Kad je manja potrosnja benzina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Plinadzija
    CBC Senator XXL
    • 29.07.2008
    • 1514
    • Paracin

    #16
    Ljudi, ako se potrosnja goriva izrazava u litrima po PREDJENIM kilometrima onda u svakom slucaju mnogo manje trosi kada vozis nego kada stojis u mestu.

    Secam se da je josh majstor rile sa jutarnjeg programa (onaj sto popravlja auto zenskim carapama) rekao da auto startujes i kreces u voznju lagano pod sauhom dok se ne zagreje, i da nema potrebe da se auto zagreva u mestu.
    UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

    Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #17
      @Heinz
      Pri brzini od 60 na minus 10 se dosta dobro i hladi u voznji pa nije cudo sto mu treba toliko da se ugreje.
      Pisali smo potanko u vezi toga pa koga zanima do u detalj neka procita ponovo.

      Comment

      • gti16v
        CBC Senator XXL
        • 05.08.2007
        • 343
        • BGD
        • VW PASSAT 1.8T, BMW E46 318Ci 105kw

        #18
        uredu je da mu toliko treba na -10, ali njemu treba 2km na +7

        Comment

        • Plinadzija
          CBC Senator XXL
          • 29.07.2008
          • 1514
          • Paracin

          #19
          Ne znamo za koje vreme predjes dva kilometra, a ako ti se ipak cini da je to previse, roveri termostat mozda ti je stalno otvoren.
          UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

          Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #20
            Pod uslovom da je sve ispravno i da grejanje kabine nije ukljuceno ostalo zavisi od specificnosti motora. Ako neko ide na posao 2km sa masom motora od 2 litra onda ima peh. Vozice se mahom na benzin umesto na gas posebno kod novijih sistema gde ne mozes da prebacis kad ti je volja rucno na gas.
            Nazalost i smanjivanje temperature na nizu od 30-35°C isto zvuci bezveze.

            Comment

            • bokija
              CBC Senator XXL
              • 25.01.2008
              • 640
              • Beograd

              #21
              Da,mozda cu smanjiti vreme grejanja motora ako preklopnik termostata klime stavim na hladno.Izgleda da je mali hladnjak otvoren cim pomeris izbor temperature,bez obzira da li radi ventilator.
              I'm not beautiful,but I'm stupid

              Comment

              • uglavnom.bezopasni
                - 42 -
                • 03.02.2005
                • 2235
                • Novi Sad

                #22
                Imaš dosta kola kojima je uvek otvoren mali hladnjak, odnosno nemaju slavinu, a ostalo se rešava klapnama i ne utiče na grejanje motora toliko, po meni je konstrukcija motora, sistem hlađenja (visko ili ne, električni), protoka vode, ušuškanosti motora (promaje)...
                Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
                11.04. 0:12 #2
                Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

                Comment

                • Heinz
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 1027
                  • Beograd, Voždovac
                  • Avensis 2.0 D4D

                  #23
                  Originally posted by dranix
                  Ako neko ide na posao 2km sa masom motora od 2 litra onda ima peh.
                  Taj sam
                  Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #24
                    ja i dalje mislim da je 4km voznje previse da se temp motora podigne sa 7-8C na 35C, i da treba proveriti rad termostata.

                    to znaci da treba 5,6 ili vise km da se dostigne radna temp motora, i to pri ovim prilicno toplim uslovima kada jos nema nocnog mraza.


                    podrazumeva se da se iskljuci grejanje kabine (sto je zapravo rashladjivanje motora) dok se ne dostigne tih minimalnih +35C posto ionako nema nikakve koristi od grejanja dok je voda u sistema hladnija (duva hladan vazduh na osecaj dlanom).

                    kako se reguliste rad sistema grejanja treba konsultovati uputstvo za upotrebu auta, tu bi trebalo da je opisano kako se koristi zimi auto i koji je polozaj komandi za najbrze zagrevanje motora. (ako vec nema automatsko grejanje kabine i termostat za vazduh)
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • dranix
                      CBC Senator XXL
                      • 04.10.2004
                      • 3079
                      • Antwerpen/Belgium
                      • Saab 9-3

                      #25
                      Mali je motor u pitanju.
                      Mora da postoji nesto sto kvari brze grejanje motora.
                      Ako je sada tako sta ce tek zimi da bude kad pocne da zeza i pritisak gasa u tanku. Ne, ne, nesto je tu nelogicno.

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #26
                        Možda nema dobru cirkulaciju kroz isparivač.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • supic dejan
                          CBC Veteran
                          • 11.07.2006
                          • 146
                          • Novi Sad

                          #27
                          Ako je toliki problem da se istrpi tih 2km, stavite karton pred hladnjak, pa neće doći do vazdušnog hlađenja prilikom vožnje i samim tim će postići željenu temperaturu brže.

                          Comment

                          • bokija
                            CBC Senator XXL
                            • 25.01.2008
                            • 640
                            • Beograd

                            #28
                            Pa hladnjak je i onako zatvoren ka sistemu kad je motor ladan.Inace evo danas sam presao 3 km dok je prebacio na plin.Ne bi reko da neka komponenta zeza,motor ima dobar rezim hladjenja i grejanja,skoro da ne varira.
                            I'm not beautiful,but I'm stupid

                            Comment

                            • -Vedran-
                              CBC Senator XXL
                              • 03.10.2004
                              • 3255
                              • Beograd

                              #29
                              Ja sam jutros u 7h preshao 1km, mozda i manje i prebacio je, tj. dostigao je 40 stepeni.
                              Power of dreams !!!

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                #30
                                Pusti motor da radi u mestu kad je hladan, pipni crevo koje ide iz motora i crevo koje ide u isparivač. Temperatura od 35 do 40 je temperatura tela pa ćeš osetiti kako se zagreva. Čim osetiš mlako znači da je postigao tvoju temperaturu i nešto više, tada treba i isparivač da ima tu temperaturu.
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X