Re: Iskustvo sa atestiranjem, opišite svoje
S obzirom da vozila pregledaju ljudska bića ljudskim bićima, normalno je da postoji subjektivnost,predrasude i sl. ali je najopasnija uobraženost,umišljenost,tvrdoglavost i selektivna gluvoća.
Komisija nema "bubice" već ima ili nema savest.Savestan je pregledač koji ne "žmuri" na nedostatke koji ugrožavaju bezbednost ili su suprotni propisima(primer kaiševa na tvom vozilu).
U praksi, probleme oko atestiranja izazivaju jedan od tri obolela lica:
1. pregledač koji boluje od kompleksa više vrednosti,nadmenosti ili nestručnosti i/ili je operisan od normalne komunikacije sa drugim homosapiensima;
2. serviser koji je oboleo od neznanja sa akutno bujnom maštom i hroničnom sklonošću ka fušerisanju("gumirano meko gvožđe", važi brate!);
3. vlasnik vozila sa istim obolenjem kao i serviser,manijom da je prevaren i pride krokodilom u novčaniku;
Inače, svaka komisija radi na osnovu gomile dokumenata,pravilnika, regulativa i sl .
Ono što nije obuhvaćeno dokumentima procenjuje se na osnovu ličnog stava pregledača i to je njegovo pravo jer je njegova i odgovornost za bezbednost vozila.
Svaka komisija je odgovorna za svako vozilo koje pregleda a polaže račune isključivo nadležnom MUP-u koji ih akredituje i kontroliše njihov rad.
Da se ne lažemo, pre 6-7 godina nismo čestito znali ni šta je plin, ni šta je atest, ni šta treba ni šta ne treba. Ali,ako u toku samo jedne godine jedna petočlana ekipa pregleda blizu 35.000 vozila sa gasom, pretpostavka je da su stekli neko znanje i iskustvo, pa makar i da nisu inženjeri, magistri ili doktor tehničkih nauka. Dakle,vremenom se stiču iskustva i usvajaju rešenja koja su bolja i bezbednija.Zato je npr.u tvom slučaju zamenjen MV i cevovod.Nesreća je što su bezbednija rešenja skuplja za korisnika i obično tu počinje konflikt...
@mistermobil:
Savet:
Otići sa vozilom u servis ili drugo mesto gde se vrši atest da komisija pregleda vozilo.
Otkloniti nedostatke ako ih ima i voziti se bezbedno.
Administrativni deo postupka atestiranja je detaljno objašnjen na ovom forumu.
Pozdrav
Originally posted by Flavio
S obzirom da vozila pregledaju ljudska bića ljudskim bićima, normalno je da postoji subjektivnost,predrasude i sl. ali je najopasnija uobraženost,umišljenost,tvrdoglavost i selektivna gluvoća.
Komisija nema "bubice" već ima ili nema savest.Savestan je pregledač koji ne "žmuri" na nedostatke koji ugrožavaju bezbednost ili su suprotni propisima(primer kaiševa na tvom vozilu).
U praksi, probleme oko atestiranja izazivaju jedan od tri obolela lica:
1. pregledač koji boluje od kompleksa više vrednosti,nadmenosti ili nestručnosti i/ili je operisan od normalne komunikacije sa drugim homosapiensima;
2. serviser koji je oboleo od neznanja sa akutno bujnom maštom i hroničnom sklonošću ka fušerisanju("gumirano meko gvožđe", važi brate!);
3. vlasnik vozila sa istim obolenjem kao i serviser,manijom da je prevaren i pride krokodilom u novčaniku;
Inače, svaka komisija radi na osnovu gomile dokumenata,pravilnika, regulativa i sl .
Ono što nije obuhvaćeno dokumentima procenjuje se na osnovu ličnog stava pregledača i to je njegovo pravo jer je njegova i odgovornost za bezbednost vozila.
Svaka komisija je odgovorna za svako vozilo koje pregleda a polaže račune isključivo nadležnom MUP-u koji ih akredituje i kontroliše njihov rad.
Da se ne lažemo, pre 6-7 godina nismo čestito znali ni šta je plin, ni šta je atest, ni šta treba ni šta ne treba. Ali,ako u toku samo jedne godine jedna petočlana ekipa pregleda blizu 35.000 vozila sa gasom, pretpostavka je da su stekli neko znanje i iskustvo, pa makar i da nisu inženjeri, magistri ili doktor tehničkih nauka. Dakle,vremenom se stiču iskustva i usvajaju rešenja koja su bolja i bezbednija.Zato je npr.u tvom slučaju zamenjen MV i cevovod.Nesreća je što su bezbednija rešenja skuplja za korisnika i obično tu počinje konflikt...
@mistermobil:
Savet:
Otići sa vozilom u servis ili drugo mesto gde se vrši atest da komisija pregleda vozilo.
Otkloniti nedostatke ako ih ima i voziti se bezbedno.
Administrativni deo postupka atestiranja je detaljno objašnjen na ovom forumu.
Pozdrav
Comment