da atest kuće dolaze u servise i pregledaju vozila je dobra za vozače u smislu da se olakšava život svima jer ima izbora u danu i satu pa se lakše nadje vremena da se obavi atest.
Prvobitna zamisao AMS da sklopi ugovor sa svakim servisom o dolasku i pregledu vozila koja su uradjena u tom servisu je posle prihvaćena i od osatalih atest kuća jer je AMS počeo da uzima veliki deo kolača a to nije prijalo fakultetskim ustanovama pa su se teška srca prilagodili ali opet na svoj stari način. Za njih stvarno važi ono radimo polako ali zato aljkavo....
Pošto se vremenom namnožilo kola a policija je počela da uzima danak u kaznama, vozači su masovno počeli da rade ateste, tak oda sad imamo priču da se rade atesti u servisima na vozilima koja nisu uradjena u tom servisu.
Servisi imaju koristi od toga jer se njima plaća za ustupanje prostora a usput i odrade neku sitnicu ako stignu na licu mesta.
Normalno je da je sitnica uvek na vozilu koje nije radjeno u tom servisu. Neka je opravdano a nekad nije...
Ja lično imam iskustva samo sa Mašincem NS i AMS iz BG-a i ako ih poredim na skali 1 do 10 AMS ima 10 a Mašinac sedi dole 2.
AMS radi brzo profesionalno i kako treba. Svako vozilo je pregledano komplet slikane bitne stvari radi dosijea kao što su položaj i učvršćenje boce, položaj isparivača, multiventil na boci i položaj bakarnih cevi. Atest se dobija na licu mesta ako je vozilo ispravno i plaća se njima na licu mesta a oni posle uplaćuju gde i šta treba. Ono što stvarno bitno ili manej bitno narušava bezbednost vozila neće proći a ono što mora tako zbog konfiguracije auta kao na primer isparivač na 30 stepeni u odnosu na osu vozila ako drugačije ne može, proći će.
Da se neko ne uhvati za gušu, 50 posto vozila uveženo iz Italije ima isparivać zalepljen poreko na požarnom zidu jer jedino tamo ima mesta.
Mašinac NS radi Sredom, moraš otići rano ujtru da dobiješ broj, nemožeš uplatiti unapred nego na taj dana pa ideš da tražiš pošru ili banku pa se vratiš. Pregled je na dvorištu bez slikanja i pregleda odole pa se zato i sad često dešava da cev ide kuda ne treba a prodje atest. Izmišljaju svoje propise u cilju bezbednosti kao obavezan mikser sa klapnom na Recimo Ladi 110 koji izaziva zbog nagiba kontra efekat i pospešuje detonaciju ali oni to ne znaju jer nemaju pojma oko ugradnje gasa a nikog nisu pitali. I dosta takvih primera sa bezveznim primedbama.
Ako je vozilo ispravno atest se dobija posle 5 dana na kućnu adresu ili da dodješ lično. Ako ti je hitno, može na licu mesta ali je doplata 20 evra u dinarskoj protivrednosti, toliko košta nešto što se podrazuemva da dobiješ odmah.
Ukoliko se gospoda osete uvredjenim imam tehničku dokumentaciju sa sve slikama u svežijem datumu gde stavljaju primedbe na trivijalne stvari a boca je šetajuća ili cev ide preko auspuha samo nije imao ko da se sagne. Primeri su sa sve atest knjižicom i propustom tako da mogu da im to ustupim radi poboljšanja njihovog rada.
Zato AMS napred Mašinac dok je ovakav stoj....
Comment